Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zase podzim

Výběr: Wopi, hermit, kafka, von_Tikowitz
23. 10. 2001
14
1
2595
Autor
Vyjan

puch leklého nebe

mlas

kavé kroky

zas o den dál

 

park plný zlatých ryb

a

ani jedno přání


1 názor

lawenderr
11. 08. 2020
Dát tip

:) ta je tak bezútěšná! ... nejkrásnějc 


To je perfektní! Slizký, shnilý, vlhký, hnusný, deprimující a perfktní.

hezky vyjádřené kroky.... pěkné přirovnání..... výstižné a krátké.... bylo řečeno vše.... moc pěkné... děkui a tip!

pampelin
17. 12. 2003
Dát tip
Jasný tip

Wagy
16. 11. 2001
Dát tip
Přijde mi to vážně dobrý, ani se mi nechce nic kritizovat. Ten obraz je skutečnost. Krásná podzimní skutečnost. Dík.

Vyjan
31. 10. 2001
Dát tip
Zdenda: Já vím, že to není originální. Pokud vím, tak tuto techniku učinil svým stylem už dávno americký básník Robert Creeley. Nepoužil jsem to rozdělení pro originální efekt, ale protože mi to připadlo funkční - viz mé předchozí vysvětlení. Rozdělení slova v básničce, kterou cituješ, je podobné jen při povrchním pohledu. Funkce tohoto rozdělení je jiná: tvou uváděná báseň rozděluje slovo z důvodu rýmu.

femine
30. 10. 2001
Dát tip
°;o) !*

Janis
27. 10. 2001
Dát tip

Sala
27. 10. 2001
Dát tip
Tohle je přesně co voním kouzlit nostalgií na podzimu. Nápad s rozdělením je +++ !!!! nebo taky tak nějak *:-)/*** rozhodně nadšená!!!

Ribi
24. 10. 2001
Dát tip
mlas kavé ... asi úmyselne(?)

Vyjan
24. 10. 2001
Dát tip
Anonym 29: Jistě, máš právo omlátit mi o uši má vlastní slova. Beru to. :) Ribi:Ano, je to úmyslné. Tím přetržením slova jako by se protáhl krok nohy na chvíli uvázlé v blátě. Asi tak nějak, blablabla:))) Bacil: Máš pravdu, je to spíš taková lehčí imprese. V našem parku ale nejsou zlaté rybičky. Zato krásné zlaté javorové listy plují ve větru mezi nebem a zemí...:) Wopi, hermit, kafka: Děkuji, vážím si vašeho výběru, nicméně... buďte na mě přísnější! Z chvály jsem spokojeně malátný a stagnuji. Kritika mě bolí a povzbuzuje...

Vyjan
24. 10. 2001
Dát tip
jo, ještě aviza.

hermit
24. 10. 2001
Dát tip
Vyjan: dobře, kritika bude příště... ;-)

Wopi
23. 10. 2001
Dát tip
*****!

hermit
23. 10. 2001
Dát tip
t*v (jak vyjádřit nadšení?)

Print
23. 10. 2001
Dát tip
Vnímám to naopak - málo slov a moc řečeno! *!

hermit
23. 10. 2001
Dát tip
Anonyme, nestyď se za Vyjanův názor! Klidně se pod něj podepiš svým pravým jménem, když se ti tak líbí. Myslím, že autor by ti byl vděčnější za tvá vlastní slova...

Wopi
23. 10. 2001
Dát tip
Jo, to je zas nějaký (mstivý) hrdina... :-/

Bacil
23. 10. 2001
Dát tip
Já tentokrát jsem trochu zrozpačitěl. Leitmotiv ryby se sice znamenitě rozprostřel do kontrastu mezi leklostí nebe a zlatými rybkami v parku, ale já jsem náročný, chtěl bych od té básenky víc... asi je to moje chyba, promiňte.

dablik008
23. 10. 2001
Dát tip
se zavisti nenapravitelnyho placala ;o)) *!

kafka
23. 10. 2001
Dát tip
výborně!***!

nebraska
23. 10. 2001
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru