Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

13. 3. 2010

13. 03. 2010
1
31
1557
Autor
Sirup

Fajn. Dnes je třináctého, sobota. Není nad psaní o velmi zajímavých věcech. Trochu mě bolí za krkem. Něco mi tam do rána ztuhlo. Ne, nevstávám, už jsem po obědě, děkuji za optání. Jsem jak po flámu. To mám z toho pozdního čtení do 22: 30h. Čtení je prima, vyzkoušeli jste to někdy? Já obvykle čtu z leva doprava. Dneska toho nebudu psát tolik co včera, abych vás zbytečně o víkendu nepřetěžoval svými velmi náročnými texty, hlavně na pochopení. Teď jsem snědl banánek v čokoládě a chtělo by to si vyčistit zuby, neboť se mi jaksi změnilo ústní prostředí. Doufám, že mi zachováte svou přízeň. Rozhodně mě čtěte, jak vidíte, stojí to za to.  Je u vás taky tak šero? Zdá se, že u nás počasí taky tak trochu flámovalo.

Jo a taky doufám, že mě budete pravidelně číst a dáte si mě rovnou všichni do oblíbených, jasný?! Čusík.


31 názorů

Sirup
15. 03. 2010
Dát tip
:-))

Sirup
14. 03. 2010
Dát tip
to jsem rád, doufám, že se zase zastavíš a někdy mě tam naláduješ :D

Kandelabr
14. 03. 2010
Dát tip
zatím pro to nemám žádný důvod.

Sirup
14. 03. 2010
Dát tip
vydrží? uvidíš, na tebe nezapomenu :) máš mě už v oblíbených?

Kandelabr
14. 03. 2010
Dát tip
to jaksi není totéž. ok, uvidíme jak dlouho ti to vydrží.

Sirup
14. 03. 2010
Dát tip
hej, tebe to nějak chytlo :)) ... já kritiku neignoruji, vždyť jsem psal, viz bod č. 1

Kandelabr
14. 03. 2010
Dát tip
jinak pokud ignoruješ kritiku a jsi si jistý tím, že tvé psaní je bez chybičky, dej to rovnou do tisku :)

Kandelabr
14. 03. 2010
Dát tip
děkuji ti za odpověd. neříkal jsem, abys přestal psát, napsal jsem ti jen, co se mi na tvém psaní nezdá.

Sirup
14. 03. 2010
Dát tip
Kandelabr: žádná reakce? jasně, že ne...

Sirup
14. 03. 2010
Dát tip
1) můžeš si dělat, co se ti zlíbí, a nenech se přitom, prosím, ničím omezovat 2) napsal jsi pouze svou ryze subjektivní reakci ohledně tohoto dílka, za což ti děkuji 3) ještě něco? jo, zase někdy naviděnou 4) Psát budu dál.

Kandelabr
14. 03. 2010
Dát tip
sirup: žádná reakce? jasně, že ne...

Kandelabr
14. 03. 2010
Dát tip
Sirup: nesoudím tebe, to absolutně nemám důvod. Napsal jsem svůj komentář k tomu, co jsi tady vystavil. To snad můžu. A že ty šmahem soudíš mě, jen kvůli tomu, že se mi tvé veledílo nelíbí, to je ovšem v pořádku, žeano.

neroušek
14. 03. 2010
Dát tip
* PS. Neroušek mává.*****

Sirup
14. 03. 2010
Dát tip
Georgi, vy musíte být buď zakomplexovaný intelektuál, a nebo dělník a je úplně jedno, která z variant to bude. Nesuďte druhé komplexně jen z toho, co zde napíšou, nejenom, že byste se mohl snadno zmýlit, ale taky byste mohl vypadat dost hloupě. Kandelabre, to platí částečně i pro vás. Neroušek - díky. Vítejte!

neroušek
14. 03. 2010
Dát tip
No snaha se cení.*********** PS. Jsi fajn Sirupe,každý den kapku.****

Kandelabr
13. 03. 2010
Dát tip
začni už konečně o něčem psát, tohle je děsná nuda. a to vynucování si oblíbenosti je trapné. jestli to má být vtip, tak nefunguje. jako celkově zatím celý tenhle projekt.

papouch
13. 03. 2010
Dát tip
ne, to napsal Dostojevský, ty chytrolíne

Sirup
13. 03. 2010
Dát tip
taky ti přeji štěstí, márve - ve sportce

Sirup
13. 03. 2010
Dát tip
jsi jen papouch, čili zvíře - pták - a už máš v zobáku anitisemitismus a šovinismus; pozor na to; to co jsi napsal, říkali i nacisti.

papouch
13. 03. 2010
Dát tip
česky: zbytečný člověk, zbytečné dílo

Sirup
13. 03. 2010
Dát tip
vítejte všichni

Sirup
13. 03. 2010
Dát tip
Márve, ty musíš být zase génius, neboť dokážeš lidi správně odhadnout na první přečtení, vítej mezi námi.

Sirup
13. 03. 2010
Dát tip
Tangensi, vítej. Tvého zvážení si cením.

papouch
13. 03. 2010
Dát tip
lišnij čelavěk, lišnoě děló

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru