Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nedoručeno

16. 03. 2010
7
10
1199
Autor
Dreamy Angel

Jejda Dreamymu zasejc vynechal mozek nebo co

Malou cestičkou

v zasněženém snění

půlraní mlhou šlape

trošku vyšinutá pošťačka.

Už dlouho bloudí světem.

Zakopne přes jaro

zakleje

a potom ze sebe

opráší zbytky

zdravého rozumu.

Vyšphlhá až na nejvyšší horu.

Jedině odtud

pošle s veškerou lítostí

anonymní psaní

od malého vnuka.

Místo adresy jen jedna věta:

Dědečkovi na vesnici...


10 názorů

Dík :)

...*

Děkuji moc :)

krásné:)*

:D abys mě nepřechválil :)

A.H.
16. 03. 2010
Dát tip
Konstruktivní kritika je zde zbytečná. *t*

Tys mě potěšil! No prozradím, že námět je čerpán z jedné povídky od Čechova, už ani nevím, jak se jmenuje. Ale děkuji ti, umíš mě vždycky příjemně povzbudit. :)

Milý Anděli, kdysi před lety, někdy za německé okupace( to ještě byly poštovní známky s obrazem Hitlera) napsal jeden malý Jiřík z vesnice nedaleko Pardubic svému dědečkovi do Hradce Králové na pohlednici toto: Vážený náš pane dědo! Přijeďte k nám! Ale babi taky! Jirka Tento dopis naštěstí svého adresáta nalezl. A tento příběh je pravdivý neb tuto pohlednici máme doma pečlivě uschovanou! Aspoň doufám! K básničce- úvaze: Tohle na mne působí takovým čapkovsko- wolkerovkým nádechem! Nostalgie, povinnost, cit jsou přítomny v každém písmenku. Tak to cítím já. Nechci být falešným prorokem, ale cítím, že jednou z tebe, Anděli, vyroste veliká básnířka. Když vydržíš soustavně a dlouhodobě přemýšlet, tvořit a psát! Zatím ti to jde podle mne , když ne na výbornou, tak zcela jistě na jedna mínus (1- to je známka, něco jako ve škole. Bacha to je legrace!)! Zdar a sílu! J.Š.

Bohužel je bez adresy dík

renegátka
16. 03. 2010
Dát tip
Tenhle dopis musí být doručen, Kolbabová.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru