Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

církevní úvaha

17. 03. 2010
13
19
3038
Autor
aleš-novák

děti lákají

některé

kněze

k

něze...


19 názorů

tady už může jít i o hubu!

ano, bylo. Když jsem to psal já, neměl jsem za sebou ty myšlenkové pochody, ke kterým jsi mohl dospět ty při čtení... Díky za tvůj čas a přemýšlení...

Edvin1
22. 03. 2010
Dát tip
Pohled na dítě láká nejednoho kněze k něze Nebylo by to takhle lepší?

rozumím tvé námitce. Nepsal jsem to, abych se zalíbil, ale právě kvůli dvojmyslnosti toho výkladu...

Edvin1
22. 03. 2010
Dát tip
Vadí mi první slova: "děti lákají...". Tak abys věděl, děti tam jdou z různých příčin, ale rozhodně ne proto, aby kněze lákaly. Já vím, že se ten text dá vyložit i jinak, třeba jako větu: "Zmrzlina mě láká." Jenže tohle jsou lidé, takže se to dá pochopit i jinak, a kvůli tomu dvojímu výkladu mi vadí. :-(

aha, naopoak...jako že ti duchovní je lákají... hmm...no, děti prostě vyvolávají v knězi něhu, a ten je pak láká...sem se do toho zamotal :o)

Edvin1
22. 03. 2010
Dát tip
Je to naopak, kruci, nas..l jsi mě! :-(

Toscana
17. 03. 2010
Dát tip
z toho spíš mrazí, než že by to bylo k smíchu... takže naprostý souhlas s moorgaanem! *t

moorgaan
17. 03. 2010
Dát tip
ja dam tip... protoze to neni vtip! ...tato metafora dost silne ukazuje na moralku moralnich! - nejde totiz o vykriky ze tmy , ale temer o pravidelnost a stale se opakujici, po staleti ,zneuzivani tam, kde by spis mely deti hledat pomoc a ne rany,sikanu, dril, zvrhlosti a vydirani... ...jeste bych chapal, ze kdyz se neco takoveho stane, tak dojde k nejakemu jasnemu a ukazkovemu potrestani - ale ono se to tutla, okecava, chodi se kolem horke kase, je to pry citlive tema atd!!! ...HOVNO! - nakopat do kuli, vyobcovat z cirkvi, zavrit az zcernaji a udelat vetsi vyber na tyto posty! - to nejsou vedouci tabora,ruznych krouzku,zajmovych zdruzeni - to jsou moralni predstavitele hodnot, ti kterym jsou deti sverovani z duvery a pokory - nejvetsi pruser je, ze sami rodice to z viry k ruznym bohum sami tutlaji, hledaji vymluvy, delaji, ze se nic nestalo... ..je to nejhrubsi zrno pokrytectvi a svinstva !

macecha
17. 03. 2010
Dát tip
to je takový hnus, že to nebudu ani tipovat. Myslím tím chování těch kněží :-))

avox
17. 03. 2010
Dát tip
vždyť tví čtenáři ti rozumí, rozmotej se :-))

aha, naopoak...jako že ti duchovní je lákají... hmm...no, děti prostě vyvolávají v knězi něhu, a ten je pak láká...sem se do toho zamotal :o)

avox
17. 03. 2010
Dát tip
neříkám tak, ani tak, není to spíše naopak? */

to jo...švejkuji, trochu :o)

Diana
17. 03. 2010
Dát tip
No, mně to přijde spíš k pláči...(ten skandál, ne ten bonmot)

baaba
17. 03. 2010
Dát tip
:O)

snake_01
17. 03. 2010
Dát tip
nahé ženy odsuzují některé svaté otce k vodce t.

Ferry
17. 03. 2010
Dát tip
což církvi do peněz leze

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru