Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jednou v létě

18. 03. 2010
4
14
1714
Autor
nomeolvides

jen zkouška :)


mňoukavý kotě

točí se pod nohama

čekáme na vlak


14 názorů

A.H.
15. 04. 2010
Dát tip
zkoušej dále

nomeolvides
24. 03. 2010
Dát tip
na ten teprve čekáme :)dala bych ho do těch dvou první řádků, alespoň houkání nebo tak, ale ono tam právě ještě není ani to houkání. prostě ticho, jen kotě mňouká...:)to, že sedíme na opuštěný zastávce, z toho není cítit? asi ne, co...já to mám tak ve vzpomínkách a nedokážu moc odhadnout, jestli je to tam vidět nebo ne, mně to tam prostě hned naskočí...no jo no, haiku není sranda:)

Paulart
24. 03. 2010
Dát tip
Kotě nám mňouká pod nohama - kde je ten vlak?

martinez
23. 03. 2010
Dát tip
no nemáš zač :o)

nomeolvides
22. 03. 2010
Dát tip
jasně, já ti věřím, neboj :) zní to vlastně logicky ( a byla jsem upozorněna na ušima atd., tam je to úplně jasný) :) tak díky za upozornění!

martinez
22. 03. 2010
Dát tip
proč mi nikdy nikdo nevěří... :o( jj, existuje, mělo by to být k nalezení aj v pravidlech.cz :o)

nomeolvides
22. 03. 2010
Dát tip
aha! no vidíš, tohle pravidlo fakt existuje? nikdy jsem o něm neslyšela..nebo jsem to možná už zapomněla :)

martinez
22. 03. 2010
Dát tip
nohama je správně, ne hovorově :o) 7. o tělesných údech nohama, jinak nohami (pod nohama lidí ale pod nohami stolu)

ČikČik
19. 03. 2010
Dát tip
Aspoň někdo kdo ví co znamená haiku :)

nomeolvides
18. 03. 2010
Dát tip
moorgaan: já vím, mňoukavé a pod nohami...ale zní mi tu líp ta hovorová čeština ranhojič: nejelo, běželo za maminkou :) díky za tipy a kritiku!

ranhojič
18. 03. 2010
Dát tip
proč mňoukavé?? třeba bylo zrovna tohle mňoukavý.... a jelo nakonec s vámi? :)

moorgaan
18. 03. 2010
Dát tip
mňoukavé!!!!

jů :) černý kotě..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru