Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

19. 3. 2010

19. 03. 2010
4
10
960
Autor
Sirup

Dneska jsem byl na výletě, v místě, kde se ale nerozdávala žádná cukrátka. Tak jsem si koupil na víkend kilogram ne zcela žlutých banánů a stoprocentní pomerančový džusík. Musím říct, že má čtenost každým dnem stoupá. No, není se co divit, když píšu tak neodolatelně dobře. Místo nosního spreje na rýmu jsem se rozhodl inhalovat. Dnešní dávka pro inhalaci obsahovala heřmánek, mátu a kuchyňskou sůl. Docela jsem si svých 10 - 15 minut užil. Pak jsem měl hezky červený nos i s ušima. Obličej jako ze sauny ještě teď hřeje. Za chvíli si dám i koupel. Už se na ni fakt těším, nedali byste si ji taky? :) Určitě jo…. Co tak bazén, nebo vířivku?? To by šlo, ne?? Umí někdo náhodou vypisovat daňové přiznání? Konec března za dveřmi a formulář mám stále prázdný na stole. Loni mi to pomohla vyplnit nějaká velice milá paní na finančním úřadě, ale letos se s tím budu muset vypořádat. No, snad to nějak vyřeším.... ráno moudřejší večera, a kdo si počká, ten se možná někdy dočká.... Cítili jste tu sílu dnešního jarního dne?  Báječné. Fajn, tak tady to dneska zapíchnu. Přeji uvolněný večer s dobrou náladou!  

Jo a taky doufám, že mě budete pravidelně číst a dáte si mě rovnou všichni do oblíbených, jasný?! Čusík.


10 názorů

Sirup
21. 03. 2010
Dát tip
No jasně! ;)

Perla Sch.
20. 03. 2010
Dát tip
Čím neskutečnější, tím pravdivější by to bylo:-)?

Sirup
20. 03. 2010
Dát tip
No, odhadla jsi mě neskutečně přesně. Máš skvělou mušku. Díky ;)

Perla Sch.
20. 03. 2010
Dát tip
No, koukám, že jsi správně ujetý..

neroušek
19. 03. 2010
Dát tip
*

Sirup
19. 03. 2010
Dát tip
Vítej Dave9562!

Sirup
19. 03. 2010
Dát tip
Nazdar neroušku! Bohužel, jsem pro dnešek už naředěný v poměru 1:10. Vítej a dík!

neroušek
19. 03. 2010
Dát tip
Nazdar Sirupe! Jsi po té koupeli s vířivkou ještě neředěný? ********************

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru