Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drobný přivýdělek

20. 03. 2010
9
22
2421
Autor
FAE BOMB

 

Drobný přivýdělek

 

Podnapilej Mikuláš,

šel domů až k ránu.

Chtěl udělat sabotáž,

ukrad' v pekle bránu.

 

Do druhotných surovin,

snad ty mříže dovalí...

To zas bude volovin,

až se za ně nakalí!

 

 

 

 


22 názorů

FAE BOMB
25. 03. 2010
Dát tip
Klidně vymejšlej, snad se to možná i ujme... ,-) (Čínskej Žižka...)

sepiolite
25. 03. 2010
Dát tip
žižkasmajlík je podle toho,jak velký oko chceš...a který mu chceš ponechat .) °) jestli máš pocit, že chybí nos, pak .-) °-) a můžem zkusit ještě další...ale nevím, jestli se ještě něco podaří...

FAE BOMB
25. 03. 2010
Dát tip
Jéé... Pošli "žižkosmajlíka", sííím... Na tričkách existuje i "hitlerosmajlík". Má knírek a patku hozenou vlevo. Internetově pro to však neni piktogram... :-°(

sepiolite
25. 03. 2010
Dát tip
můj smajlík je takhle zprzněn z mé neochoty přepínat z anglické klávesnice, bo co, takže místo hvězdiček je pro mě snazší a rychlejší dělat ° - jakožekolečka... ale paroubkosmajl taky není zlej..to pak můžeme dělat i žižkosmajlíky.)

FAE BOMB
25. 03. 2010
Dát tip
Tvůj smajlík jsem pochopil jako "paroubkosmajlík". Našel jsem někde na netu... :-°)

sepiolite
25. 03. 2010
Dát tip
toho bych radši snad ani nezobrazovala.. :-)) . tohle je Zemanosmajlík se dvěma bradama? sem nevěděla, že už i politické strany mají svoje emotikony...to je vážně děsivý :)

FAE BOMB
25. 03. 2010
Dát tip
sep: Drobná kritika... Paroubkosmajlík vypadá takto :-°)

sepiolite
25. 03. 2010
Dát tip
:)°

když tu probíráte ty ukradený cedule, tak já mám na svědomí "Vojenský újezd, vstup a vjezd bez povolení zakázán atd." Odmontovat jí byl celkem adrenalin, takhle rychle v příkopu jsem ještě nikdy nebyla (a v polovičním batůžku jsem jí nesla do města na autobus, visela na ní mikina.. proč já to jenom dělala?)

když tu probíráte ty ukradený cedule, tak já mám na svědomí "Vojenský újezd, vstup a vjezd bez povolení zakázán atd." Odmontovat jí byl celkem adrenalin, takhle rychle v příkopu jsem ještě nikdy nebyla (a v polovičním batůžku jsem jí nesla do města na autobus, visela na ní mikina.. proč já to jenom dělala?)

:))*

Kolik ta brána váží?**

FAE BOMB
22. 03. 2010
Dát tip
Teď už málo platěj. Dva roky z5 bylo za kilo železa něco kolem 5Kč/kg, teď je to sotva koruna... Co děláš hlavně? Pálený dráty? Ty jsou teď kolik?

FAE BOMB
22. 03. 2010
Dát tip
TO: Próóóč...? Snad si taky nepřivyděláváš? Celkem chápu, že bavit se vo práci nikoho nebaví... :-)

koloušek
21. 03. 2010
Dát tip
Od koho si Mikuláš asi příklad bere? Dal si trochu na kuráž, rozdávat ho už .....T*

FAE BOMB
21. 03. 2010
Dát tip
papouch: Tohle je surová realita, kámo... :-) baaba: Že neuhodneš, kdo v Aušvicu šlohnul nápis "Arbeit macht frei"?

baaba
21. 03. 2010
Dát tip
Mikuláš čórnul pekelnou bránu a je to alkoholííík jsem tedy moudřejší:O)))))

papouch
21. 03. 2010
Dát tip
kua kam na to chodíš :-) to snad už i zavání surealismem :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru