Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mizející tipy

24. 03. 2010
6
48
4727
Autor
aleš-novák

papouchu, už si připrav číslo :o)

Včera jsem se stal předmětem zajímavého experimentu.

Jeden nejmenovaný jejdavilda zkoušel poslat tip ke komentáři na autorské stránce.

Teoreticky ta možnost sice existuje, ale nikde není žádná kolonka, kde by se takový tip

mohl objevit.

Podobně prekérní situace je u tipů pro sbírky. Tam sice kolonka pro přidělené tipy zeje,

nicméně se nedá zjistit, jako u jednotlivých děl, kdo je autorem. Tipu.

Jde o poměrně extrémní situace, s kterými se běžný uživatel asi moc nesetká, ale zaujalo mě to

víc, než hnědá případně modrá barva písmácké stránky.

  

Třeba někdo z vás má ještě další pikantní kombinace písmáckých funkcí (a nemyslím kombinace kritik/korektor a pod). Podělte se :o) 


48 názorů

Vaud
09. 04. 2010
Dát tip
mně nepřibývají :-)

papouch
02. 04. 2010
Dát tip
Dave - klikni na to a najeď až dolů, tam jsou kritiky na autorské stránce. I když žlutě nesvítí, tak si odklikni poslední dvě...

anebo brokolice...

Zbora
29. 03. 2010
Dát tip
Jojo, to mizely celé kontinenty po hejnech.

Bóže můj, to jsou starosti... Ale co se divím, žejo, mláďata dneska dělaj událost z každýho prdu. Jo za nás, to byly jiný časy. Třeba ty Emnice, žeano.

FAE BOMB
27. 03. 2010
Dát tip
Mě osobně vadí nemožnost psát apostrofy do kritik. Cpu je naprosto do všeho. A prej jsou taky lidi, co si dávaj (apostrofa) kečup i na svůj svatební dort. Já jsem něco podobnýho... Alešovi tip, že konečně napsal něco jinýho, než "úvahu". *

Rabb
26. 03. 2010
Dát tip
Zajimave, myslim, existuje tadyk klub Obludarium, kde by se mohly takovyhle kuriozni situace radit.. ale klub bude asik urcen k necemu jinymu. mozna by bylo fajne (tydlencty nedulezity mizejici tipy, jmena tipovatelu u sbirek a fénixovy dila neexisrujicich autoru) zapisat to Derovi do jeho dilka technickeho razu, kam se mely a snad i nadale maji zapisovat problemy, na ktery izovatele narazi.. asik na to ted nema cas, ale asik je dobry sdruzovat problemy na jednom miste. :-)

Rabb
25. 03. 2010
Dát tip
áve..

Rabb
25. 03. 2010
Dát tip
kdepak, sancho? chci se pobavit. .:-)

jejdavilda
24. 03. 2010
Dát tip
tak, a číst netřeba

jejdavilda
24. 03. 2010
Dát tip
Jak ti můžou vadit mizející tipy? Spíš vadí, že přibývaj málo. Neměl by se za každé přihlášení jeden automazický načíst ke každímu dílku?

moorgaan
24. 03. 2010
Dát tip
mne nejvic vadi mizejici vtipy!...

navíc : pokud jde o index tip/dílo, jsi na tom, Zboro, nepoměrně lépe. Zatím :o)

sakra, jsem odhalen... snad se neprovalí i mé švýcarské konto...

Norsko 1
24. 03. 2010
Dát tip
... to abys v létě začal stavět, aleši

Zbora
24. 03. 2010
Dát tip
Nemizí, ono se to obecně málo ví, ale každý takto přidělený tip je automaticky směřován na Alešovu osobní stránku, proto tam má tipů již 13465, a Alešova diskuse je jen manévr, jak od sebe odvést pozornost!

nevíš kam...nikam...černá díra :o)

přičte, akorát nevíš kam :o)

a o tom to je :o)

no, mizí ten, co se dá přidělit profilu :o)

Zbora
24. 03. 2010
Dát tip
Ve Vinném sklepě Újezd proběhl moc zajímavý experiment. Na loňský Štedrý den otevřeli láhev Clos de Coulée de Serrant 2003, legendárního biodynamického vína ze Savennières od Nicolase Jolyho, a postupně jej konzumovali až do 17. ledna. Můžete si přečíst degustační poznámky v průběhu mnoha dní, kdy víno dosáhlo prvního a druhého vrcholu a vůbec je to moc fajn. Tak dlouho bylo lidem vtloukáno do hlavy, že vzduch je nepřítelem vína, až málokdo dnes zkusí nechat láhev otevřenou do druhého dne. Často je tenhle efekt až neuvěřitelný a mnohá vína vyloženě rozkvetou.

Rabb
24. 03. 2010
Dát tip
to jsou mi věci.. ještěže to teď vím.. :-))) aleši, až narazíš na další zbytečnost, dej vědět.. ;-)

O některé ležím?

ale to se nevylučuje...o některé hlubší kritiky stojím, o některé ne...

Mně se zase velice líbí, že je možné kombinovat některé vzájemně se vylučující funkce. Jako např. - Autor stojí o hlubší kritiku a Autor nestojí o hlubší kritiku. Pracovně jsem tento systém nazval - Chytrá horákyně a příležitostně, jsa od přirození značně nerozhodným, této duchaplné možnosti využívám.

papouch
24. 03. 2010
Dát tip
... číslo! .-)

Prosecký
24. 03. 2010
Dát tip
Mně třeba chybí možnost smazat třeba i vlastní komentáře na autorské stránce.

baaba
24. 03. 2010
Dát tip
vidíš a já pátral jak dosta na profil fotku a nevypátral jsem nic. nejsem ajťák, tak jsem v rici:O)))

Vaud
24. 03. 2010
Dát tip
pote, co se bude vyresen problem hladu v Africe, dostane se jiste i na cudlik

Toscana
24. 03. 2010
Dát tip
Po tom, kdo mi co otipoval, jsem se koukla jen zřídkakdy, až tolik mi ty tipy žíly netrhají, stačí mi, když mi někdo napíše "jo, to se mi líbí" a ani ten tip nedá, však to je nakonec jedno. Podstatnější pro mě je, jestliže to někoho něčím oslovilo. Modrá barva na Písmáku mi vyhovuje taky - a na ostatní (pokud to ještě nějaké funkce má) jsem nepřišla, protože jsem technický trotlík... :o)))

Diana
24. 03. 2010
Dát tip
Mne netrápí ani barva. Jsouc konzervativní zkostatělka, modrá mi vyhovuje. Zkus si to být chvíli bezdomovcem, jak jsem byla já, a budeš brát Písmáka i s chlupama - a dokonce i s peřím (papouším ;-))).

avox
24. 03. 2010
Dát tip
jsem "běžný uživatel", tohle mne opravdu netrápí :-))

Norsko 1
24. 03. 2010
Dát tip
tvé problémy bych chtěl mít

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru