Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Astrálka

Výběr: Print
25. 10. 2001
9
1
8053
Autor
papouch

Svírá mne pocit
že někdo mi chybí
svírá a zírá
jak oko rybí

 

Ten pocit svírací
vážím už na kila
prázdno se šíří, tak
kam jsi se ztratila?

 

Jak rád bych vyplakal
city své v dopise
Astrálko, krucinál,
Astrálko
          OZVI SE !!!


1 názor

Tynic
31. 10. 2001
Dát tip
No vida ! přivolal jsi ji, pppppppotvůrku pppppppodivnou :o))) Astrálka : Doufám že se ukážeš na slavném Brněnském čtení ! :o)

Astrálka
31. 10. 2001
Dát tip
* Sala, si milá, ty máš všetky svoje hviezdy pohromade :o) ver mi, že žiadna nezapadla .. * Albireo, Jarodejka sa v jeseni zaoberá farbami, je z nej vizážistka stromov, naozaj sa nepovaľuje :o) * Papaguru, keby minulú nedeľu nepršalo, našla by som Slatinu.. tak asi až toho 1.12., teším ! * zolli joli, so svadbou daj pokoj, ani lyrykova sa mi v pamäti veľmi nezapísala, a ty sa vždy bezhlavo zaľúbiš.. vieš ako to bolí, keď ti máme tú hlavu napäť našróbovať :o) že tu máš u mňa prichystaný pelech som ti povedala, ultimátum som ti nedala len preto, že Vianoce sú každý rok :o) * Tyndo, minulý týždeň mi dal Azalin tú čarodejnicu ! díky !! V Brne si to vypiješ, a to ešte nevieš čo ! :o)

Sala
31. 10. 2001
Dát tip
..lichotky před sletem "čarodějnic"..:) jsou vůbec na koště přípustné? ;-) že s radostí ve vlasech zapráším Komínu přelétavé jiskřičky.. přes Brno taky.. :) ať je Vám pospolu fajn !!!

zolli
28. 10. 2001
Dát tip
Jo a nepiš na dajakej svadbe...Nebo mne donutíš se kvůlivá tobě ještě vdávat ;o)))))

Sala
27. 10. 2001
Dát tip
to samé mi říkali rodiče..:) než jim popadaly neposedné hvězdy * Astrálko příbuzná s oblohou.. že moc :-)

zolli
27. 10. 2001
Dát tip
A hele a já si tak volám s papím...jak Tě odchytit nejde.....No já vůbec nevěděla, že už to tady řešíte......proč já vždyckýý všecko pozdě...

zolli
27. 10. 2001
Dát tip
Odzvonilo? Já Ti vycinkám, jestliže mi OKAMŽITĚ a IHNED neodepíšeš Astrální potvůrko! Chci tě vidět, když už se do teho Brna budu hrncat!!!

Mahoney
26. 10. 2001
Dát tip
tak vida, Astrálka nás z Mléčné dráhy všecky krásně vidí... to jen naopak to nefunguje, ani dalekohled nepomůže... ještě že se občas přiletí ukázat :)) ...že astrální pošta doručuje pozvánky spolehlivě :))) MVR MaV ♥ ♥ ♥

Astrálka
26. 10. 2001
Dát tip
* kafka - čitateľov ti predstavím osobne, vysvitlo, že to nie je iba jeden, asi budeš musieť vydať zbierku vo väčšom náklade :o) * Falka - na drôte visí odkaz, máš vedieť od koho ;o) * Wiki - naozaj tu nie som, mám špehov špehúňov :o) Mikeš sedí v hrnčeku, nesmie sa pohnúť, aby ho nerozbil :o) Wopi by ma zmlátil ako hada * Sala - s tebou si neviem rady :o) * Mahoney :o) veru, astrálna pošta funguje :o) no včera mi to dakto vyzvonil osobne :o)

Bacil
26. 10. 2001
Dát tip
Astrálko ahooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooj!

Krel
26. 10. 2001
Dát tip
je to tak...

papouch
26. 10. 2001
Dát tip
Astrálkáááááááááááááááááááááááááá se ozvalááááááááááááááá jupí juch buch mňam škyt chacháááááááááááááá :-)

Albireo
26. 10. 2001
Dát tip
Je vidět, že nositelka mnoha jmen tak úplně nechybí (i když pod většinou se přihlásila naposled někdy v červenci). Ale i mně tady moc chybí její díla. A pohled na ten nejkrásnější jarodějný nick.

Astrálku neznám, ale musí to bej fajnová ženská, když papouch pro ni složil tak pěknou básničku:o)))*

sidi
25. 10. 2001
Dát tip
Ach jo, přidávám se. Ta holka tu chybí.

Vio
25. 10. 2001
Dát tip
;-)))

Bacil
25. 10. 2001
Dát tip
Jak fotografu jeho prima Leica mě prozměnu zas chybí Jarodějka :)

Litochowitz
25. 10. 2001
Dát tip
Ano

Wopi
25. 10. 2001
Dát tip
PODEPISUJU SLOVO OD SLOVA! ***** (to si piš, Viktore!)

kafka
25. 10. 2001
Dát tip
Chybí.... cítím se stejně... *

Bix
25. 10. 2001
Dát tip
oko rybi****nema chyby...A chyba, naozaj......

Lyryk
25. 10. 2001
Dát tip
ona se ozve, snad ...

Pája
25. 10. 2001
Dát tip
!!!!! :-))

Falka
25. 10. 2001
Dát tip
Papoušku...!!!!!!!! A až se ozve, až na ni narazíš, už ji nepouštěj... přijedu si ji taky aspoň na chvilku... vykoupat se v tom jejím slovopádu, nechat se rozcuchat a rozesmát... a mít zase jednou pocit, že někdo mluví víc než já... :o) *

Astrálka
25. 10. 2001
Dát tip
* Papagáj, za toto ti spravím na ňufáku cucflek :o) hm, to je metafora :o) * však buď rád, že už nekritizujem :o) v práci som odovzdala kĺúčik od budovy, a úplne sa mi pokazil prstoklad, že nechodím na počítač :o) * ale prídem za tebou na návštevu na bicykli * som nadšená vami všetkými ostatnými, juj, na dajakom zraze, svadbe sa zase stretneme ;o) * vyhýbam sa termínovaným sľubom, ale chcela by som aj 1.12. prísť :o) ďakujem vám, Ti * Falka, ak prídeš na na koni, neviem kam toho koňa dáme :o) niektoré lastovičky radšej ani do teplých krajín neodletia, aby to sem nemali ďaleko, že :o)

kafka
25. 10. 2001
Dát tip
* * * * * * * * * * * * Astrálka * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Astrálka
25. 10. 2001
Dát tip
* kafka, pripadám si ako fakír, keď mám všade po tele tie hviezdičky :o) ďakujem za .. * to ešte nevieš, tvoju básnickú zbierku mi niekto našiel na stole, a teraz mi ju číta !

kafka
25. 10. 2001
Dát tip
Astrálko! :))) ****** Jsi fakír, kterej něco vydrží! :))))) A kto ju číta??? A vrátí ti ji? Kdyby ne, máš u mě další a další, ale šetři už tou medovinou, jo? :))) Jů, říkala jsem ti, jak byla sladká? Mňamušky, lepší jsem ještě nechutnala.

zoo
25. 10. 2001
Dát tip
:-)

Merlita
25. 10. 2001
Dát tip
Viktor má pravdu aneb Chtěla bych poznat....* Astrálku:o))

Falka
25. 10. 2001
Dát tip
Astrálka... na koníkovi... mno, promyslím to... :o)))) Některé vlaštovky nedočkavě krouží aby mohly usednout na drátynatažené mezi smíchem a souzněním... tak kdy? :o)

Wiki
25. 10. 2001
Dát tip
Astrálka je hezky potichoučku jako myška, tváří se, že tu není a najednou : KUK a objeví se :-)))))) už se na Tebe těším...co Mikeš, cvičí pilně ?????

Sala
25. 10. 2001
Dát tip
***Astrálka*** jsou jedny z nejhezčích písmenek kde se jim nejmileji šustne vždycky za rohem nečekaně pohladí :-) užasle z rukávu "v ústrety" juknou :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru