Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POZVÁNKA NA VEŘEJNÉ AUTORSKÉ ČTENÍ PÍSMÁKŮ

25. 10. 2001
0
0
7777
Autor
papouch

ono to na úvodní přihlašovací stránce nejni moc výrazný, každej naklofe nick a heslo a valí dál... Takže jsem to plác ještě aji sem

POZVÁNKA NA VEŘEJNÉ AUTORSKÉ ČTENÍ PÍSMÁKŮ

Všechno velevážené a ctěné Písmáctvo,

jak jste zajisté již mnozí zvěděli, chystá se pod záštitou Sdružení Písmák víceméně oficiální setkání Písmáctva, jehož vyvrcholením bude veřejné autorské čtení (nebojte se, stejně se na nás nikdo podívat nepřijde ;-). Rádi bychom, aby se tohoto čtení zúčastnilo co nejvíce Písmáků a aby zde zaznělo to nejlepší, co Písmáctvo za poslední měsíce vyprodukovalo.

Setkání se uskuteční o víkendu

30.11. - 2.12. 2001 v Brně.

Samo Veřejné autorské čtení se koná v sobotu 1.12. od 17:00 v sále Slatinské Radnice, Přemyslovo nám. 18.
Vstup je zdarma resp. vstupné je velmi dobrovolné a eventuální výtěžek poputuje na účet Sdružení Písmák.

Přihlášky posílejte na adresu
pousek@volny.cz
s kopií na vio@wo.cz
do středy 14. 11. 2001


V přihlášce uveďte:
  • Váš nick na Písmákovi.
  • Vaši e-mailovou adresu, případně jiný kontakt (tel.).
  • Zda požadujete ubytování a na které dny. Bude řešeno formou přespání u papoucha, příp. u někoho dalšího, takže SPACÁKY S SEBOU.
  • Ve formě přílohy (není-li ta možnost, tak přímo v mailu) Vaše díla, která hodláte přednést. V případě, že Vaše dílo, které chcete přednést, bylo již na Písmákovi publikováno, stačí název a odkaz formou adresy (url).
  • Délku Vašeho čtení. Jeden autor max. 12 minut resp. vyberte 3-5 Vašich děl. Proto si své příspěvky řádně připravte doma formou několikerého hlasitého čtení a změření doby, kterou na to potřebujete.
  • Pokud si na přednes netroufáte a máte domluveného recitátora, uveďte tuto skutečnost též v přihlášce. Pokud recitátora nemáte, doporučuji obrátit se na některého ze zkušených Písmáků. Je tu sice jistá možnost, že se mi podaří zajistit místní ochotnické herce, ale nelze na to v současné době spoléhat!
  • Pokud nebudete nic přednášet, uveďte to též.
Vzhledem k neodhadnutelnému počtu zájemců se může stát, že budeme muset počet příspěvků jednotlivých autorů redukovat.
Pořadatelé mají právo vyřadit příspěvky nevhodné obsahem či délkou.

Přihlášeným bude zajištěno ubytování. Ti, kdož se přihlásí pozdě, nebo se nepřihlásí vůbec a přijedou, nemohou spoléhat na to, že se pro ně najde místo k přenocování! Kdo má možnost si zajistit ubytování sám, přijde pravděpodobně o písmácký mejdan, ale zase odlehčí organizátorům.

Stručně k programu:
Slet prvních jako švábi na pivo trousícíchse účastníků by měl nastat v pátek v hodinách
odpoledních. Cílovou adresou budiž:
Pouškovi
Vlárská 8
Brno - Slatina
Kterak dosíci této kóty uvedu v závěru.

Následuje pátečněvečerní volná zábava, možná návštěva proslulé hospůdky U Vedrů, též domácí hraní na kytaru, popíjení vínka, čaje a mlíčka protkané intelektuálními tlachy na téma literatura, jakož i vše, co s ní naprosto nesouvisí.
Sobotnědopolední program - dle počasí - návštěva pamětihodností, čajoven, galerií nebo něco úplně jiného za stálých telefonátů těch, kdož se rozhodli přijet až v sobotu a někde se ztratili.
Nesmíme se též zapomenout napapat, bychom měli dosti sil na večerní recitaci svých nejlepších dílek, děl a eposů.
Poté kolem 16:00 přesun na Radnici, kde by v 17:00 měla celá ta sláva vypuknout.
Předpokládaný konec 21:30.
Časy dosud nejsou stanoveny přesně, bude upřesněno, jakmile program vybrousíme.
Snažíme se zajistit hudební a jiná překvapení.
Poté přesun do nocležiště (příp. nocležišť). Dále opět zábava volná, víno, mlíko, pivo, čaj, (ne dohromady!! :-), vonné tyčinky, vodní dýmka, hudba, tlachy, únava, zívání, usínání, spánek.
Neděle dopoledne - rozchod, odjezd, loučení, objímání, slzy, mávání...

Na závěr kterak se dostat k papouchovi:
Nejlíp - najít si to na mapě :-)))
Pro ty kdo přijedou autem - po dálnici:
Exit 201 Brno-Slatina, dále směrem do města stále rovně, po asi 1,5 km po pravé straně Mazda, za ní doprava, toť Vlárská.
Pro ty, kdož přijedou vlakmo/busmo:
Od Hlavního nádraží trolejbusem 141 po směru jízdy vlevo uvidíte vedle sebe dvě benzinpumpy: Benzina, pak AVIA. Po pravé straně uvidíte malé hřiště a za ním 3patrové činžáky - toť Vlárská (je to sedmá zastávka - Tilhonova, ale nelze na to spoléhat, neb některé jsou na znamení a trolejáček prosviští a ničeho nepoví...).

Takže... těšíme se na vaše velectěné přihlášky a příspěvky...

za přípravný výbor

především papouch
dále pak Vio, Miroslawek, Lyryk
v neposlední řadě náš předseda Olda
a mnoho ochotných přisluhovačů
Correggio
29. 11. 2001
Dát tip
Jestle něgdo nemáte v Brně gde spat, tož pro 5 ledi s vlastnim spacákem be bele o mně postele (pro dalši jož jenom kobereček :))

Bacil
28. 11. 2001
Dát tip
Budeš chybět...

Yeziiinka
27. 11. 2001
Dát tip
Jo... no... 31. listopadu. Tak nějak to asi bude, protože v ostatní dny toho víkendu asi nedorazím :(. (BTW - kdysi jsem mívala tramvajenku, jejíž datum ukončení platnosti bylo právě 31. listopadu. Nějakou dobu jsem ji zkoušela uplatňovat jako nekonečnou, ale při první revizoráži to přestalo funkovat.)

Litochowitz
20. 11. 2001
Dát tip
Prijedu, ale na recitaci si vsak netroufam.

Bacil
14. 11. 2001
Dát tip
Yeziiiiiii, kdyže to přijecháš? Jednatřicátého listopadu? ;-))))

Kittie
07. 11. 2001
Dát tip
Tak snad taky dorazím :o)

Mustal
06. 11. 2001
Dát tip
ok. snad dorazim, mejluju

Naso
05. 11. 2001
Dát tip
Keď Naso nevie recitovať... :-((

kafka
05. 11. 2001
Dát tip
Naso, někdo ti pomůže :))) A že nevieš, vůbec nevadí, kto tam vie? :)) Chtěla bych tě slyšet... :)

Pegas
04. 11. 2001
Dát tip
ZAvítejte do Prostějova, mám to z ruky

Albireo
02. 11. 2001
Dát tip
Určitě se zúčastním i s recitací a zájem má také Adriana a Racek, mám to vyřídit. Oznámím jim, že se musí přihlásit ještě mailem a se seznamem děl. Já a Adri samozřejmě bez požadavku na nocleh.

Yeziiinka
01. 11. 2001
Dát tip
30. 11. mám noční. Jestli budu moct, přijechám až jedenatřicátého, ale to já jen tak předběžně. Až to budu vědět průběžně, pošlu řádnou přihlášku. Předem tedy avízuju hlavně to, že určitě nebudu nic číst (ani není co :))). Kuju, Jezínka.

člobrda
31. 10. 2001
Dát tip
ja prijedu !!

člobrda
31. 10. 2001
Dát tip
altane, ja su z Havirova... ehm a vlaky jezdi do Brna dobre, ne? hihi uz se tesim, az uvidim ty pismouny :o)) Ahoj lidi, ahoj Papouchu.. :o) Jarduloun

altán
31. 10. 2001
Dát tip
my možná přijedem taky :), myslím

J
31. 10. 2001
Dát tip
tak jo, pravděpodobně přijedu J + Gaffer

JohnieBass
30. 10. 2001
Dát tip
Potvzuji to, co říkal bráška Prokletí, přijdu taky, na ten mail přihlášku pošlu! Rád bych i něco přečetl, ale jedu na sraz poprvé, takže ne tom netrvám. Johnie Bass

papouch
30. 10. 2001
Dát tip
opakuji Prosímvás, NEPIŠTE SEM ŽÁDNÉ PITOMINKY a obrázky už vůbec ne opakuji po několikáté TAHÁM TO PO MODEMU PO MIZERNÝ LINCE tak mně, nezaměstnanému prosím šetřte korunky děkuji

Climaster
29. 10. 2001
Dát tip
..taky přijedu...a nicht čtení...ještě napíšu asi toho maila..:o)

Tanulik
29. 10. 2001
Dát tip
Chcem prist a dufam,ze to vyjde.Aj ked citat si netrufam. Bude to dobra action!!!

Vojtek
29. 10. 2001
Dát tip
Přijdu určitě..ale číst nebudu, neb jsem chyběl na hodině čtení...

Vojtek: A což takhle zkusit tyto knížky?

Bloncka
28. 10. 2001
Dát tip
bráška JB možná taky, ale sestřička Blonci určitě...

Přijedu určitě, číst nebudu nic. :)

Mythus
28. 10. 2001
Dát tip
ak, ja assi dojdem aj s Bix a Sýkorkou....teším! Pošlem aj mailík o nás troch...čo a ako.... :)

Had
28. 10. 2001
Dát tip
:o(((... bohužel mám o tomto weekendu noční ... jinak bych hrozně rád přijel ... tak snad příště ...:o(

Semipalakva
27. 10. 2001
Dát tip
pro majitele webových stránek: http://www.house.cz/flyer.jpg

Semipalakva
27. 10. 2001
Dát tip
pro majitele webových stránek:

Semipalakva
27. 10. 2001
Dát tip
do třetice

altán
26. 10. 2001
Dát tip
no dobře, já se popoušku moc omlouvám....:]

Prokletí
26. 10. 2001
Dát tip
budu tam a bráška JB každopádně (doufám) taky m. ;o)

altán
25. 10. 2001
Dát tip
já furt čekám na OSTRAVU! ach jo

altán
25. 10. 2001
Dát tip
a co Ostrava...?

papouch
25. 10. 2001
Dát tip
P.S. Prosímvás, NEPIŠTE SEM ŽÁDNÉ PITOMINKY a OSOBNÍ VÝPADY, ať se zase nevytratí původní téma Děkuji p.s.s. :-) to ..."především" papouch... tam dopsal Vio, ještě chudák neví, že bude muset makat jak šroub :-)

kafka
25. 10. 2001
Dát tip
hurá! Už ti papoušku píšu mejlíka a posílám dílka :))

dablik008
25. 10. 2001
Dát tip
ja se cist nenecham, ale moc rad prijedu, okouknu, poslechnu... :o)))

Sala
25. 10. 2001
Dát tip
nestojíš o pitominky, tak alespoň jedno obejmutí za tak krásné napsání :) jsem tou dobou mimo.. le nechám si kamarádsky převyprávět.. že Vám ve všem tvořivě-podporečným minimálně do kasičky fanda *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru