Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

koule / postava, místo, věc / Stalo se? Nestalo?

31. 03. 2010
27
34
4028
Autor
aleš-novák

klíčová slova tučně zvýrazněna v epilogu... všechny postavy jsou smyšlené a jakákoliv podobnost s žijícími osobami je čistě náhodná.

 Dobrý den, pane řidiči,

Prosil bych vaše doklady a doklady od vozidla.  Rozuměl jste mi? Je to možné? On se vůbec ani nehne a kouká pořád doblba, jako bych tu ani nebyl!

Pane řidiči!!! Vaše doklady a doklady od vozidla !!! Přeci na Vás nebudu křičet, až se budou všichni na náměstí po mně ohlížet !!! Jestli jste hluchý, měl byste mít na vozidle příslušnou značku o svém postižení. Mám důvodné podezření, že to na mne jen hrajete a řídíte vozidlo ve stavu vylučujícím způsobilost, který jste si přivodil užitím alkoholického nápoje podle paragrafu 201 trestního zákona…

Vida. Nemáte na registrační značce označenou platnost technické kontroly…dokonce koukám, že nemáte ani tu registrační značku! Člověče, jak můžete vůbec takhle vyrazit do provozu? No, myslím, že si to začnu pomalu psát, bude toho nejspíš víc. Nesvítí vám světla, a to ani vzadu ani vepředu, nejste připoutaný…No dobře, přilbu bych vám mohl připsat do plusových bodů, ale obávám se, že to vám moc nepomůže. Jestli vám brání vaše postižení ve vysednutí, já zas nejsem takový nelida, nemyslete.

Podám vám ten přístroj na kontrolu alkoholu, můžete zůstat sedět. Ale jestli budete pořád takhle sedět jako zařezaný, tak to by tedy nešlo!!! Budu muset použít mírné donucovací prostředky !!! Jestli mi okamžitě nepředložíte doklady, neručím za sebe !!! Tak bude to ?!!!...

 --------------

Praha, od našeho zpravodaje:

30.3.2010 v časných ranních hodinách byl v centru Prahy zadržen policista J.K.

Přivolaná hlídka  ho přistihla, jak se snaží legitimovat sochu svatého Václava.


34 názorů

to nevím, je to dávno...

tohle :o)

jufonka
03. 04. 2010
Dát tip
:))) tip

oleandr
01. 04. 2010
Dát tip
povedené

irem
01. 04. 2010
Dát tip
:) fajn

Toscana
01. 04. 2010
Dát tip
Mě by ani nepřekvapilo, kdyby to byla pravda... :o))) *t

renegátka
31. 03. 2010
Dát tip
Netušila jsem do poslední chvíle, úplně jsi mě zboural Aleši.Líbí.*

Janina6
31. 03. 2010
Dát tip
Ty jsi prostě chytře vtipný, ráda si u tebe čtu.

uvidíme, co řekne dechová zkouška...

Aviem
31. 03. 2010
Dát tip
:-D))))))))))))))))))))))

madam ráda uniformy? :o)

Ferry
31. 03. 2010
Dát tip
beru (což je ti platné jak mrtvýmu zimník) t*

je ZMATEN, po MATu nemůže nastat PATOVÁ situace...jedině kdyby mu někdo vythnul trn z paty :o)

moorgaan
31. 03. 2010
Dát tip
nebo..:)).. a nebo se po ožral po ROŠÁDĚ na oddělení, dostal od sefa MAT a v teto PATOVÉ situaci neodhadl správně KONCOVKU :-))

nebo mu strašilo ve VĚŽI...

moorgaan
31. 03. 2010
Dát tip
NO BYL OPILEJ NO.. to se muze stat i POLICAJTUM.. podle me to byl POLICAJT-šachista a spletl si pěšce s jezdcem..

to nebyl blbec...viděl, jak někdo parkuje na pěší zóně, no...:o)

moorgaan
31. 03. 2010
Dát tip
zas z tech policajtu nedelejte BLBCE !!!!:-))

ani ho nepochválil za zimní výbavu...nevšiml si řetězů...:o)

Patrně policista vyšší postavy. No jo, holt - ústředí. ((-:

Diana
31. 03. 2010
Dát tip
Ať trénuji jak trénuji, stejně tu občas upadnu do kómatu. :-))))*

Zbora
31. 03. 2010
Dát tip
No dyť já se nedivim. Typická jejich formulace :)

Lakrov
31. 03. 2010
Dát tip
Napadlo mě už v úvodu, že se třeba policista baví s dopravním prostředkem (zvířetem) namísto jezdec, ale že se baví s tímto jezdcem slavného jména, to mě věru pobavilo.

Zboro, zrovna mi přišel mailem sazebník policie, tak jsem ten popis ocitoval doslovně...

Zbora
31. 03. 2010
Dát tip
Já vždycky myslel, že se alkoholický nápoj užívá podle chuti, nebo třeba s Mírou, a vida, on se užívá podle paragrafu. Už se nemůžu dočkat až se nad ránem nadarnc vrátím domů z hospody a řeknu ženě: "milášku, nesmíš se na mě zlobit, podle paragrafu 201 jsem si přivodil opilost alkoholickým nápojem. Jestliže jsem nechtěl být trestně stíhán, nešlo to jinak." Připomnělo mi to jeden Jahelkův oblíbený zápis ze soudního protokolu: Seznamoval se s rozvedenými ženami za účelem sňatku a přespával u nich, což činil neobratně. Taky sbírá překlepy: Přivolaný příslušník předběžně ohlodal mrtvolu Rozvedl se s manželkou a nyní žije s držkou

máš pravdu...zadáním bylo dát do kombinace nezvyklé věci, já dal obvyklé věci do nezvyklé situace...uvidíme, co porota :o)

LadyLoba
31. 03. 2010
Dát tip
:-) dobrý - supr

avox
31. 03. 2010
Dát tip
:-)) na tip, ať máš "počinek" a další se už budou sypat... */

koni, na...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru