Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jako po knoflíku

31. 03. 2010
24
17
3617
Autor
stenos
Je ráno pět hodin tma za okny tma uvnitř - budík zvoní vše proběhne rychle není čas ani chuť na vzdávání holdu životu venku je mínus deset ulice jsou poloprázdné auto topí vyhýbám se opatrně cyklistům kteří mě naplňují obdivem jako bych viděl děti bohů stižené údělem o němž se dosud nenapsalo přijíždím do fabriky z radiátoru sundávám nejměkčí ponožky oblékám modrý keprový oblek a pracuji… po práci jedu do salónu navlékám čisté voňavé ponožky oblékám bílé doktorské kalhoty a nažehlenou bílou košili - začínám masírovat lidé se mi střídají pod rukama - přicházejí většinou ženy a já cítím bolest,smutek, radost ponořené do kafru a levandule je po práci je znovu tma na rybníku u našeho domu řve hejno šílených racků - ozval se výstřel a je klid nad rybníkem se rozlilo sladké ticho a já si nařídil budíka na pátou .

17 názorů


jH
13. 10. 2010
Dát tip
yea *

ty baby ti nedají spát)))

etna
26. 04. 2010
Dát tip
hmmm dobrý :) líbí se mi jak je to podkreslený takovým klidem a nadhledem,t

Print
12. 04. 2010
Dát tip
překvapen v mnoha směrech *

Kuchot
12. 04. 2010
Dát tip
docela dobrý*

dajakbol
03. 04. 2010
Dát tip
Si básnik podľa môjho gusta, už to asi inak nebude. Vyhodil by som iba verš „vše proběhne rychle" – to je taký oslí mostík bez ktorého by som sa zaobišiel. Ale výsledný veľmi dobrý dojem to nejako zvlášť nedomrvilo. A záver... Niežeby som Ti dačo trápne podsúval, ale sám pre seba som si ho „vylepšil": nařizuji si spát / a budíka na pátou"

Max Hutar
01. 04. 2010
Dát tip
Asi jsem ještě příliš nepracoval, než abych to dokázal docenit.

Zbora
31. 03. 2010
Dát tip
Ty to ale dokážeš roztočit...

stenos
31. 03. 2010
Dát tip
V Pce..

dadadik
31. 03. 2010
Dát tip
pěkný, kde máš ten salón? :)

Romarin
31. 03. 2010
Dát tip
Realita... :-) Tip!

S dost roztříštěným dějem,snaha zachytit více událostí po jedné časové ose - ta síla zaujmout je rozdělena. Je dobré,že to takhle zkoušíš*

...fajn ze života*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru