Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Adam je starej chlap

31. 03. 2010
2
3
327
Autor
plaustr

Adam je starej chlap.celej život řídí tramvaj. jeho práce ho nebaví. celý život někomu leze do zadku a místo ovoce přijde revoluce. jak k tomu přijde, řidič tramvají? je zase jenom nikdo, nikdo ho nemá rád a ani on nemá rád nikoho. žije jenom pro to, aby ráno vstal a šel řídit tramvaj. večer se jde opít, aby usnul a spát jde, aby byl ráno bdělý, skvělý. je mu přes padesát a celý život mu nějak proklouznul mezi prsty, jeho žena mu taky nějak proklouzla mezi prsty, zatímco řídil svoji tramvaj, sbalila si věci a zmizela z jeho života, ani mu nechybí, nemá na to totiž čas, musí řídit tramvaj. vozit kupy cizích lidí sem a tam, jezdit stále stejnou trasu, nikdy neodbočit. nikdy svojí ženě neřekl, jak moc ji miloval. nikdy ji neřekl, že ho mrzí, že tenkrát přejel jejich psa. nemohli mít děti. na děti by nebyl čas. pak si pořídili dalšího psa, kokra. toho ukopal, když se jednou vrátil domů z putiky, chtěl totiž spát. ale ten čokl pořád tak vil. a on potřeboval spát, vždyť ráno musel jít řídit tramvaj. Potom odešla, ani se nerozloučila. pak tady byla Hanka, ta mohla mít dětí fůru, bohužel většina z nich nebyla jeho. jí několikrát řekl, že ji miluje, pak se většinou milovali a většinou z toho bylo nějaké dítě. nenáviděl děti, nenáviděl tramvaje a nenáviděl celej tenhle svět. jednou musel vzít noční směnu a jezdit po Zahradním městě se starou, jednovagonovou tramvají. jeli tam nějaký opilý děti, tři kluci se sápali po nametený holce, možná by to nechtěla, kdyby byla trochu při smyslech. chvíli je pozoroval ve šmírátku. pak jí jeden ten kluk sundal triko a zašedlým přítmím tramvaje probleskla bledá kůže. na chvíli pocítil nátlak erekce, ale pak to zahnal, musí se přeci soustředit na jízdu. na další zastávce mladíci holku vytáhli ven a nadšeně halekali chlapácký hesla, zřejmě si tím vzájemně dodávali odvahy k příštímu aktu. když odjížděl, holce přepadla hlava a on si všiml, že je to jeho dcera Andrea, nezastavil, má přece svejch problémů dost. navíc stejně asi není jeho, vzpoměl si na její prsa, který zahlédl v zrcádku a znova se mu dostavila erekce. Tu noc se mu už nic zajímavého napřihodilo. Ráno ho probudil křik Hanky, Andrea nepřišla večer domů. bylo mu to jedno. Vstal a šel do práce, na první křižovatce ho srazila tramvaj, byl namístě mrtvej. Andree to bylo jedno.


3 názory

chicoria
23. 06. 2010
Dát tip
NO a přesně o tom to je.

jo. normální život.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru