Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pouze pro šílence s malým š

26. 10. 2001
1
0
3075
Autor
Merle

Myslíš si o sobě, že jsi šílený? Máš to v hlavě tak popletený, že se necháš zblbnout na každou drsňárnu? Tak čti dál...

Je to hrad. Z kamene a kamene, sem tam nějaké dřevo. Ale spousta kamene je jinde, než by měla být a v tom je právě ten problém.


Takže pokud máš nepochopitelnou chuť dát si dva dny těžké fyzické práce zdarma (přesněji za stravu, ubytování buď  ve vlastních stanech, nebo v přijemně chlazených a romanticky rozpadavých prostorách hradu), přihlas se tady a pokud možno i na yenn@mobil.cz anebo na 0604/266016. Tento výjezd se koná 2.-4. 11 tedy od příštího pátka do neděle.


http://www.hyperlink.cz/castles/hauenstejn/  odkaz ke hradu 1


http://www.sweb.cz/hornihrad/ odkaz ke hradu 2


http://mapy.atlas.cz/aquariusnet/get_image.asp?ds=AtlasCR&sc=150000&nx=-12&ny=19 mapa malá

pro větší dejte na atlas.mapy.cz vyhledat Horní hrad


Doporučuji přijet již v pátek večer, ježto přímo na hradě bude zpívat Tulka, spřátelený písničkář hradního pána.


Co se dopravy týče, ti, kdo jedou z Prahy a měli by problém se na místo dostat sami, nechť se hlásí Pavlovi Palackému vulgo Kliďasovi na 0602/454853, možná má ještě nějaké volné místo v autě.


Dalšími možnostmi jsou http://idos.datis.cdrail.cz/Route.asp?cl=C&tt=2&i=21822&s1=19464&s2=17947 BUS  16:00  - 3 hodiny a http://idos.datis.cdrail.cz/Route.asp?cl=C&tt=1&i=21567&s1=13800&s2=12769 VLAK 17:17 - 3 hodiny. To pro případ, kdyby snad jelo víc "lidí".

 

Každý zájemce SEM napište, kterým spojem by pro vás bylo lepší jet. Někdo nás v dohodnutém čase musí vyzvednout na nádraží, takže přihlášky CO NEJDŘÍV!

 

Nevím jak vy, ale já se na to vysloveně těším ;))


papouch
11. 11. 2001
Dát tip
nemůžu (

Merle
09. 11. 2001
Dát tip
tak ne 16týho, ale 23.týho... nevím jak to zvládnu já, ale rád bych jel....

Mahoney
07. 11. 2001
Dát tip
:))))

Merle
06. 11. 2001
Dát tip
Jo, 16-18.10 je další možnost (brzo to vyhlásím normálně), ale já bohužel musím být jinde Všem masochistům můžu jen doporučit, bylo to prostě skvělý :)) BTW: deka do spacáku je nutnost! Yenn: rádo se stalo lejdy ;)

Mahoney
06. 11. 2001
Dát tip
předběžně pozvánku s nadšením přijímá- (moment... jo, aha, tak nadšení prej nemá spacák... ale stejně s náma počítejte s voběma, já ho dyžtak nacpu k sobě :))

Merle
06. 11. 2001
Dát tip
já taky mamlas musel na poslední chvíli Rivku vytrhovat z radostí studenstké činosti, aby mi jeden půjčila...

Yenn
05. 11. 2001
Dát tip
Za ctrnact dni je dalsi moznost.

Yenn
05. 11. 2001
Dát tip
Merle a Funda: A diky moc :-)

Yeziiinka
01. 11. 2001
Dát tip
Noční a noční... :( ... a přitom bych teď máloco chtěla a potřebovala tak, jako fyzickou práci... Mrzaví mě to.

Merle
31. 10. 2001
Dát tip
Funda: dorazíš přímo na Horní hrad? Pokud jen do Ostrova, dej hned vědět Yenn na mobil kdy, nebo těch 10 (nebo kolik) Km půjdeš pěšky... není tam signál.

Vojtek
31. 10. 2001
Dát tip
tak to je v háji..papouch je nachlazenej....:-( ajá taky....průdušky, no...

Yenn
31. 10. 2001
Dát tip
Ti, kdo pojedou hromadnou dopravou do Ostrova, necht mi do patecniho poledne sdeli, kdy tam budou (a podle ceho je poznam), abychom je mohli dojet vyzvednout!

zolli
31. 10. 2001
Dát tip
Jan je po nemoci, Jakub má zacinajici teploty a já mam v nedeli denní šichtu, takže šílet si budu jen mezi cajema, teploměrama a špitalem, ale jinak..... MTR a MOCCCC me mrzi, že nemohu!!!

Mahoney
30. 10. 2001
Dát tip
jéééé a proč jste mi neřekli, že je to kousek vocáď? jůůůůůů :))) téda, jestli mě neskolí doktorka, rádo se ukážu :))

Merle
30. 10. 2001
Dát tip
kvůli jídlu i kvůli dopravě je třeba říct co nejdříve rozhodný slovo... kvap časí

Mahoney
30. 10. 2001
Dát tip
rozhodný slovo je toto: zítra utkám k doktorce pro nechopenku, páč mi nejni zrovinka nejlíp a hlavně potřebuju trošku volného času :) z čehož plyne, že o víkendu nikam nesmim, co kdyby mě přišli zkotrolovat :( ale těším na příště :))

papouch
30. 10. 2001
Dát tip
tak je to v háji jsem dost nachalazenej :-(

Merle
29. 10. 2001
Dát tip
papouch: njn, já nečekal, že by vlastně někdo chtěl jet... tady má většina šílenců velký Š... každopádně dík za podporu... třeba někdy jindy

Helča
29. 10. 2001
Dát tip
bohužel, věšinou dopředu nic neplánuju, ale zrovna tenhle víkend ano. Někdy jindy bych ráda přijela (ale v teplejším období, prosím)

Yenn
29. 10. 2001
Dát tip
Helca: Hlavni duvod, proc je to nutne uz ted, v hnusnem, studenem, destivem pocasi, je ten, ze je jiste, ze steny, ktere nebudou do zimy alespon castecne zabezpecene, budou mrazem a naslednym tanim tezce poskozeny, pokud nespadnou uplne... Vsem by vic vyhovovalo teplejsi obdobi, ale s tim nic nenadelame.

Helča
29. 10. 2001
Dát tip
Yenn: ja vím někdy si člověk nevybere...

Funda
29. 10. 2001
Dát tip
Jsem blázen s velkým B. Očekávejte mne v pátek večer.

Vojtek
29. 10. 2001
Dát tip
Ty papóchu...kolik,že máš těch míst?????

papouch
28. 10. 2001
Dát tip
Yenn, Merle: to vypadá, že nikdo další nepojede? :-(( To by se mi ale s takovou do Varlovejch Karů nechtělo :-(

papouch
27. 10. 2001
Dát tip
taky nejsem ňyjak moc silný jen... před obědem mi tečou ze zobáku sliny. (Ale musí někdo zazvonit, většinou taváryšč Pavlov) :-)

Cavalera
26. 10. 2001
Dát tip
s malým"š"? ... Jako šulínem?:-))))))))) .. ehm .. já si to půjdu přečíst asi napřed:-)))))))

Yenn
26. 10. 2001
Dát tip
Cavalera: :)))) Jen podotykam, ze vzhledem k romanticke pseudogoticke prestavbe je znacna cast hradu z cihel (ta ritici se cast, kamen, poctiva goticka prace, naopak samozrejme drzi). On ovsem Merle, ta utlocitna duse, vas neinformoval, ze prace zatim spociva ani ne tak v dostavovani zritivsich se sten a stropu, ale zatim zejmena v odklizeni sutin ze zricenych casti, hliny, tramu a stromu, ktere brani tomu, vubec se ke stenam dostat. Coz znamena, ze nebudeme davat cihlu k cihle, testo do dize, natoz kamen ke kameni, nybrz spise to vidim na krumpace, lopaty, ryce. Coz ma ovsem muze mit pro silence s malym... mozkem(?) tu vyhodu, ze mohou snit o pokladu. Dle legendy samozrejme na hrade zakopan je, hlida ho straslivy obrovsky cerny pes s krvavyma ocima a ohnivou tlamou, tak, jak to vsichni zname z kazdeho druheho hradu (na ostatnich hlida poklad bezhlavy rytir, na tech lepsich i drak) :) Naradi ke kopani pokladu na hrade je, i pracovnich rukavic by melo byt dost, ovsem obleceni urcene ke zniceni a pevne boty jsou nutnost... Moc se na vas tesim, rada bych vas poznala osobne. Diky, Merle, mas moji vdecnost, i kdyby nikdo jiny nejel :)

Litochowitz
26. 10. 2001
Dát tip
Jo Merle. Bohuzel je kol me moc zricenin me blizsich, a tem by bylo lito, kdybych opravoval jine..

papouch
26. 10. 2001
Dát tip
jůůů ůůúúüü to je dost šýýüíýlený na to, abych o tom uvažoval :-)) jestli vyuzauvažuju tak, že jóóó, 'kbysem jel z Brna autem, čiliževáš mám ještě 3 (nepojede-li i tOjik tak 4) místa volný

Vio
26. 10. 2001
Dát tip
Bohužel :-(

Merle
26. 10. 2001
Dát tip
papouchu, je to u Karlových Varů, takže bys mě mohl vyzvednout v Praze, ne? :) to je skoro cestou...

JiKo
26. 10. 2001
Dát tip
Inzerát: Hledá se chlap jak bejk ............. stejně silný....stejně chytrý..... :-)

Cavalera
26. 10. 2001
Dát tip
JiKo: Ty hledáš k sobě parťáka???

JiKo
26. 10. 2001
Dát tip
Cava už jsem TĚ našel :-)))

Cavalera
26. 10. 2001
Dát tip
JiKO: ... chytrý to ano:-))))))))))))) .. ale silný moc nejsem:-)))))))) ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru