Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

More srdca

04. 04. 2010
0
0
959
Autor
Rock Storm

Knihu napsal dlouholetý kamarád, muzikant působící ve skupinách Editor, Lunatic God a dalších

Pavel (Hirax) Baričák - More srdca kniha (nakladatelství Hladohlas)
Když mne lidé přestali poslouchat, začal jsem psát. Takto prezentuje svou spisovatelskou činnost muzikant a vydavatel Pavel Baričák alias Hirax. Pavlovi věnuji čas na jeho představení v některém z rádiových pořadů a možná i rozhovoru. Zde písnu jen několik řádek o sbírce básní a postřehů, kterou jsem dočetl.

Pavel napsal 5 knih, které se zde objeví časem všechny. Kniha je zatím pouze ve Slovenštině - komu to nevadí koupí i tak, kdo nerozumí nevadí, v létě vyjdou (snad všechny knihy) v Češtině. Takže kdo si počká ten si počká. Na 106 stránkách je přes 90 výtvorů převážně o lásce volným pojetím napsané. Zbytek je prostě zbytek. Pavel ve své hudební tvorbě vychází z undergroundu a ani jinak tomu není při psaní. Lehký vágusový humor dokončující některé z básní je dělá jinými, nežli běžnými. A to jak básníky klasickými tak undergroundovými. Pavel zvolil střední cestu mezi oběma proudy a zvolil dobře. Nechalo by se říci, že zde ztvárnil vlastní styl.
Ilustrace – Jana Tomková

Pořídit v Čechách tuto knihu můžete za cenu 150Kč a nebo od Hiraxe.
Viz kontakt.

zde malá ukázka

O všetkom už viem

Stále sa strieľa do ľudí
a ľudstvo sa tvári,
že letiace mušky v povetrí
nemieria na komoru.

Neustale počujem
štekať vraždiace hlavne
trhajúce detské tváre
žobrajůce chlieb
....................................

Člověk druh divný

Chceme všetko a hneď.
A keď to dostaneme,
potom ľutujeme

http://www.hiraxrecords.sk


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru