Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zadání 7. SUPERKOULE - 10 soutěžních textů

06. 04. 2010
0
16
1509

Díla nezveřejňujte sami, ale pošlete zprávou na soutěžní nick, viz. níže.

 

OMLUVTE, PROSÍM, MALÉ ZPOŽDĚNÍ.

MARVIN ZLOBIL A DOSTANE NA ZADEL.

* * * * * * *

 

Zadání 7. Superkoule zní:

 

Téma:     po stopách beznohých

 

Forma:   libovolná

 

Čas:

 

Psát můžete do zítřka, tj. středy 7. dubna, do 21:30. Soutěžní texty zašlete zprávou na nick soutěž KOULE, který je zveřejní za vás, tj. anonymně (pochopitelně dočasně). Podrobnější pokyny jsou na konci tohoto článku.

 

Hlasování:

Díla naleznete na nicku soutěž KOULE a tipovat můžete do čtvrtka 8. dubna do 20:00. Více na stránce klubu SUPERKOULE.

 

 

Jak poslat soutěžní text:

 

Soutěžní texty zasílejte zprávou na nick soutěž KOULE, který je anonymně zveřejní ihned, jak to bude možné. Chcete-li zachovat odstavce (nikoli formátování písma, to ujednotíme), není to nutné, pošlete zprávu jako html zdroj vašeho textu. Dílo vložíte do písmáckého editoru (nebo ho v něm napíšete) a na menu liště zvolíte „zdroj“ nebo „source“ (podle prohlížeče, viz. obrázek), celý kód si uložíte do schránky zkratkou „Ctrl + C“ a následně vložíte do zprávy (Ctrl + V) a odešlete. U delších textů si zkontrolujte, zda došly celé.

 

 


16 názorů

Syde, aj dyž forma libovolná není a zadá se cokoli pevně, stejně to vždycky někdo přehlídne nebo obejde schválně.. smiř se s nedokonalostí člověka písmáckého :o) koník (ale aj mne to někdy s..zklame :o)

avox
08. 04. 2010
Dát tip
jsem zvědavá, jaké ty předhodíš téma :-))

tak nevím. Zdá se mi, že žádné dílko nevyčnívá z řady, asi je to tím "akademickým" tématem...

no a máme uzavřeno - takže do práce, milí koulaři a kolemjdoucí :o)

Garay
07. 04. 2010
Dát tip
Aha.

papouch
06. 04. 2010
Dát tip
Meresjev!!! :-))))

to nejsu já, to bude teda Víťa.. se zapoceným zadelem.. :o)

jsem se zapotil, heh :) příště máš zelenou, zlatou

martinez
06. 04. 2010
Dát tip
a dostane na zadel spoustu vosích žihadel!

řádek
06. 04. 2010
Dát tip
se mi ulevilo )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru