Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

caffein dreams

29. 10. 2001
8
0
5638
Autor
MM

Část mé mysli tam už žije. Kdesi mezi videoklipy, virtuální realitou, hypertextovou zemí zaslíbenou, brutálními comicsy, vesmírnými odysseami, mezi mikro- a makrosvěty, v prostorech průsečíků, kde minulost a budoucnost jsou snadno dosažitelné, avšak pokaždé alternované odbočky časové dálnice, na místě, kde morálka a vztahy, jak je známe, neexistují. A je tak těžké v útržcích paměti z jiného světa popsat své prožitky a vjemy, protože lze pouze přirovnávat a byl by zapotřebí poznámkový aparát a seznam literatury, a ani tak by to nestačilo. Text se nehodí. Ale krestlit neumím, videoklip natočit nemůžu. Zatím ;)

A v hlavě to bublá

 

metafory přehuštěných polí
virtuální potisky
halucinogenní omalovánky
rock'n'roll
šum ve stylových tógách
retro - Řím za Augusta

 

a fotky - mnoho fotek
půjčovna hlav
rozbité pancéře ponorek
maškarní životy
příbuzný druh
porno v přímém přenosu
střih a klapka - neony
syntetické náhražky
mozaiky představ myšlenek snů

 

A v hlavě to bublá

 

zkus se čehokoliv dotknout
ale budeš jen chytat přeludy
ve světě pravděpodobností
věci nemají svá místa
zastavíš-li se
neexistuješ

ale ... vadí vám to tolik?
není lepší ...
      .... pokorně se přizpůsobit?
      .... prostě si to užít?

 

brave new world
10/26/2001


fajn

bobotic
12. 11. 2001
Dát tip
Myslím si, že život stojí za to žít na hraně. Žít tím nejšílenějším způsobem a vycucávat jej jako to dělají režiséři redukující film na klip. Pokud tě nebaví lyrika nač chutnat rozvláčnou poezii, proč už ne jen z buchet vybírat rozinky. A je li život jen přelud, není zastavení tím nejvíc ponižujícím způsobem postavení se totmuto faktu?

clovrdik
30. 10. 2001
Dát tip
pěkný, TIP, retro Řím za Augusta působí dobře :-)

bobotic
30. 10. 2001
Dát tip
Jednoduchý, jeden typos hodil komentář: Neměníme skutečnost podle ideálů, měníme své ideály, je to jednoduší. Po pravdě bez prologu bych bloudil již u druhého řádku. Ostatně výpovědní hodnota klipu je přinejmenším stejně mizivá jako písma. Jen tu jde o čím dál větší prdel do které...

Print
30. 10. 2001
Dát tip
***!!!

MM
30. 10. 2001
Dát tip
hm. píp zpět: samotnému se mi to nepozdává... ale nemám než střepy. klip by lépe zprostředkoval atmosféru...

papouch
29. 10. 2001
Dát tip
hlásím závist šíře Tvého záběru píp

Vojtek
29. 10. 2001
Dát tip
*****!!

hermit
29. 10. 2001
Dát tip
tentokrát nelíbí, přestože je tam použito mnoho mně sympatických poetických fines...;-)... a možná právě proto, že jich tam je moc... ;-) ****-

Skleboun
29. 10. 2001
Dát tip
teda...asi uz tam ziju, protoze si to dovedu zive predstavit... nekdy je to nocni mura a jindy si zase rikam, proc je tenhle svet tak sedive nudnej... ale ony se ty svety prolinaji :)) nastesti a nanestesti :))) tip (ale forma uz mi tak nesedi, abych jenom nechvalila - az moc siroka mozaika a nekdy horkotezko hledam spojnice...ale jinak dobry :))

alina
29. 10. 2001
Dát tip
uffffffffffff........*

nebraska
29. 10. 2001
Dát tip
mne sa nepaci posledna strofa, tie 2 predtym boli lepsie, aj ked je pravda, ze je tam toho poviac, ale to mi nevadi nejak..obrazky fakt moc dobre!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru