Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První ožrání z kapsy vyhání

07. 04. 2010
5
4
1633
Autor
Arlea689

Je mi patnáct. Jsem u Dana na chatě. A chlastám.

Nějakej debil si mě fotí s půllitrem. Asi je to Vláďa. Ten to určitě dá na internet.

Bude to hned vedle fotky s cigaretou. Tu by mi taky nikdo nevěřil. Na tý fotce dokonce není vidět, že kašlu jak astmatik s tuberou.

Teď ještě fotka s chlapem. Ale kde ho vzít?

Sedím pod obrazem. Takové to tedy je, být pod obraz, říkám si. Pod vlivem alkoholu má člověk možná opravdu lepší nápady.

Dopila jsem. Takové to tedy je, dopít. Takové to tedy je, dopít a ještě si přilít.

Jakub jde s Terezou někam pryč. Kačka vůbec není opilá. A Lukáš se už nedotkne vlastního nosu.

Já ještě jo.

Monika říkala, že alkohol účinkuje až po půl hodině. To už za chvilku bude.

A prd.

Kdyby to věděli rodiče, zabijou mě. Super pocit.

Jsem mladistvá. Mladistvým nenaléváme. Mladiství si nalijou sami.

Jakub s Terezou se vrátili. Vidím přicházet čtyři osoby. Doprčic, jenom dvě. Ještě nevidím dvojitě.

Jsem umělec. A umělec se může třeba uchlastat.

Už mi všechno přestává vadit. Jsem v pohodě. Ale ještě furt se dotknu vlastního nosu. Divný.


4 názory

Toscana
22. 07. 2011
Dát tip
Jsem mladistvá. Mladistvým nenaléváme. Mladiství si nalijou sami. - To je ze života!!! :o)) *t

dej mi ještě raz aspoň malýho už jsem pod obraz Daliho

Narcisa
10. 04. 2010
Dát tip
závěr se mi líbí - "Jsem mladistvá. Mladistvým nenaléváme. Mladiství si nalijou sami." :)

Ostrich
07. 04. 2010
Dát tip
Docela pěkný deník s nadhledem:-) "Kdyby to věděli rodiče, zabijou mě. Super pocit." - opravdu trefné vyjádření nálady

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru