Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez názvu.

27. 10. 2001
11
0
8159
Autor
papouch

Medvědí šeď
rezervoár pocitů
teď nechoď, seď!
Přiletí Manitou

Křeččí okr
kanystr pamětí
nejez ten lógr
neboj se početí

Neublížím, věř mi,
klepat (se) před zamčenými dveřmi
však nevydržím do rána
čeká nirvána

Potkaní běloba
s ní snídání v posteli
otázka pro oba:
Jsme tam, kde jsme nechtěli?
zolli
05. 12. 2001
Dát tip
Jen jsem si sem o noční skočila pro oříšky :o)))) Koukej chybí tady lískáče, ty já nejraději, tedy po pistáciích..Vidíš kde jsou pistácie? Asi si piští ještě někde v Tácii na stromech a ty máš tady prázdné tácy.

KennyG
02. 11. 2001
Dát tip
myslim ze tvoje obrana byla uplne zbytecna papouchu, napsals krasnou vec a na zmeny rymu mas stejne jako na cokoli jineho co te basni provedes pravo. a tobe se povedla dobre, jen nekomu tyhle zmeny nedelaji dobre na zaludek ale na to ma taky narok a je to v pohode. zases ale pekne nasypal ostatnim ptackum, takze i ta obrana byla prima, takze nevim co ti krome tipu vlastne rici, tudiz nemam zadne dalsi otazky a predavam kesu orisky porote:)

Bacil
31. 10. 2001
Dát tip
Je to krásně papouščí... tedy ale - ono se řekne "neboj se početí" - a co když... :-)))

Krel
30. 10. 2001
Dát tip
dobré..

Vio
29. 10. 2001
Dát tip
Jsme tam, kde jsme (ne)chtěli... ani nevíš kde, brácho... v pr....

sidi
28. 10. 2001
Dát tip
Souhlasím s Astou. Kdybys na tom ještě chvíli dřel, nebo nechal uležet? ( co je správně ?) mohls to dostat mnohem výš. Šťourám protože to co čtu za textem se mi moc líbí.

Falka
28. 10. 2001
Dát tip
Nic nedři... odřelo mě to až na kost... s ní dání v posteli... otírám ti ze zobáčku prach... nasypat čerstvé oříšky a pohnout se... vylez z té postele, už je zase den... rozhoupat bidýlko pro všechny, kdo se chtěli dneska smát a přitom houpačky přimrzlé k holé zemi... vždyť sakra víš! *

zolli
28. 10. 2001
Dát tip
Falí, přimrzlá bydla rozmrazíš? To je fajn, tak přijeď já přestanu topit ;o)) ušetřím za plyn! Jo ty a někomu sypat vořechy...tak na tohle Ti neskočím, dobře vím, jak to s oříšky máš...kradeš je té mé kulhavé múze z parapetu a ona chudinka, teď ke mně přestala chodit.

Falka
28. 10. 2001
Dát tip
zollinko... já přece neřekla, že ty oříšky budu sypat já... to znamenalo: Papouchu, pohnout sebou a nasypat MI oříšky!!!, samozřejmě ;o))))

papouch
28. 10. 2001
Dát tip
Fali & zolli : tady máte buráky 8888888888888 a para DDDDDDDDDD a vlašský OOOOOOOOOOO a směs 0·¨°.o·0·¨°.o·0·¨°.o· :-)))) Asta, sidi: dík -.....no o těch rýmech ..... nóó.... nebudete se zlobit, když si budu dál myslet, že tam ty rýmy patří, tak jak tam jsou, že ne? :-))) - ke změně rytmu: Je to moje oblíbená forma, je odvozená od písňových textů - 1.sloka, 2.sloka, refrén, 3.sloka takže ta drastická změna je záměrně - vydřený a uleželý je to dost, nikdy nedávám na Písmáč věci, ktaerý jsem si po sobě nepřečetl alespoň s třídenním odstupem a vyškrtal to, upravil, případně hodil do koše :-)) - závěr: Zde je vidět, že jsme člověci a každej jsme jinačejšejší :-))) . p.s. ..se tady obhajuju ... blbě :-)))) ale každoprdně dík :-)

sidi
28. 10. 2001
Dát tip
Jsme člověci, a každý jiný, a je to tak správně. Aneb proti agustu žádný dišputát. Aneb ty jsi autor a musíš si za svým stát.

Astalavista
28. 10. 2001
Dát tip
No jasně, papí, ono s tou změnou rytmu je to tak, že to dělám taky, a taky mě za to peskujou, a tak to dělám taky....:)))) Né, vážně. Ono, kdyby každej radikálně měnil to, co sem dá, podle toho, kdo to čte, tak by to bylo za chvíli víc dílo toho čtenáře, než toho písmáka. A to by bylo asi špatně....:)

zolli
28. 10. 2001
Dát tip
Vlašáků mám plnou přepravku, ty nechci! Díky. Místo nich kešu, si z vás vykřešu :o)))))

Astalavista
27. 10. 2001
Dát tip
s ní snídání v posteli Jsme tam, kde jsme nechtěli? však nevydržím do rána čeká nirvána Tyhle se mi nezdají na svém místě. A navíc je ve třetí sloce náhlá změna rytmu, ale ze mě si jako z kritika moc nedělej, já tomu moc nerozumim. :)))

Wiki
27. 10. 2001
Dát tip
mně se to taky líbí, je to takový papouščí :-))))) *

Merlita
27. 10. 2001
Dát tip
Otázka: Odpověď AnO :o))

Janis
27. 10. 2001
Dát tip
*!

Lyryk
27. 10. 2001
Dát tip
Nemělo by místo
být ?? :-))))

Lyryk
27. 10. 2001
Dát tip
v lomených závorkách mi zmizelo br a brum tedy: Nemělo by tam místo br být brum??? :-))))

papouch
27. 10. 2001
Dát tip
néééé he he hééé už jsem to spravil mám starej exploder a on někdy blbne, to lomenázávorka br
je v internetový řeči odřádkování :-)

zoo
27. 10. 2001
Dát tip
Dobrá otázka. :-)

Astalavista
27. 10. 2001
Dát tip
Obsahově nadprůměr, o formě se to říci nedá, některé rýmy jsou dost násilné....

Orbi
27. 10. 2001
Dát tip
...jsme tam,kde jsme chtěli být?.....to se mi libi:-)

papouch
27. 10. 2001
Dát tip
Asta.> které a proč? díky

Had
27. 10. 2001
Dát tip
:o))... líbí, ale zapoměls na hadí modř... :o) típ

papouch
27. 10. 2001
Dát tip
hihi Hade :-) a Ty bys věděl na -modř- vhodný rým? já ne :-)

Bloncka
27. 10. 2001
Dát tip
hoj... tohle jo*

Had
27. 10. 2001
Dát tip
Příliš hadí modře oči snadno odře .... například :o)))) (ale je fakt, že v prvním pádě mne nic nenapadá...)

alina
27. 10. 2001
Dát tip

Wopi
27. 10. 2001
Dát tip
ňu jo, no *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru