Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nadační fond Cultura Bohemica vyhlásil literární soutěž

08. 04. 2010
2
29
2832
Autor
řádek

Jak kupuju tak prodávám

Nadační fond Cultura Bohemica vyhlásil literární soutěž

8. dubna 2010
Nadační fond Cultura Bohemica vyhlašuje soutěž rukopisů v oblasti prózy, tematicky zaměřené na věkovou skupinu čtenářů zhruba od 13 do 25 let. Očekáváme novely či povídkové knihy v rozsahu zhruba 150 normostran.

Díla posílejte ve třech vytištěných exemplářích a v elektronické podobě na CD na adresu: Nadační fond Cultura Bohemica, Zámek Český Krumlov 57, 380 01 Český Krumlov. Zásilku opatřete svou čitelnou a adresou a dalšími případnými kontakty. V adrese uveďte své občanské jméno a připište informaci o případném pseudonymu, který používáte pro literární činnost. Uzávěrka příjmu rukopisů je 30. června 2010. Rukopisy děl se nevracejí. Soutěžící budou uvědoměni o případném postupu do finále do 31. srpna 2010. Soutěže se mohou zúčastnit literáti z celé ČR, ve věku 18 let a výše.

Víkendový pobyt v Českém Krumlově spojený s kulturním programem čeká na vybrané finalisty v listopadu a vyvrcholí 14. listopadu 2010 galavečerem s předáváním cen v českokrumlovském Městském divadle. Hlavní cenou je vydání vítězné knihy spolu se zajištěním distribučního servisu.

Aktuality a vývoj soutěžního klání sledujte na www.culturabohemica.cz.   


29 názorů

Berte, já nemyslela "s přibývajícím věkem"... :o)

Syd Barret
12. 04. 2010
Dát tip
ts, veď ja mám pohádku, ktorá je zčasti porno :ˇ) (dokonca sa tam spomínajú nejaké tie pornohviezdy)

su ráda že máš radost, řádečku - a eště aj aleš :o)

koníku, za tu Karkulku díky, je výborná :o)

řádek
09. 04. 2010
Dát tip
konečně mi někdo píše kritiky.. )

Winter
09. 04. 2010
Dát tip
super, dík .)

zatím sem vám našla jen Karkulku... pátrám dál ale v pohádkách sem to neobjevila.. a povídek je mnohem víc...

sem to měla v plánu :o)

Winter
09. 04. 2010
Dát tip
Jestli bude hledání úspěšné, dej vědět .)

přečtěte si - a já to napřed musím najít teda - pohádkový porno tu někde na písmáku... a s tím věkem už snad přestanete blbnout, ne? :oD

Neser mě VT Marvine, nebo se přihlásím, vyhraju a ty pukneš zlostí :-)

13-25? Něco jako pohádkové porno?

Winter
08. 04. 2010
Dát tip
Aha, tak ne, patnáct mi bylo, teď jsem to kontroloval. Každopádně nemám pocit, že bych ji ve 14 nezvládl, hehe .)

Winter
08. 04. 2010
Dát tip
Si vzpomínám, jak mi otec, bylo mi čtrnáct, doporučil Irvina Welshe, Lepidlo .)

Winter
08. 04. 2010
Dát tip
nebo je třebas ani nepochopil. Hm, na druhou stranu, ta dnešní mládež... .)

Winter
08. 04. 2010
Dát tip
s psaním, znáš to .) Zajímalo by mě, ale to tematické zaměření v rozmezí 13-25. V 17 jsem četl knihy, z kterých bych se ve 13 děsil.

Winter
08. 04. 2010
Dát tip
hm, tohle vypadá smysluplně, škoda, že jsem spálil mosty .)

řádek
08. 04. 2010
Dát tip
Berte, čti pořádně. To není požadavek věku autora, ale požadavek na to, jak má být próza cílená - na čtenáře mezi 13 - 25 lety :) Koník: S žádnejma fondama nemám co do činění :)

Berte, Berte.. taková nepozornost.. :o)

ty seš řádečku kulturní fond?! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru