Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cenzura na Písmáku: jakou s ní máte zkušenost?

10. 04. 2010
2
435
9084
Autor
.duke.

Programátor a hlavní "kontrolor" serveru Dero tvrdí, že na Písmáku nedochází a nedocházelo k tomu, že by admini některé uživatele cenzurovali. ("Admini vidí i smazané kritiky a já vidím i smazaná díla, takže snadno poznám, zda někdo někoho někde, jak ty říkáš, cenzuruje. Neděje se to a nedělo.")

Dále tvrdí, že "byly smazány i některé jednotlivé kritiky, které porušovaly pravdila serveru" a že "cílené promazávání za účelem uzpůsobení obrazu diskusí k "lepšímu" se však nedělo a neděje."

------------------------------------------------------

Moje zkušenost je, že byly promázávány bezdůvodně některé "nepohodlné" diskuse či názory pod díly, že z některých po činnosti adminů zůstala jen torza.

Moje zkušenost je, že se admini po některých uživatelích dokázali pěkně povozit, cenzurovali je.

Moje zkušenost je, že na Písmáku byly mazány bezdůvodně kritiky, které neporušovaly žádné z pravidel serveru.

------------------------------------------------------

Jaká je Vaše zkušenost?


435 názorů

Toto byl důvod mého odchodu z Písmáku a smazání účtu Cuprumov. Doufám, že se to nebude opakovat. Netušil jsem, že se o tomto někdo otevřeně zmíní, ale to je dobře! :)


Tragicus
27. 04. 2010
Dát tip
Oslove.

Lakrov
27. 04. 2010
Dát tip
Etalon etikety nových adminů byl jak vidno před chvílí předložen. Teď ještě slibovaná nová pravidla. Těšme se, že budou formulována v podobném duchu...

Lakrov
27. 04. 2010
Dát tip
Ještě avízo

Lakrov
27. 04. 2010
Dát tip
Pro .duke. a Norsko 1: Řečí o nových pravidlech (a různých jiných změnách) už tu v minulosti byla spousta, ale znatelný dopad měly obvykle jen na hrstku 'neolitických', respektive na 'přerozdělení vesel' mezi úzkou skupinou členů, o nichž pozdější příchozí stejně nemohou tušit, nejsou-li pouze dalšími inkarnacemi jednoho či dvou skutečných lidí. Nevidím tedy důvod, proč se něčím takový vzrušovat. Průser by byl, kdyby selhal hardware, kdyby na Písmák zanevřel hlavní správce nebo kdyby vypršela smlouva na hosting, ale to myslím tihle panáčkové v rukou nemají. Nebo se mýlím?

.duke.
27. 04. 2010
Dát tip
Nebudu překvapený.

Norsko 1
26. 04. 2010
Dát tip
kam míříš tím divným spojem, milý duku ?

.duke.
26. 04. 2010
Dát tip
Nejhorší kokoti jsou ve vedení. Jeden ze dvou je již naštěstí v důchodu. Ten mladej by šel leda po stereotaxi.

.duke.
26. 04. 2010
Dát tip
Věřím tomu, že ty jsi pravidla pro adminy rázně odmítl.

Norsko 1
26. 04. 2010
Dát tip
všimni si, že bez niektorých kokotov si nepohovoríš

Norsko 1
26. 04. 2010
Dát tip
Bohužel, již je pozdě. Kritik též nebude vzkříšen, jen banda ožralů, která pod okny bordela vyřvává protistátní hesla. Tolik c.k. archív, l.p. 1889

.duke.
26. 04. 2010
Dát tip
Je živá neživá? Polívals ji někdy vodou?

Norsko 1
26. 04. 2010
Dát tip
Babička ano

.duke.
26. 04. 2010
Dát tip
Ještě žije?

Norsko 1
26. 04. 2010
Dát tip
kritik je od toho, aby kritizoval, ať se to někomu líbí nebo ne. pokud to nedělá, ať táhne od válu. říkala už moje babička

.duke.
26. 04. 2010
Dát tip
Mně především tohoto serveru. Nakonec se tu přece jen odraží i naše národní stereotypy. Malej národ kterej se bojí změn. Rigidní systém plnej zkostnatělých sráčů. Nekompetentní mladíci, kteří se rychle vyvezou na vrchol, kde si neví rady. Se to tu tak nějak promítá. Plesnivý víc s každým dalším slovem.

Norsko 1
26. 04. 2010
Dát tip
vlčáka je mi líto

.duke.
26. 04. 2010
Dát tip
Pišta už nemá na tenhle server naštěstí čas. Snaží se přeoperovat Molnárova vlčáka, aby mu byl podobnej. Snad to vyjde.

Norsko 1
26. 04. 2010
Dát tip
a ty prej budeš agent, duke, s možností povýšit na šéfa gubernie, které velí Pišta Hufnágl

.duke.
26. 04. 2010
Dát tip
Pravidla jsou otázkou hodiny. Jim to trvá víc jak 14 dní. Navíc není vůbec jasný, s čím příjdou. Snad Dero tu bakalářku obhájí. Moc by mě mrzelo, kdyby měl ve škole problémy.

.duke.
26. 04. 2010
Dát tip
Když tomu tady kdysi velel Armand, tak po chvilce vystrašen delegoval inovace na členy redakce s tím, že Písmáček je něco jako kůň a redaktoři ho pohání. To nebylo vůbec ideální, ale aspoň se něco dělo. Aspoň se to "někam" posouvalo. Dassler s Derem první rok udělali pro server poměrně hodně. To tak v úvodu bývá. Jenže teď už to prostě nechávají plavat. Pěkně se to tu zakonzervovalo. Jako dobře uleželej kompot mi to přijde. Nebo hermelínek s již docela kvalitní plísní. I když: proč ne. Když se něco nechá hodně zplesnivět, třeba z toho vzejde nějaký lék. Hehehe.

Norsko 1
26. 04. 2010
Dát tip
Buď tolerantní, mají mnohé na práci. Mám zprávy, že do týdne to vypukne

.duke.
26. 04. 2010
Dát tip
Myslím docela slušná ukázka, jak Písmák, respektive skupinka, která mu "velí", pracuje. Před čtrnácti dny spousta řečí o nových pravidlech a kde nic, tu nic. Nechá se to pěkně uležet. Zamete se to pod koberec a jede se dál. Jakoby se nic nestalo. Fakt dobrý. Hodně práce s bakalářkou, hodně podnikatelských aktivit. Nakonec: nikomu vlastně pravidla nechybí. Sice se tu destíky lidí k tématu vyjádřilo, ale ona "velící" skupinka jednoduše počítá s tím, že všechna vřava postupně utichne. Fakt dobrý. Jste fakt dobří kurňa! Tak to má bejt! Prima parta, bezva server! A komu se to nelíbí, tak může jít pryč, že jo. Tohle mě fakt dojímá Dero, dasslere a vy další, kteří jste se novými pravidly "jakoby" zabývali. Hodně vám fandím. A modlím se za vás. Za vaše čisté svědomí především! Jdete ostatním příkladem. Zuprgůd!

.duke.
25. 04. 2010
Dát tip
A jéje..

Jachula
25. 04. 2010
Dát tip
Možná, že jsem na písmaku krátkou dobu, možná nejsou mé obzory dostatečně široké, abych pochopil všechny souvislosti této diskuze, ale o věci si myslím tolik, že za svůj názor si každý může sám. Cenzurou se jen projeví slabost cenzora a jeho neschopnost oponovat přinejmenším stejně silným argumentem. Na druhou stranu, nebýt cenzury, těžko by vznikali nové kluby, odnože literárních skupin, nové servry a pod. Buďme proto rádi, že jsou lidé, kterým záleží na rozvoji názorové odlišnosti. Ať vesele mažou dál.

.duke.
16. 04. 2010
Dát tip
Kouzlo: asi jsem to pochopil zbytečně jako ironii. Stejně bych rád vědel, kdo jsi. ;) Každej si tu přijde něco přihodit, takový klasivký písmácký hon na toho, kdo upozorňuje, že tu není NĚCO v pořádku. Rozdílnost, byť názorová, často vede k sociální exkluzi, labelingu. Tady se to nádherně ukazuje. Všichni ti příchozí, co nejdou daleko pro generalizaci, pro krátká řešení. Cítí se ohroženi. Cítí, že ta jejich zevnitř nahnilá komunita prasknout. Paráda. Na febiofestu dobrý movie: "Oči doširoka otevřené". Hodně mi to připomnělo zdejší poměry. Kdyby to bylo naživo, kolik by po mně hodilo kamenem? ;) Vybočení většinou vedou Automaticky labeling

.duke.
16. 04. 2010
Dát tip
Tato diskuse je součástí mé dlouhodbé snahy, kterou jsem proklamoval ve svém prvním díle pod nickem .duke.: "Přišel jsem s jediným cílem. S nepatrným cílem: prostřelit tento server. Udělat v něm díru, kterou se vyvalí všechen hnis, který se tu nakupil." Něco už vyteklo, další bude následovat. Je mi jasné, že nějaký hnis vždycky zůstane. To ty víš nejlépe, Lakrove.

Lakrov
16. 04. 2010
Dát tip
Autorovi diskuse: > ... Až z tohoto serveru udělám křesťanský server... O to, co ve skutečnosti uděláš, už zde slovo padlo. Tato diskuse zřejmě slouží k tomu, aby do toho ti, kteří mají jiné úmysly a cíle, nešlápli.

.duke.
16. 04. 2010
Dát tip
Mě by zajímalo, kolik se tu ještě objeví alternicků s patnácti kritikami na kontě.

.duke.
16. 04. 2010
Dát tip
Norsko: bylo to strašné, okolo půlnoci jsem si málem otevřel žíly

jejdavilda
15. 04. 2010
Dát tip
tak, ajá si zablokujiavíza od sebe, budu se cenzurovat natvrdo

Norsko 1
15. 04. 2010
Dát tip
víc jí nezajímat, musí být příšerné, duku

.duke.
15. 04. 2010
Dát tip
Já se nenamáhám, beruško.

.duke.
15. 04. 2010
Dát tip
Nebuď naivní. Ten tvůj paskvil nebyl důvodem mého návratu. Jen mě hned udeřilo do očí, že něco z těch tvých žvástů vybrali do Golden výběru. Vrátil jsem se z úplně jiných důvodů.

Marcela.K.
15. 04. 2010
Dát tip
...a blokuji si aviza od tebe, tak už se dál nemusíš namáhat.

Marcela.K.
15. 04. 2010
Dát tip
... pokračuj, už ses odrovnal dávno sám. Hledala jsem kdo je .duke. který sem přišel jen kvůli tomu, aby rozebíral moji úvahu... už to vím. a víc mě nezajímáš.

.duke.
15. 04. 2010
Dát tip
Ale jedno tak nějak tuším. Budeš křesťanka. To je čest, setkat se s takovým člověkem. Nedivil bych se, kdyby se tvé básně četly v kostele. Až z tohoto serveru udělám křesťanský server, postavím tě do čela. Budeš hlavní admin. Spolu s Lakrovem. Každej novej uživatel se od vás nechá pokřít.

.duke.
15. 04. 2010
Dát tip
Moc mě těší, že máš o mě takový zájem. Mě by nikdy nenapadlo pátrat po tom, co jsi zač. ;)

.duke.
15. 04. 2010
Dát tip
Proč sem nedáš ten odkaz, mylenko? Zjistila jsi už, kdo jsem? Vyšmejdila jsi to?

Marcela.K.
15. 04. 2010
Dát tip
Nebudu, protože stačí zadat si heslo Narvah do google...je to z jakéhosi chatu, kde se tě ptá nějaká holka jaké to je v Olomouci na škole... a to je vše co k tomu napíšu. Jasně jsi tu opět dokázal, jak jen obyčejně lžeš. Nepsala jsem, že to je ze zdejšího chatu. a už vůbec mi nestojíš za to, abych to znova hledala. Našla jsem si to jen proto, abych se dozvěděla kdo jsi. Jsi jen ubohý podrazák a lhář a s takovým já svůj čas ztrácet nemíním.

.duke.
15. 04. 2010
Dát tip
mylenka: o pár řádků výše jsi tvrdila, že je to z chatu. teď tvrdíš, že je to z "jakési veřejné diskuse". asi bys měla uvést z které. jinak budeš vypadat jak lhářka ty.

Marcela.K.
15. 04. 2010
Dát tip
Jo, B_G, je to nejlepší metoda...neztrácet čas s někým, kdo Ti za to nestojí, vždyť je už jak kolovrátek :-) A pokud by bylo potřeba klidně si založím diskuzi a poprosím papoucha o číslo ;-)))

Marcela.K.
15. 04. 2010
Dát tip
Lžeš, pořád jen lžeš. To není žádná Tvá soukromá zpráva pro mě, ale je to z jakési veřejné diskuze na internetu, kde diskutuješ pod nickem Narvah! Takže se buď omluv a nebo drž zobák! Odporný jsi Ty - svým věčným lhaním a překrucováním pravdy.

.duke.
15. 04. 2010
Dát tip
Jste jak kobylky. Šířící se infekce.

.duke.
15. 04. 2010
Dát tip
Mylenka: zveřejnila si soukromou zprávu, kterou jsi ze mě dostala pod svým alternickem. Po zkušenosti s tebou už si dávám pozor. Myslím, že nejsem první ani poslední, komu jsi to udělala. Je to v podstatě stejně odporné jako to, co udělal Lakrov. Big George: to je fajn, že jsi z názorů, "které nemají daleko k fašismu" udělal ze sebe rovnou fašistu.

Marcela.K.
15. 04. 2010
Dát tip
Já vím, já Ti rozumím, a jestli chceš podpis, jsem pro ;-)

Marcela.K.
15. 04. 2010
Dát tip
především se asi dost často nudí ...proto si stěžuje :-) viz jeho vlastní slova výše B_G co ho začít ignorovat? Stejně tu bude prudit dál pod jiným nickem.

BG: On už zablokovaný je. Jaksi mentálně.

Marcela.K.
15. 04. 2010
Dát tip
Kdyby se dodržovala pravidla, nikdo by tu s Tebou neztrácel čas, protože bys už dávno věděl, že když se budeš chovat jako blb, nebudeš nikomu stát za tu ztrátu času, kterou diskuze s Tebou jsou.

Marcela.K.
15. 04. 2010
Dát tip
Toto není soukromá zpráva, ale citace z chatu...ani nevíš co komu kam píšeš, takže se zklidni. a "hajzl" je moc slabý odvar toho co jsi mi psal. Proto jsem to zveřejnila a zveřejnila bych to znova, protože psát někomu do soukromých zpráv vulgární nadávky a navenek se tvářit, že Tě napadá ten, kdo se jen brání je ubohost. Kdyby se tehdy dodržela pravidla, dostal bys ban Ty a ne Lakrov, protože bys ho dostal za odstavec č.4 ---Uživateli není dovoleno urážet, napadat či jinak poškozovat ostatní uživatele služby www.pismak.cz nebo partnery serveru. 23.02.2010 22:51:35 mylenka Psychologie Olomouc Univerzta Palackého- autor citátu Narvah "jinak studium je spis o teorii, ciste praktickych veci je pomalu... a celkem me to bavi... obcas to sice nuda je, ale nestezuju si :-) zalezi, co od toho cekas ty... rozhodne to neber tak, ze po vystudovani skoly z tebe rovnou bude terapeut nebo poradce... " Tak copak nám ještě poradíš? Víš, já tu psychologii mám z praxe...takže přestaň si tu hrát na odborníka se zkušenostmi- teoretiku. Teď už jdi k šípku Havrane.

.duke.
15. 04. 2010
Dát tip
Jsou zmíněna s určitými jedinci a jejich myšlením Američane.

Zbora
15. 04. 2010
Dát tip
Totalita a fašismus. Kolikrát tady ta dvě slova byla v souvislosti s vedením serveru zmíněna. Je to asiže nějaký oblíbený folklór. Jsi magor.

.duke.
15. 04. 2010
Dát tip
Big_Georhe: ano, obecně jsi řekl, že lék na prudiče je IGNORACE a BAN. Neboli: ten, kdo se bude zdát vedení nepohodlný bude zabolkován. Kdo třeba Sydovi, který je bohužel stále "u moci", bude připadat jako prudič, tomu bude znemožněn přístup na server. Tady to peklíčko začíná. Infekce, šířící se dál, dávájící "stádním" uživatelům pocit jistoty, že jejich "obětní beránek" bude zlikvidován. Je dobře, že nemáš na tomto serveru žádnou funkci. A doufám, že nikdy mít nebudeš.

.duke.
15. 04. 2010
Dát tip
Mylenka zvěřejňovala moji soukromou poštu, a dělá to dál (naposledy např. ve svém díle SMRT, názor 23.02.2010 22:51:35). Když jsem ji za tyto nechutné metody kdysi poslal opakovaně do "hajzlu", dostal jsem od alternicku Lakrova - zorom infikovanou zprávu, která smazala můj účet. Lakrov pak dostal na měsíc ban. To jen tak pro upřesnění.

Marcela.K.
15. 04. 2010
Dát tip
Lakrov neposílá uživatelům infikované zprávy! Proč si ji dostal Ty víš moc dobře. Kdybys seděl tehdy v hospodě, dostal bys přes hubu a ne jen od Lakrov, to Tě mohu ubezpečit. Ano, Bigu... potrefenej havran jsi chtěl napsat, že :-)

Garth
15. 04. 2010
Dát tip
Písmák je podle mého názoru velmi liberální místo s velkou tolerancí k věcem, které by se tolerovaly někde jinde jen stěží. Zboro, tohle se říká i na liteře a nejspíš i na totemu... tam moc nechodím ale přijde mi to jako jedno z nejliberálnějších míst.

.duke.
15. 04. 2010
Dát tip
Big Geroge: včera 18:29 si sem dal své doporučení pro adminy a moderátory - "Exisstují jen dva (a za celou dobu jsem o jiných neslyšel) léky na tyto podivné existence: IGNORACE a BAN. a deset z osmi adminů a moderátorů vám poradí jediné, co Vám doporučí, je NEDISKUTOVAT." Je to ukázka autoritativního, totalitního přístupu vedení serveru k názorům uživatelů. Asi stejně nebezpečné, jako přístup Lakrova, který uživatelům posílá infikované odkazy. Takové názory a metody nemají, mimochodem, daleko k fašismu.

Lakrov
15. 04. 2010
Dát tip
Autorovi diskuse: Založí-li autor, který si dělá nároky na určování pravidel Písmáka a ambice na funkci, dovolující jejich uplatňování, diskusi, je zarážející, vyzývá-li pak přispěvovatele k nediksutování. Neměl by v takovém případě spíš onu diskusi zrušit?

.duke.
15. 04. 2010
Dát tip
Big George: díky za příspěvek. už nediskustuj.

.duke.
15. 04. 2010
Dát tip
Zbora: tohle není diskusní fórum renomovaného deníku v USA. tady jsem na serveru amatérské literární tvorby v ČR. se vzpamatuj..

BG: Zcela výjimečně mi nezbývá, než s Vámi navrhovanou terapií souhlasit, pane kolego.

devian
14. 04. 2010
Dát tip
george tady pět let akorát každýho prudil a teď bude hrát rozumnýho... fuj!

Norsko 1
14. 04. 2010
Dát tip
komu jsi poslal avi, georgi ? (mně ne)

Norsko 1
14. 04. 2010
Dát tip
Seš si jistý, či jen tak meleš z cesty, zboro ?

Zbora
14. 04. 2010
Dát tip
A jo, hamburgr vkastně vymysleli v Hamburgu.

Norsko 1
14. 04. 2010
Dát tip
I prudič může mít někdy pravdu, georgi. A když ji má, odpustím mu, že prudí

devian
14. 04. 2010
Dát tip
nesmysl, narvah byl vždycky vpoho.. pruda byl spíš big george, pokud si pamatuju (a já si pamatuju)

Norsko 1
14. 04. 2010
Dát tip
hamburg tam určitě nevymysleli, vem si, co by na to řekli třeba němci

Zbora
14. 04. 2010
Dát tip
Vim! Vymysleli tam hamburg, soul a Michaela Jacksona.

Norsko 1
14. 04. 2010
Dát tip
Přispíval jsi do takových deníků, milý Zboro ? Pokud ne, nevíš nic o USA

Zbora
14. 04. 2010
Dát tip
Písmák je podle mého názoru velmi liberální místo s velkou tolerancí k věcem, které by se tolerovaly někde jinde jen stěží. .duku.: běž se laskavě podívat jak jsou strukturována diskusní fóra renomovaných deníků ve Spojených státech - symbolu demokracie a pak teprve mluv něco o cenzuře.

eště to vízo

Tož kurva, lidi zlatí, mě to tadyk mazal svinsky dříf, asik jedno dilo, bolo to velkmi nepřijemné, hotová sjetová válka, šici sme sa rozdělyly na ty dva tábory, jeden pro milu, druhej proti a bola rubačka, vím,ěna názorů ak sviňa, až pak dassler řekl Dosť, kurva!!!!!! A obnovil to hodné milunce a jako gutm no ne? Už se zasik mame šici svinsky rádi a je nám dobře na sjetě, kurva!

papouchu, "...Příklad: Když někdo bezohledně sem nasype 40 básniček přesto, že v návodu je psáno max. 5 denně, tak vytěsní ze stránky ostatní uživatele. Admin dotyčného upozorní, ať tu fůru stáhne a dává to sem postupně..." na tohle nemusí být člověk admin. Většina normálních uživatelů (dělají to zpravidla nováčci) si dá říct. Stačí, aby i neadmini nebyli líní a "hříšníka" usměrnili.

.duke.
14. 04. 2010
Dát tip
Dero + dassler: pošlu vám stížnost jako zprávu, není problém.

řádek
14. 04. 2010
Dát tip
papouch: kategorie, hlavní strana a takový ty věci, to jo, to by hlídat admin měl. Ale to se zas tak moc netýká normální komunikace mezi uživatelema, o který teď spíš mluvím já, k čemuž mě přimělo to, co se tu semlelo kolem Pet. Jinak, samozřejmě že máš pravdu v tom, že do souhrnu úkonů (příčí se mi v případě veskrkze dobrovolné činnosti admina užívat slovo povinnost), která by měl admin vykonávat, je i to, co popisuješ. StvN: zas... ne každý, kdo nakonec k nějakému byť ostrému a neadekvátnímu tónu sklouzne, pač prostě neustojí chování toho, kdo si začal, je tim pádem zloděj. Ale ano, chápu, jak to myslíš. A souhlasím.

.duke.
14. 04. 2010
Dát tip
Lakrov: kolik a kolika lidem si ten infikovanej odkaz poslala? kolik lidí jsi takhle nechutně smazala, za tu dobu, co tu seš?

.duke.
14. 04. 2010
Dát tip
Dero: já vím, že se ten problém řeší. rád bych měl také možnost se k pravidlům před jejich zavedením vyjádřit. myslím, že by na to mohla být samostatná diskuse, kde by uživatelé mohli nová pravidla a jejich smysluplnost či rizika komentovat. mohou tak přijít zajímavé podněty. stejně tak si myslím, že vyjádřit stanovisko ke kauze Octopus Syd by pro tebe mohlo být otázkou několika minut, respektive vět.

Norsko 1
14. 04. 2010
Dát tip
Když někdo ostentativně nedodržuje kategorie..., tak si zjevně dělá švandu, papouchu

papouch
14. 04. 2010
Dát tip
..admin by mel zasahovat az na pozadani nebo pokud se to zvrhne, rozhodne by nemel chodit a buzerovat ostatni.. Dovolím si připodotknout , že admin musí i "hlídat". Příklad: Když někdo bezohledně sem nasype 40 básniček přesto, že v návodu je psáno max. 5 denně, tak vytěsní ze stránky ostatní uživatele. Admin dotyčného upozorní, ať tu fůru stáhne a dává to sem postupně. A upozorní i na to, že písmák má funkci nastavení data zveřejnění, takže ať to nasype, ale upraví datum... Teprve, až dotyčný nereaguje, nebo dělá šprajcy, tak nastoupí restrikce. Příklad 2: Když někdo ostentativně nedodržuje kategorie... podobně viz výše.

StvN
14. 04. 2010
Dát tip
Ja s tebou vesmes souhlasim. Ja osobne jsem admina nikdy nepotreboval a osobne si take myslim, stejne jako ty, ze admin by mel zasahovat az na pozadani nebo pokud se to zvrhne, rozhodne by nemel chodit a buzerovat ostatni. Nicmene jedna z mala veci, ktere mi opravdu vadi, kdyz takzvane zlodej krici chytte zlodeje. Kdyz nekdo, kdo se ke druhym chova hnusne, budete nekoho napominat, tak to mi vadi.

řádek
14. 04. 2010
Dát tip
mno.. a avi ještě...

řádek
14. 04. 2010
Dát tip
StvN: vím, jak to myslíš. A chápu i to, že Tě štve, že tu spolu lidi neumí komunikovat, ale to nezačíná na písmáči, ale už někde ve výchově nebo kde a tady to sotva kdo dožene. Každý tu vystupuje sám za sebe a nemyslím, že si o někom, kdo se chová neurvale, myslí většina něco jiného, než že se chová neurvale. Každý si tu dělá své jméno. Být admin, zasahuji až pouze v případě, pokud dotyčnému dělá jméno někdo jiný (pomluvy), pokud mě dotyčný sám požádá, aby mu ze strany byly odstraněny špatná slova atd., ale zasahovat do věcnosti diskusí a tak... to je věc každého, kdo diskusi založí. Jako východisko z tohoto problému spíš vidím třeba nástroj v podobě moderované diskuse, aby si každý mohl případně svou diskusi upravovat a vést tak, jak uzná za vhodné. Konec konců, když někdo otevře nějaké téma, je na ostatních,jeslti se s dotyčným budou chtít bavit nebo ne. Což samozřejmě záleží pak i na tom, jeslt dotyčný vést diskusi umí nebo ne. Osobně si myslím, že admin by měl do komunikace mezi uživateli zasahovat až po té, co o to někdo ze zúčastněných, tedy nikoli přihlážejících, požádá. (teď neřeším konkrétně duka nebo pet). Všichni jsme tu dospoělí lidé (nebo aspoń se tak snažíme vypadat) a je věcí každého z nás, jaký styl komunikace tu s kým naváže. Mně se taky někdy chce použít sprostý slovo atd. A upřímně, pokud se mnou někdo bude mluvit jako hulvát, tak nejsem ten typ, co by to zkoušel chlebem víckrát, jak jednou. Jenomže k tomuhle já admjina nepotřebuju, jestli mi rozumíš. Nepotřebuju, aby admin případně zasahoval do mé komunikace s někým, kdo se nechová zrovna slušně a s kým si to dokážu vyřídit bez cizí pomoci. Tohle píšu ale spíš proto, že zatím není jasné, jak podle pravidel budou admini postupovat, resp. jestli budou aktivně zasahovat, než až po vyzvání atd. Ale chápu, že můj náhled (a dovolím si říci i nadhled) je podmíněn několika výhodami, které mám díky své zkušenosti, toliko nepříliš hladké :)

těša
14. 04. 2010
Dát tip
taky jsem přemýšlel, k čemu to celé má být. není trochu zbytečné vyvíjet tolik aktivity kvůli tipuju že jednocifernému počtu jedinců? navíc komentáře, které se někomu nelíbí, budou existovat vždycky. co třeba namísto pravidel napsat několik smysluplných kritik a jít si dát dvojku bílýho?

Garth
14. 04. 2010
Dát tip
A jaký je výsledek diskuze - zajímalo by mě, kolik lidí reálně problém s adminy má. Protože mi pořád přijde, že je lepší se domluvit, než začít precizovat pravidla pro uživatele, adminy, kritiky a následně se chytat za slovíčko, co kde kdy kdo porušil. I když - na druhou stranu tu mandarinská advokátní kancelář může směle nabídnout své služby :-d

Dero
14. 04. 2010
Dát tip
Pomi, problém se řeší už několik dní, což .duke. ví. Jenom už si dlouho nerýpl. :)

Lakrov
14. 04. 2010
Dát tip
Autorovi diskuse: > ... jsem s adminy problém neměl. Přišlo to až někdy kolem roku 2008. Možná přesnější, než říkat 'přišlo', je upřesnit, že ten problém jsi přinesl ty, když ses vůči svému okolí začal chovat povýšeně, panovačně a s despektem. Možná si pomocí uvedeného roku leckdo na ten zlom vzpomene.

Dero
14. 04. 2010
Dát tip
Je dost alibistické obracet se na nás s "oficiální stížností" v podobě příspěvku v diskusi, a ještě k tomu v době, kdy je zřejmé, že máme dost práce s přípravou takových pravidel, které předmět stížnosti mají do budoucna řešit.

duke: tu stiznost si vlozil pred mene jak 24 hodinami... trochu brzo na zavery, jestli ji nekdo resi nebo neresi, nemyslis?

.duke.
14. 04. 2010
Dát tip
Moorgaan: vidíš, Dero a dassler mou stížnost neřeší..

.duke.
14. 04. 2010
Dát tip
Rabb: nevím. Doufám, že tu budou stanovena nová pravidla, která lépe vymezí práva uživatelů, adminů i kritiků. Bohužel, jak se zdá, je to nutné. Od roku 2002, kdy jsem sem přišel, jsem s adminy problém neměl. Přišlo to až někdy kolem roku 2008.

LaMouette
14. 04. 2010
Dát tip
StvN.. pochopit a rozeznat, co je a co neni reakce na smysl textu.. to je strasne tezky.. protoze sou to subjektivni pohledy.. a ty ma kazdy nastaveny jinak. Ja osobne moc pravidla rada nemam.. ale si myslim, ze nekdy prispejou ku prospechu veci. A navic kdyz byly vytvoreny nekym jako jsi Ty.. tak vim, ze budou dobry.. protoze Ty takovej proste si.. Snazis se veci pojmenovat vecne a srozumitelne a jako klobouk dolu.. pac ja bysem nits tak smysluplnyho nigdy dohromady nedala..:-)

StvN
14. 04. 2010
Dát tip
Da se rici, ze trochu jako vtipek to bylo mysleno. Ale na druhou stranu me mrzi, kdyz se lide vzajemne urazi a neni podle meho nazoru v pravu ani ten, kdo je jakoby dobry, pokud urazi nekoho spatneho. Copak to nejde bez tech vecnych poznamek a narazek? Ja chapu, ze se se mnou bude nekdo prit, ze se mnou nekdo nesouhlasi. Jako treba ty radku, to je v poradku. Tvuj styl je v pohode. Ackoliv se do me hodne poustis, tak nevidim zadne osobni narazky ani pokusy o zesmesneni, jako treba vyrazy typu "niečo ako blecha v rozrýpanom psom kožuchu". Mate pravdu v tom, a ja zacinam byt tez na pochybach, jestli nova pravidla vubec neco vyresi, pokud nebudeme vsichni schopni pochopit a rozeznat, co je a co neni reakce na smysl textu, a co je a co neni reakce na cloveka. My dva se budeme presvedcovat o tom, jak neco chapeme, ale nedojde k tomu, abych rekl treba - radku, nechovej se jako omeznec. Vis jako to myslim, ne?

Rabb
14. 04. 2010
Dát tip
revolucionáři.. (píšu pravačkou, tak se zkusím naučit levou, třeba budu míň škrábat).

Rabb
14. 04. 2010
Dát tip
a po Pištovi, Narvahu?

.duke.
14. 04. 2010
Dát tip
Předkládám stížnost majiteli serveru dasslerovi a programátoru serveru Derovi proti dlouhodobému nekorektímu vystupování admina Octopus Syda (David Molnár, 22 let) vůči mé osobě. Konkrétně proti jeho vulgáritám směřovaných na mou osobu (např. "ty o tom víš piču" - ve včerejším chatu), ale i na jiné uživatele, vyhrožování exkluzí z tohoto serveru (viz. výše překopírovaný chat, kde mi sděluje, že: "nové pravidlá budú znamenať, že za každý prešľap ťa stihne tvrdý trest"; že si dá "kurva záležať, aby ťa stihol"; že mě jeho počínání ve funkci admina "nemusí trápiť, to už ty na písmáku dávno nebudeš"), vyhazování z chatu (viz. výše v této diskusi Derův odkaz na chat, z kterého mě vyhodil). Prosím o veřejné sdělení, jak a kým byla má stížnost řešena a jaké byly učiněny závěry. Děkuji, .duke.

LaMouette
14. 04. 2010
Dát tip
bysem rekla tak.. dvje plus..:-)

řádek
14. 04. 2010
Dát tip
a safra... výsledná známka je jaká, paňčelko? :)

LaMouette
14. 04. 2010
Dát tip
este bysem powopravila.. s dovolenim.. alerkyji.. ;-)

řádek
14. 04. 2010
Dát tip
ty jo, mám tam hrubku - mělo tam bejt "taki" :)

řádek
14. 04. 2010
Dát tip
La: řečeno tvými slovy - taky uš mám asik na to "bejvávalo líp" trošku alerkii ;)

LaMouette
14. 04. 2010
Dát tip
cacorka.. wono je tu dobre furt.. jinac bysme sem ani nechodili.. ze ano.. Le tak.. to je jak v normalnim zivote.. chfili klid.. a chfili neklid.. zas to prejde.. zadny strachy.. :-)

LaMouette
14. 04. 2010
Dát tip
StvN.. jako.. at se snazim jaxe snazim.. nigde nevidim, ze by Petrusha nekoho napadala.. alespon v krytykach ze vcerejsiho dne.. A s tim tematem k diskusi.. mno dobre.. le todle je podle meho nazoru.. volna diskuse.. Chapu striktni pravidla pro dilo, ktery ma oznaceni Literarni diskuse.. tam mi prijde wopravneny.. ze by bylo dobry se drzet tematu.. ale ve volny.. ehm.. ta by mela byt proste volna.. pro wodlehceni.. Pokud bys v tuhle chvili mel byt uplne spravedlivy.. mel bys napomenout take Narvaha. V Petrushine pripade fakt nevidim, ze by nekoho napadala.. Myslis to dobre.. le trosku dobre vule bych prosila.. :-)

řádek
14. 04. 2010
Dát tip
StvN: mně spíš přijde, že jsi ve funkci čtyři dny nebo kolik a už s tím máš trochu potíže. Ale já vcelku dokážu chápat proč, být spravedlivým adminem je opraavdu složité. Trá reakce na Pet byla skutečně neadekvátní. Pet sice možná volá po řešení, ale vyjet po ní, že se nechová podle pravidel, který mimochodem ještě ani oficiálně neexistujou a jejich obsah je předmětem dohad, je trochu nešťastný pokus o jejich prosazení. Dokonce jsem trochu na pochybách, jeslti jsi to nemyslel jako žert. Máš takový zvláštní smysl pro humor a ne vždy je poznat, kdy něco myslíš vážně a kdy něco myslíš z legrace. Ale ty tohle asi myslíš vážně... Eh. Zajímalo mě, jak moc se liší starý pravidla od nových. Ty nový neznám, ale ty starý jo. Podle všeho se prej zas tak moc nelišej. Za dob starých pravidel jsi byl taky adminem. Starý pravidla taky vznikla na popud adminů. Bez efektu. Nejde o pravidla, jde o způsob, jakým je chceš uplatňovat. Já chápu, že chceš předcházet tomu, že někdo toleruje někomu víc, někomu míň, podle sympatií. Cíl je sice veskrze pozitivní, ne už tak způsob. Mno, ale Písmák přežil horší věci. Písmák je nesmrtelnej. Bohužel pro nás, který si nedáme pokoj a furt sem lezem :)

.duke.
14. 04. 2010
Dát tip
papouch: souhlasím s tebou, je to, jasně ;)

.duke.
14. 04. 2010
Dát tip
Rabb: řešil bych Pištu ve funkci kritika.

StvN
14. 04. 2010
Dát tip
Rabbe - na to bych se docela tesil. Myslim, ze vice lidi by uvitalo, pokud by se tu lide jenom nehadali.

StvN
14. 04. 2010
Dát tip
papouchu - stejna pravidla pro vsechny. Je tak doufam, dobre. Nebo s tim nesouhlasis?

papouch
13. 04. 2010
Dát tip
StvNe, tos přepísk.

Rabb
13. 04. 2010
Dát tip
těšme se na distingované diskuse vedené pod díly.. to bude sranda..

StvN
13. 04. 2010
Dát tip
Petrusha - volas po reseni, ale sama porujes hned nekolik pravidel. Napadas uzivatele a vkladas komentare, ktere nejsou relevantni k textu diskuse. To je poruseni dvou pravidel ze tri. Byt tebou, radeji bych se zdrzel nemistnych komentaru. Snad sis nemyslela, ze ti to projde jenom proto, ze jsi s nekym kamaradka?

papouch
13. 04. 2010
Dát tip
boha.. lidi .. proč se s ním vůbec bavíte?? dyť je to jasně

Rabb
13. 04. 2010
Dát tip
na koho by sis zasedl potom, když by syd nebyl adminem? :-)

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
Jo, radši už Patrusho jdi. Ať ti tam něco zůstane. ;)

Petrusha
13. 04. 2010
Dát tip
z akej diskusie? ak sa diskusia začína zvrhávať na monolog, človek čo má zvyšok inteligencie v hlave, odchádza ... budiž vám písmák ľahký ...

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
A z diskuse odchází jak se říká "po anglicku" ;)

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
Petrusha je případ sám pro sebe.. ;)

Petrusha
13. 04. 2010
Dát tip
Mervinku, i ty nevieš, kde je hranica prahu? ale tak vlastne hej, tvrdiť niekomu, že si mu posielal neexistujúce avíza je reálne dosť uletené :)

Petrusha
13. 04. 2010
Dát tip
ver mi, týmto si tu blokujem avíza ... pretože vidím, že sa snažím maľovať farby na neomaľovateľnú stenu ...

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
To doufám.

Petrusha
13. 04. 2010
Dát tip
ak človek nezačne so svojím presvedčením o poriadku na svojom prahu, stáva sa toto presvedčenie len prázdnou slamou nadarmo mlátenou ... pekný večer želám debata je u konca

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
Začnu u tvého kamaráda Syda (viz. moje stížnost výše).

Petrusha
13. 04. 2010
Dát tip
a začneš u seba?

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
To ano.

Petrusha
13. 04. 2010
Dát tip
keby miesto pochvaly, zavládol mier a súdnosť, to by bola vec!

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
Ne. Pochválil jsem tě za něj.

Petrusha
13. 04. 2010
Dát tip
a vyslovila som svoj názor!!! máš niečo proti slobodnému prejavu názoru?

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
Vstoupit sem byla tvoje volba.

Petrusha
13. 04. 2010
Dát tip
ale ako vidím, čakáš na každý podnet ... len vykresať iskičku, aby si si mohol prihriať polievočku, čo? to musí byť strašná zábava :))))

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
Jsi velmi chytrá.

Petrusha
13. 04. 2010
Dát tip
milý duke, výstup? ja som nikam nevystupovala, ba ani z ničoho ... to je názor!!! vieš čo to je? eh, vlastne, čo sa tak blbo pýtam? keby si vedel, nereaguješ tak, ako si reagoval ...

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
Pěkný výstup, Petrusho.

Petrusha
13. 04. 2010
Dát tip
tu je niekto veľmi rýpa, a navyše vzťahovačný ... niečo ako blecha v rozrýpanom psom kožuchu ... či dieťa, ktorému vzali lopatku a potrebuje maminečku, lebo henten chlapček mi sype piesoček do očičiek ... ľudia, riešte to ... ale rozumne!!! Dúfam, že je tu ešte niekto, kto je toho schopný, verím, bo takéto debaty robia z tohto priestoru len sprosté pľuvátko, bulvárny klebetník a skládku odpadkov ... každopádne panovačné decko na pieskovisku = hotová pohroma!!!

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
Pro některé jedince jsou pravidla nutná. Například pro ty, kdo posílají uživatelům infikované zprávy. Nechápu, Lakrove, že máš vůbec tu drzost do této diskuse vstupovat a říkat mi, že je na mě, kam se zařadím. Ty ses už dávno zařadila. A nerad bych říkal naplno, mezi co. Nic pěknýho by to nebylo.

Lakrov
13. 04. 2010
Dát tip
> Autorovi diskuse: > ...počítám však, že se nic nestane. Domnívám se, že počítáš správně. Tvá iniciativa, volající po změně, skončí nejspíš stejně, jako několik předchozích. Nezmění se nic. Pravidla -- pokud vůbec nějaká vzniknou -- budou dovolovat stejně volný výklad jako ta dosavadní a většina uživatelů Písmáka -- těch, co chtějí psát, číst a věcně komentovat -- si existence či neexistence takových pravidel vůbec nevšime. Ty ostatní (uživatele) lze jen politovat se vkazem Inšalah :-) Je jen na tobě, do které z těch dvou skupin se zařadíš.

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
Předkládám stížnost majiteli serveru dasslerovi a programátoru serveru Derovi proti dlouhodobému nekorektímu vystupování admina Octopus Syda (David Molnár, 22 let) vůči mé osobě. Konkrétně proti jeho vulgáritám směřovaných na mou osobu (např. "ty o tom víš piču" - ve včerejším chatu), ale i na jiné uživatele, vyhrožování exkluzí z tohoto serveru (viz. výše překopírovaný chat, kde mi sděluje, že: "nové pravidlá budú znamenať, že za každý prešľap ťa stihne tvrdý trest"; že si dá "kurva záležať, aby ťa stihol"; že mě jeho počínání ve funkci admina "nemusí trápiť, to už ty na písmáku dávno nebudeš"), vyhazování z chatu (viz. výše v této diskusi Derův odkaz na chat, z kterého mě vyhodil). Prosím o veřejné sdělení, jak a kým byla má stížnost řešena a jaké byly učiněny závěry. Děkuji, .duke.

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
Moorgan: já byl konkrétní už dříve. papouch, syd a pišta. proti nikomu jinému z adminů jsem NIC neměl. jejich práce jsem si vážil, pokud ji dělali tak, jak mají.to znamená tiše. jenže jak syd s pištou a papouchem ovládli hlavní stranu, už jsem to nedával. ale všechny moje dřívější konkretizované diskuse na téma papouch syd a pišta byl sice emotivní, plné reakcí, ale nic se nezměnilo. fakt ne. oni dělali pořád ty stejné věci. oficiálních stížností jsem podal už hodně. ale ok, zkusím to. počítám však, že se nic nestane.

moorgaan
13. 04. 2010
Dát tip
duke..O.K...z toho vseho mne vyplyva, ze vlastne neni tak zle, jelikoz vlastne jediny,kdo zlobi je Syd!..adminu je sedm-pokud je problem se Sydem, je treba mirit na nej a zkus verejne -at vsichni vidime, zes to verejne predlozil - podat stiznost na konkretniho admina a uvidime reakci od tech, co by to meli resit!...diskuse dospela do faze konkretnosti a tak je treba konkretne jednat!

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
Měl bys ses spíš ptát, jak dlouho to ještě bude procházet tobě. A pokud odpověď neznáš, tak věz, že do PRAVIDEL. Aspoň doufám. Pak na tom budeš stejně jak nyní papouch. Zajímalo by mě, jak se takové politováníhodné individuuum jako ty k funkci amdina vůbec dostalo. Po necelém roce na serveru, ve dvaceti letech, s vulgárním slovníkem, bez náhledu a bez schopnosti korekce svých behaviorálních projevů, s exhibicionistickými tendencemi, impulsivním chováním, suspektně subnormním intelektem. Jak se to jen stalo. Děs běs.

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
cácorka: Nikdo tě nenutí číst to, co píšu. Vlez na chat, včera se tam všichni vzájemně litovali, třeba tě vemou mezi sebe.

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
Písmák není soukromý prostor. Má majitele, ale je to prostor veřejný. Vztahují se na něj zákony, které neurčuje majitel, ale které jsou dány naším právním systémem. Majitel může určit "vnitřní" pravidla. Ta je pak nutno respektovat. Stoupni si na zem nohama ty se svým soukromým prostorem. Ať neuletíš jak zdejší admini.

řádek
13. 04. 2010
Dát tip
Kde ty lidi berou ten volnej čas, sakra???

.duke: : žádná svoboda neexistuje, pokud se pohybuješ v soukromém prostoru. A Písmák je soukromý prostor. Takže "pravidla" určuje mejitel. Pokud žádná nejsou, je to opět svobodná volba majitele, "organismus" funguje živelně. Jestli někdo praštil s funkcí, je to spíš výsledek jeho znechucení než tvého boje. Zůstaň nohama na zemi...:o)

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
Navíc celé řadě uživatelů připadá, že tohle dělám pro zábavu. Že mě to baví. Že je to vytvořeno jen tak. Že papouch je oběť mé zábavy. Co už.

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
Na cácorce, petrushe a dalších je to prostě přímo vidět. Že nevidí. Slepota. Naprosto. Naprostá konformita. Stádní myšlení. Ti co mají moc jsou ctěni jen pro to, že ji mají. Prostě se tu krásně ukazuje celá řada sociopsychologických fenoménů.

.duke.
13. 04. 2010
Dát tip
moorgaan: jo, to je sice fajn, ale možný je pracovat jen s tím, co je. tudíž chyběla přesnější pravdila pro uživatele, zcela pro adminy. pokud budou vytvořena, bude se tento server moci od něčeho odrazit či se k něčemu odvolávat. já to stále osobně vnímám jako zneužití pravomoci adminů. a přiznávám, že jsem někdy na začátku se chtěl normálně domluvit. teprve pak jsem proti tomu začal bojovat extrémním způsobem. se podívej na Syda, co mi včera napsal do chatu. napsal, že se v podstatě postará o to, abych tady dostal ban. a něco takovýho mi napsal ve zprávě i papouch. že mě nenechá udělat z písmáka to, co se stalo z litery. pasovali se do role jakýchsi určovatelů vývoje tohoto serveru. jak pomýlené! tehdy jsem s tím začal. chápeš: SVOBODA. žádný motherfuckersystémy mi nikdy nejely. nefajtoval jsem tu za nějaké abstraktní bezpráví, ale za to, co se mi dělo. a žádnej jinej způsob než ten extrémní tu nebyl účinej. zkoušel jsem to věcně a nic. nikdy nic. teprve pod tlakem veřejného mínění se něco začalo dít. tak to tady bohužel funguje. vem si "důkazní řízení", s kterým tu na začátku diskuse předstoupil Dero. osobní zkušenost uživatelů mu byla naprosto fuk. pokud není tlak alespoň části písmáka, je vše ůnějak" vysvětleno, respektive zameteno pod koberec, ticho po pěšině.

Petrusha
13. 04. 2010
Dát tip
pokiaľ sa tu bude venovať energia hlavne tomuto druha ješitnouťou presiaknutých diskusií, kde si niekto dupká, aby bolo po jeho, lebo ak nebude po jeho, tak bude aj tak po jeho aj keby mal svet spadnúť, bude to o - aby som sa neslušne nevyjadrila - o fekáliách ... (je to vkusné?)

moorgaan
13. 04. 2010
Dát tip
duke .. dik za priznani..i to je krok dopredu..sleduji celou diskusi a vim, ze to neni jednoduche najit cestu tak, aby vyhovovala vsem a vsemu.. kazda diskuse ma cenu, pokud z ni je nejaky kladny vystup.. i za cenu, ze se zde properou posrany trenky!...neverim, ze ani TY a ani Papouch ci Syd nemate zajem, aby byla na Pismaku pohoda- urcite ano!.. ale tim, ze se nazyvame debilama, magorama, a podobne to nevyresime..kazdemu nekdy ujedou nervy- dulezite je si to priznat a prijit s omluvou a nedavat najevo zast a nevrazivost !..prece tento server neni o diskusich nejakeho tymu vedoucich, ale o fungovani tak, aby se tady kazdy nejak citil a mel pocit, ze mu nikdo nepravem nesaha do svobod, ktere jsou urceny pravidly!...je to take o tom, byt trochu v nadhledu - prece kazdy z nas tady nejakym zpusobem tvorime a meli bychom byt zvykli na nejakou kritiku a nebyt cimprlich, pokud nas nekdo na neco upozorni trebas i nevybiravym zpusobem..kdo ma pod cepici, si nakonec na ten nos sahne a uzna, ze mozna ma i ten, co je mne nesympaticky, ma pravdu!...je velika chyba, ze se navzajem nezname i osobne!- mozna by to rozklicovalo i nektere hloupe vytvorene vztahy na bazi virtualni anonymity!... ale to je slozita vec a dost organizacne narocna na to, abychom se snazili poznavat navzajem trebas i nejakym obcasnym setkanim uzivatelu ne jen na literatnich ctenich ,ale treba i ucelove prave pro to, abychom vytvorili komunitu nejen virtualni, ale i spolupracujici na zaklade osobnich vztahu!...Pismak by si urcite zaslouzil obcasnou seanci regionalne i centralne rizenou za ucelem jen tak si na jeden odskocit nekam za poznanim tech z druhe strany monitoru!

.duke.
12. 04. 2010
Dát tip
Jo, já taky. Hlavně aby je pochopil i Syd. Nebo lépe nepochopil. Bude to tak lepší.

.duke.
12. 04. 2010
Dát tip
Octopus Syd k novým pravidlům v dnešním chatu: 12.04.2010 23:07:10 Octopus Syd: narvah: to ťa nemusí trápiť, to už ty na písmáku dávno nebudeš :ˇ) 12.04.2010 23:06:36 Octopus Syd: a že si dám kurva záležať, aby ťa stihol ;) 12.04.2010 23:06:30 .duke.: Nepotrvá to dlouho a ocásek ti zmizí. 12.04.2010 23:06:24 Octopus Syd: tie nové pravidlá budú znamenať, že za každý prešľap ťa stihne tvrdý trest

StvN
12. 04. 2010
Dát tip
Mno, popravde, tak to se v pravidlech asi moc nepotkame. Ja bych to pojal trochu jinak.

.duke.
12. 04. 2010
Dát tip
Ta čtverka je samože pravidlo pro adminy. Papouch mu prokopal cestičku.

.duke.
12. 04. 2010
Dát tip
Další pravidlo, pro uživatele tentokrát by bylo: 1. Uživatel se nesmí pod adminovi vozit a roztrušovat o něm pomluvy, kterým by mohli uvěřit i rozumní lidé. 2. Uživatel má vůči adminovi přorozenou úctu, nemyslí si o něm, že je to parchant, hajzl a usurpátor, ale spravedlivý a hodný strejda papouch. 3. Nesmí se pomlouvat, může se mluvit jen pravda a nic než pravda, k tomu nám dopomáhej Bůh. Kdo admina pomluví, musí se mu omluvit a poprosit programátora serveru, aby dokázal, že šlo o pomluvu. Pokud programátor serveru dokáže, že šlo o omluvu, musí se uživatel adminovi veřejně omluvit a vzápětí se veřejně zesměšnit. 4. Pokud chce admin složit funkci, zdůvodní to slovy: "Funkce jsem se vzdal kvůli souhrnu zcela jiných aspektů," odchází a už nikdy se nevrátí.

.duke.
12. 04. 2010
Dát tip
Teď přece nejseš v práci, stvne.

.duke.
12. 04. 2010
Dát tip
moorgaan: papouch i syd se mnou mají tu zkušenost, že jsem jim opakovaně ve zprávách nadával do pičí. po tom, co bezdůvodně promazávali diskuse, tak jsem jim frustrovanej posílal zprávy, že jsou to piče. k tomu se klidně přiznám.

StvN
12. 04. 2010
Dát tip
Tak vis co, ja nemuzu jako ty na chvili zavrit pacose do pokoju a jit si psat pravidla. Oni na tebe pockaji. Na me ale vyroba nepocka.

.duke.
12. 04. 2010
Dát tip
Já taky fachám. Ale nějaký pravidlo bych nahodil takhle z frcu. Třeba: Admin promazává vulgarity, ostatní jen po odůvodněné žádosti uživatele.

.duke.
12. 04. 2010
Dát tip
papouch: škoda, že jsi se funkce vzdal. a vzal sebou i mladýho rabba. tolik práce jsi tomu dal a takhle hloupě odejít do virtuálního důchodu. to teď musíš mít spoustu volného času. co s ním? jinej server? kam tu nevybitou energii dát? mno.. kdybys to vzal zpátky, byl by to asi ten největší trapas v dějinách písmáka. holt teď to tvoje číslování diskusí z pozice pouhého uživatele nebude asi vůbec legrační. snad se tu prosadíš nějak jinak. třeba. jinak ti děkuji, že mě lituješ. já tebe nelituju.

StvN
12. 04. 2010
Dát tip
Ale spolíhat se na to, že pravidla předejdou špatnému způsobu komunikace ze strany uživatelů, je nesmysl. To jsem si nikdy nemyslel. Jen pro informaci, pravidla budou proto, aby se na ne dalo odkazovat. Není to nic, co by dávalo člověku na Písmáči cokoli navíc, cokoli bonusovýho. Samozrejme. Ono je to totiz naopak. Funkce ti dava moznosti, ale samozrejme zalezi na tom, jak ten ktery clovek bude tyto moznosti pouzivat. Dobře, tobě to třeba nevadí, že se do tebe lidi navážej, ale spoustě jiným lidem, kteří by tu práci mohli dělat věcně a neosobně, by tohle třeba vadilo. Zkusim to na prikladu, protoze se zda, ze nechapes jednu, rekl bych, elementarni, zakladni, takrka axiomatickou vec. Zadny clovek nemuze delat neco, na co nema, i kdyby to stokrat chtel. Ridicem kamionu se nestanes jenom proto, ze to chces delat. Tva logika v tomto pripade napadne pripomina Hospodu na mytince, kde si chtel ten jeho stryc mit hospodu, ale zaroven nesnasel lidi. To proste nejde takhle, pochop.

řádek
12. 04. 2010
Dát tip
Stývne, tohle je moc hezký, akorát to v praxi nefunguje, ostatně jako většina "čistým forem" tohoto typu. A vsadím se oč chceš, že i když formuluješ pravidla, která už tu formulovaná byla povícekrát v různých formách a taky se na jejich stanovování podílelo víc lidí, že tim nevyřešíš v zásadě nic. Slušný člověk pravidla nepotřebuje. Ten, kdo slušným býti nechce, na pravidla kašle, případné sankce obchází. Pravidla ano, pokud budou jasně definovat např to, co může uživatel házet na hlavní stranu a to, co se stane, když dá na hlavní stranu něco jinýho - tedy zásah admina. Ale spolíhat se na to, že pravidla předejdou špatnému způsobu komunikace ze strany uživatelů, je nesmysl. Tam, kde nepomůže zákon (mám na mysli takový věci jako pomluvy atd.), sotva pomůže pravidlo, který napsal StvN, bez urážky :) Nejde přeci o pravidla, ale o to, jak zajistit, aby je lidé dodržovali. Když si jdeš koupit rohlík, tak tě taky nezajímá, kdo ho pekl. Chceš jenom, aby byl čerstvej a dobrej. A když neni, vomlátíš to vo hlavu prodejci, nikoli pekařovi. Prodejce pak příště objedná rohlíky jinde. Dělat admina na písmáči není o moci a ani o prestiži. Vůbec nechápu, proč se s těmahle pojmama tady furt šachuje. Není to nic, co by dávalo člověku na Písmáči cokoli navíc, cokoli bonusovýho. Je to jen v konečný fázi vopruz, protože vždycky se najde někdo, kdo se do tebe naveze. A tenhle vopruz tady pak člověk dělá ještě zadarmo. Je to diametrálně odlišný od jakýkoli pozice v redakci, mezi kritikama atd. Dobře, tobě to třeba nevadí, že se do tebe lidi navážej, ale spoustě jiným lidem, kteří by tu práci mohli dělat věcně a neosobně, by tohle třeba vadilo. Nebylo přeci jen toho přeceňování významu postu admina (rozuměj člověka, který maže příspěvky se slovy "jdi do prdele", shazuje věci z hlavní strany, který tam nepatří a vyhazuje lidi z chatu, když tam přijdou prudit, toť vše) na Písmáči už dost?...

Norsko 1
12. 04. 2010
Dát tip
dobře děláš. vejška, viď

StvN
12. 04. 2010
Dát tip
S plebsem se nebavim:)

Norsko 1
12. 04. 2010
Dát tip
stývn si dal opět vtipné kaše :-)

StvN
12. 04. 2010
Dát tip
Uvaha bez aviza :) Bud se na to nekdo diva z pohledu rekneme delnika, ktery ma rad svy jisty, nebo z pohledu sefa, ktery ma urcitou odpovednost. Je jasne, ze delnik bude v odpovednosti videt problem, protoze s ni neumi zachazet, pripada mu tezka a boji se, ze by tim prisel o ten krasny a bezstarostny zivot, jaky normalne ma, kdyz je takzvane svym panem, hezky od sesti do dvou a pak si sednout na zahradku a o nic se nestarat. Takovy clovek by nemel vytvaret nejaka pravidla pro, z jeho pohledu nesmyslnou, pozici sveho vlastniho sefa. Je jasne, ze takto smyslici clovek, pokud si neuvedomi, ze neni sam staveny pro sefovani, bude chtit mit funkci, ale nebude chtit mit odpovednost. Neni podle meho nic spatneho na tom, kdyz delnik zustane delnikem. Dela svou praci dobre a tak to ma byt. Zaverem tedy chci rici, ze anonymni funkce nedava smysl. Naopak je treba, aby si ten, kdo chce byt adminem, uvedomil, ze ano, prijde o trochu soukromi, ano, nebude si tu moci chodit bezstarostne jako bezny uzivatel, ano, bude mit odpovednost, ano, budou na nej nekteri lide nadavat, ano, stane se soucasti pomluv, atd. To je docela bezne, kdyz se clovek zacne dostavat v zebricku vys. Reditele nema nikdo rad:) Tak to by bylo si uvedomit. Nejde zaridit, aby nekdo mel moc nad druhymi lidmi a zaroven byl oblibeny. Jednou mi jeden clovek rikal - idealni sef ma 70% zamestnancu spokojenych a 30% nespokojenych.

moorgaan
12. 04. 2010
Dát tip
papouchu cetl..vzdycky te ctu pozorne - verim, ze mas spatnou zkusenost s pomluvami a jinym svinstvem, ale porad si myslim, ze admin pokud ma zodpovednost ma i pravomoc!..tudiz ma pravo se branit proti zlym uzivatelum pomoci zlych metod dle pravidel!...a jasne a zretelne to dat najevo , ze jednal prave proto tak, ze nekdo byl hrubej pytel!... ... u tebe me prekvapuje, ze ty, takova silna osobnost se nechas vytacet nejakymi pomluuvami!..spis bych te sacoval na chlapa co rad slysi " vydrz prtka vydrz "...a to vubec nezlehcuji tvuj argument, ktery je opravdu argumentem!...proste mam jiny nazor,mozna i proto, jelikoz nemam tu tvoji zkusenost

papouch
12. 04. 2010
Dát tip
moorgane - četl jsi co jsem napsal???

moorgaan
12. 04. 2010
Dát tip
kazda anonymita je spatne!!! - vznika dojem, ze to jsou nejake sede eminence vzadu!... ... at ma admin nick, je hrdy na to , ze muze byt admin a ze ma pravo obcas nekoho ukaznit podle SVE vule !- jelikoz nedostal tuto funkci jen tak, je predpoklad, ze ji nezneuzije a pokud ano, tak je tu jiny instrument - jak pise DERO - proste napsat nejakemu vrchnimu adminovi, ze se udalo neco spatneho a proverit to! a pokud to fakt hranici se sikanou, tak z hrusky dolu admine!... ... na co se stale skryvat za alternicky a podobne - mozna vetsina problemu vznika prave tim, ze je povoleno mit vice nicku... uz jen to, ze mame nicky a nejsme tady pod obcanskymi jmeny se za neco skryvame a mit vice nicku je schovavana na druhou!.. trochu zbabely ne?

Norsko 1
12. 04. 2010
Dát tip
Definuj jiné aspekty, milý papouchu. Jinak jsi pro mě nula, která si nevidí do huby

papouch
12. 04. 2010
Dát tip
Ta anonymita adminů je podle mne dobrý nápad. Nemohlo by se pak stát například to, že když admin někomu vyhodí z hlavní stránky "diskusi", která diskusí není ani náhodou, tak dotyčný se cítí ublížen a po adminovi se začne vozit a roztrušuje o něm pomluvy (kterým bohužel uvěří i rozumní lidé). Admin vystupující zde pod svým nickem je pak orazítkován a i u uživatelů, kteří nejsou do věci zasvěceni, je zapsán jako parchant, hajzl a usurpátor. A jak známo, pomluva začíná vánkem a končí uragánem.. A velmi, velmi těžce se vyvrací. (Moje zkušenost.) 2) Jen pro vyjasnění. Admina jsem nesložil kvůli Narvahovi - .duke.ovi. Vůbec ne. Narvah je šáša a psychicky vyšinutý jedinec, kterého je mi spíš líto. Funkce jsem se vzdal kvůli souhrnu zcela jiných aspektů.

StvN
12. 04. 2010
Dát tip
Martine, prosimtě, já jsem byl o víkendu v práci a dnes jsem také ještě v práci a přitom se snažím aktivně diskutovat s dalšími třemi lidmi nad pravidly, abychom jejich první verzi mohli předložit co nejdříve. Buď prosím trpělivý.

.duke.
12. 04. 2010
Dát tip
A nechcete je sem třeba nadhodit? Aby se k nim mohli vyjádřit třeba i uživatelé?

StvN
12. 04. 2010
Dát tip
Usilovně se na nich pracuje:)

.duke.
12. 04. 2010
Dát tip
Kdyže maj být ty nový rules?

.duke.
12. 04. 2010
Dát tip
Líbíš se mi stále víc Garthe!

Garth
12. 04. 2010
Dát tip
Ta anonymita moderátorů na liteře by byla fajn, kdyby to nedopadlo tak, že se ta zaujatá osoba do Tebe pustí pro změnu pod anonymním moderátorským účtem a potom se tváří, že nic, že to mohl být kdokoliv... v podstatě myslím, že na liteře to funguje proto, že ti kdo tam vnášeli život, byli vyštípaný a teď je tam prakticky mrtvo (nebejt tam konvaliny a narvaha...)

řádek
12. 04. 2010
Dát tip
Mně přijde vcelku dobrá ta poloanonymita. Resp. myslím, že by měl být znám seznam adminů, ale nemyslím si, že by měli všichni admini používat jeden nick, pač když se nějaký admin udělá chybu, měli by aspoň admini vědět, který to byl. Ale to už jsou systémový věci, jak to ošetřit. Nicméně, tohle je jen návrh. Nikdy se tu nezkoušel, zatímco pravidla se tu přeformulovávala už vícekrát. Prostě si myslím, že nějaký takový model by stál za zvážení. Ale to je na vás.

Dero: můžu k tomu říct jen, že podle mě jim to tam celkem funguje. Asi i díky principu - na běžné věci běžný účet, na adminské záležitosti adminský. A jasně stanoveným pravidlům a postupům pro případ jejich porušení. Pravda je, že u moderátorů nejsou jména přiřazena k jednotlivým účtum, jen je uveden výčet (neaktuální, nevím jak ostatní, ale já už tam nejsem docela dlouho). Literra je ovšem celkově svázanější pravidly než písmák(např. oddělení zón na publikaci - jasoň, drsoň, vytříděno, a pod. a to, že moderátoři mají právo v případě špatného zařazení díla ho přeřadit atd) Samozřejmě, prudiči se najdou všude, i tam.

Dero
12. 04. 2010
Dát tip
řádku, dobře, myslím, že chápu, co chceš vyjádřit. A přikláníš se tedy ke které z těch tří forem, které jsem naznačil: k anonymní, poloanonymní nebo "anonymní"?

řádek
12. 04. 2010
Dát tip
Dero: já si právě nemyslím, že otevřenost v tomto směru přispívá klimatu. Pokud budou anonymní admini, to přeci neznamená, že netrvají na svých názorech, že to nejsou slušní lidé atd. Práce admina je hlavně práce exekutivní. Resp. exekutiva je to, co je vidět. Důvěrně znám prostředí z druhé strany. A opravdu věřím tomu, že by oddělení exekutivní stránky věci od "normálního života adminů" pomohlo samotné práci adminů. Už třeba jen proto, že jakákoli takováto funkce, ve které člověk musí dělat nepříjemné věci, například velmi ovlivňuje náhled na jeho tvorbu, přístup k jeho jiným věcem, které na písmáči dělá či nedělá. A ano, v pířpadě admina je tento vliv menší, než třeba ve tvém případě, ale myslím, že tkaový jev dokáže otrávit a proto se stává, že se tu funkcí vzdávají lidi, kteří by ji jinak plnili dobře, jen prostě nechtějí, aby nějaké funkcionování vstupovalo do jejich osobního života. Jestli o tom teď někde debatujete, já myslím, že byste tuhle variantu mohli alespoň zvážit, případně najít kompromis, který by podobné aspekty trochu zmírnil. Otevřenost je fajn. Ale myslím, že jen do té míry, do které nenarušuje soukromí, což tady dost dobře nejde :)

Dero
12. 04. 2010
Dát tip
Pomi, díky za doplnění. Moc nechápu, jaký efekt by mělo, kdyby platilo třeba admin1 == Dero. Pokud by mě někdo nesnášel, stejně by se proti mě vyhranil, kdybych byl přihlášen jako Dero, i jako admin1.

Dero: že vám do toho vstupuji: v praxi othle funguje na serveru literra - admini mají nicky admin1, admin2 atd. moderátoři také. v části "o serveru" je pak mimojiné text o adminech, kdo je kdo a čím se zabývá. je tam i seznam moderátorů. navíc tam ještěš existiuje moderátorské fórum pro domluvu ke konrétním situacím... pro zajímavost: http://www.literra.cz/moduly/o-serveru/php/index.php

StvN
12. 04. 2010
Dát tip
řádku, ano, budou podchycena i pravidla pro adminy. Nicméně ta budou v zásadě stejná jako pro všechny ostatní. Já bych se toho nebál. Jde o to, že se zadefinují některé věci, o nichž se už dlouho mluví. A bude celkem jednoduché říci - ahoj, porušil jsi pravidlo č. 1, čeká tě trest číslo 1:). No a na oplátku bude možné říci - tento admin se tady vůči mě zachoval špatně, případně tady na tomto místě tento admin porušil pravidlo č. 1, co s tím budete dělat? Vzhledem k tomu, že došlo k jisté obměně adminů, tak věřím, že se nestane to, co se stávalo doteď, a tedy že admin řekne prostě, že podle něj to je v pořádku a tím to zhasne.

Dero
12. 04. 2010
Dát tip
řádku, mně se líbí motivace tvé myšlenky. Ale nevěřím, že by takový systém přispěl k věcnějšímu řešení problémů. Nelíbí se mi, že by ti "s mocí" měli vystupovat anonymně, nedokážu si to v praxi představit. Byli by skutečně anonymní, tj. že by nikdo nevěděl, který z uživatelů je v současné době admin? Nebo poloanonymní, tj. že by byl znám seznam adminů, ale vystupovalo by se pod jednotným nickem? Nebo "anonymní", že by třeba papouch dostal "admina 1", štěpán "admina 2" atd.? Protože ta poslední situace podle mě nic neřeší. Já jsem naopak zastáncem větší otevřenosti. Admin si podle mě snáze zaslouží respekt, když řekne něco ve stylu: Ahoj, já jsem Jarek Polakovič, studuju ČVUT a fakt nemám rád všecku formu zákeřnosti. Potom jsou totiž karty jasně rozdány - já za své výroky ručím vlastním jménem, svou identitou, tudíž jsem hodnověrnější než prudič, který se prezentuje jen pod nickem. Právě z toho důvodu je zřejmé, že se budu snažit vykonávat svou funkci, jak nejlépe dokážu. A to mi mj. zavdává k tomu, abych zde mohl o něčem rozhodovat - odpovědnost totiž ponesu já coby osoba, ne můj nick. Po adminech nic takového zatím nechci, ale kdyby byla "veřejná poptávka", věřím, že nikdo z nich by neměl problém se pár slovy představit. Ta jména stejně nejsou žádným tajemstvím.

řádek
12. 04. 2010
Dát tip
ještě avi

řádek
12. 04. 2010
Dát tip
StvN: Ti, kteří vůli mají už teď a nejsou vůči jiným uživatelům hrubí, nebudou hrubí ani s pravidlama. Ti, co vůli nemají, se kvůli pravidlům nezmění. Pravidla mají smysl, pokud budou stanovovat to, co dělá a nedělá admin, případně jak takový admin vlastně vzniká (což mimochodem vlastně asi teď nikdo neví). A to nejen kvůli uživatelům, ale i kvůli samotným adminům. Ale beztak si myslím, že taxativně nelze vyjmenovat, co se smí a co už ne a tudíž bude většina zásahů beztak nadále podléhat ostrým diskusím a "diskusím". Osobně si myslím, že by pomohlo, kdyby admini fungovali "anonymně", tudíž měli nicky ve stylu "admin 1, admin 2" atd. Jasně, není to všemocné, ale na druhou stranu je fakt, že pak u takového admina člověk nebude předpokládat předpojatost k daným lidem, takový admin pak může chránit své soukromí a jeho zásahy se za ním (na autorské stránce, v dílech atd.) netáhnou jak smrad. Adminům to naopak pomůže zachovat si v jednotlivých zásazích chladnou hlavu a komunikovat mimo osobní rovinu, což často momentálně nejde, pač když xy nesnáší papoucha a papouch nemá v oblibě xy (promiň, papoušku, že si Tě beru do úst, je to jen příklad), tak xy bude automaticky předpokládat, že je na něj papouch zasedlej a ve volném čase nedělá nic jiného, než lustruje jeho příspěvky, aby je mohl smazat. A není divu, že se pak může i třeba papouch dopustit osobní reakce, pokud ho dotyčný štve takovým způsobem příliš dlouho. Je to oboustranně přirozené a v zásadě pochopitelné, nicméně poněkud to škodí vážnosti adminů a jejich pověsti o objektivitě, bez ohledu na to, že se toto hodnocení nezakládá na pravdě. To samozřejmě předpokládá, že je zvolený admin schopen objektivně posuzovat věci a že umí s uživateli komunikovat. Ale to předpokládám u každého admina automaticky, protože přestože nevím, jak takový admin vzniká, důvěřivě předpokládám, že se adminem nemůže stát každý blázen, který se rozhnodne, že ho bude bavit prudit.

StvN
12. 04. 2010
Dát tip
řádku, pokud bude vůle, tak věřím, že při nejmenším v diskusích se nebudou nadále objevovat výrazy jako hovno nebo magor.

řádek
12. 04. 2010
Dát tip
stvn: kdybys byl nováček, tak i chápu, že si to myslíš. Ale jako ostřílenej písmák si snad nemůžeš doopravdy myslet, že pravidla vyřeší používání sprostých slov a způsoby komunikace.

.duke.
12. 04. 2010
Dát tip
Beed: brzo se to tu, jistě, uklidní. Modlím se, aby tomu tak bylo.

Beed
12. 04. 2010
Dát tip
Za více než rok, který jsem zatím na písmáku strávila, mi nebyla smazána ani jedna z mých dosavadních 883 kritik. Vlastně ale osobní zkušenost s mazáním kritik mám; a sice když mě jeden nejmenovaný uživatel poslal do zadní části těla, byla mu ona 'kritika' smazána. To je snad taky špatně? Moje zkušenost s adminy je naopak taková, že byli vždy ochotni poradit, pomoct (se zpomaleným písmákem, s klikacími odkazy, vkládáním fotek atd. - stačilo jen slušně se zeptat)... a obzvlášť třeba teď již bývalí admini papouch a rabb. Proto je mi líto, že se na nátlak různých rýpalů vzdali funkce a nemyslím si, že odteď bude na písmáku nějak výrazně líp. Naopak. Po měsíci, kdy jsem tu nebyla, se nestačím divit, jak napjatá je tu teď atmosféra.

Janina6
12. 04. 2010
Dát tip
Tak jo. Jsem na Písmáku dva a půl roku, mně osobně admini nikdy nic nesmazali, protože když mám potřebu být sprostá, vyjadřuju se ústně, ne písemně. Všimla jsem si, když zasahovali třeba proti ROMANOVI_L, třeba si na něj někdo ještě vzpomenete, ten nám tady opravdu tak "zpříjemňoval" pobyt, že by sám stačil zaměstnávat celou firmu na odvoz odpadů... Samozřejmě jsem si všimla, že – převážně v podobných diskusích, jako je tato, když už se vyčerpají argumenty a trpělivost – jsou někteří admini hrubí, vysmívají se a prskají - no úplně stejně jako neadmini. Jsou to taky jen lidi. Provokovat tak dlouho, až nastane očekávaná reakce, a potom na ni poukazovat, je dětská hra, ze které bychom už mohli vyrůst, ne? Jasná pravidla uvítám, sama netuším, jaká práva a hlavně povinnosti má admin. Vsadím se, že až se to dozvím, nebudu jim závidět ani v nejmenším...

.duke.
12. 04. 2010
Dát tip
Domnívám se, že Lakrova může napravit již jen láska boží.

StvN
12. 04. 2010
Dát tip
Koukám, že až vstoupí v platnost nová pravidla, tak bude muset hodně uživatelů způsob své komunikace rapidně přehodnotit. Nicméně věřím, že se to jednou bez těch útoků a sprostých slov obejde.

.duke.
12. 04. 2010
Dát tip
Mylenka a Lakrov: Vy budete potřebovat hodně boží lásky a objetí. A proto už nyní říkám: Miluji Vás. Objímám Vás na dálku. Jste na scestí. Ale Vaše náprava je možná. Prosím, navštivte co nejdříve nejbližší farnost a vyzpovídejte se. Bůh s Vámi!

Marcela.K.
12. 04. 2010
Dát tip
...dokud Ty, katugiro, nevyblinkáš všechnu tu špínu, cos vypil, když ses umyl. ...to jen, že Lakrov už asi spí a nebo na Tebe kašle :-) brou...

katugiro
11. 04. 2010
Dát tip
Lakrov, a ty to prosím budeš dělat jak dlouho?

Lakrov
11. 04. 2010
Dát tip
Pro .duke.: Koupíš hovno. Vyděláš si vždycky sotva na to, aby ses nažral. A dokud ti nevypnou proud, budeš -- namísto bilogického odpadu -- obtěžovat okolí svými myšlenkový mi exkrementy.

komedie
11. 04. 2010
Dát tip
:) už nepij

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Jednou tenhle server koupím. A udělám z něj křesťanskej server. Na hlavní page bude viset pořádnej kříž s krvácejícím Kristem. Krev bude cákat čtenáří z obrazovky přímo do obličeje. Aby to každýmu doklaplo. Vytvořím speciální sekci "Nábor", která bude usilovat o to, aby se co nejvíc uživatelů nechalo pokřtít. Budu spolupracovat s farnostma po celý republice a dílo vítěze soutěže "Jak jsem prozřel" bude čteno při ranní mši v nesčetně kostelích po celé zemi. Pokud někdo napíše sprostý slovo, nedostane ban, ale ostatní mu s láskou pomohou, aby se svého neduhu zbavil. Na křesťanským Písmáku si všichni budou pomáhat. I ti nejposlednější budou mít možnost stát se prvními. Svině přestanou být sviněmi, protože budou v prostředí plné božské lásky a vzájemnosti, které je bude formovat k lepšímu obrazu. Budou pořádány písmácké srazy, pochody, čtení v kostelích. Jednou ta doba přijde. Jednou tenhle server koupím.

komedie
11. 04. 2010
Dát tip
OMG

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Díky Jirko za názor.

Nikdy se mi nic nestalo, ač jsem zde ve své (bouřlivé) době vystupoval elitně odbojářsky a i dnes dokáži kousnout do měkkého. Dero je slušný a tolerantní člověk a Octopus i přes svou patejdlovskou image bodrý a veselý chalan. Pochybuji, že by zde existovalo něco jako neoprávněná cenzura. (hej Syde, doufám že po tomhle už ségru z toho sklepení propustíte)

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Taky mám ten pocit. Už dlouho. Vyjádřil jsi to naprosto přesně. Jak to děláš?

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Opravdu to nevyšlo?

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Nerad bych byl za debila. Nikomu nenadáváš. ;)

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Nikomu jsi nenedával, Syde. Spletl jsem se. Promineš?

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Mám oboru a v ní mám dva jeleny, Mué. Neříkal jsem Ti o tom? Chci je zabít. Před svatbou. Na Tvoji počest.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Díky za uznání, Syde.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
dassler: Navíc to chce silnou vůdčí osobnost. Myslím, že do ní Dero ještě nedozrál. Jistě, uživatelé mu můžou být vděčni za to, že server vůbec šlape. (Moc Ti děkuji, Jardo!) Ale není zralej na to, aby ukočíroval to ostatní - tzn. především adminy. Ti by se měli kočírovat sami. Měli by se kontrolovat mezi sebou, prostě si dělat nějakou supervizi. To je můj návrh.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Mué: jo, di do toho! Jdu nakrmit jeleny.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
No, právě kvůli té anonymitě. Už jsem to tu psal výše, že je tu riziko deindividuace. Díky ní dochází k omezení kontroly impulzivního chování, snížení schopnosti ovládat vlastní chování, snížení důležitosti, která je chování přikládána, etc. K výše uvedeným jevům tu dochází a není to ojedinělý jev. Proto je prostě nutné chování kontrolovat. Od toho jsou tu pravidla. Fajn. Ale měla by jednoduše existovat i pravidla pro adminy, nebo kontrola jejich vystupování vůči uživatelům.

dassler
11. 04. 2010
Dát tip
No, k diskuzi samotné. Víte co, já ve vás v nikom nevidím "nick xy". Ludvík je čtyřicátník, referent stavebního odboru, dvě děti. Melichar je student právnické fakulty, čerstvě po sedmé zamilovaný (opět neštastně). Adéla prodává v květinářství, šest let do důchodu, vnučka má pozítří narozeniny... Proč se tihle dospělí ve svém bežném okolí slušní lidé mezi sebou neumí domluvit úplně normálně, proč se z toho tady někdy stává obhroublá přestřelka mezi anonymním ludvíkem a anonymním melicharem, jako by jim bylo 12 let? Tohle mi není jasné.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Ok, vezmu si Tebe, milá Mué. Žádnou jinou ženu jsem za ženu stejně nikdy nechtěl. ;)

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Nesouvisí. Ale chtěl jsem si promluvit osobně s Tebou. ;) Jak teda Ty, jako majitel, vnímáš situaci s administrátory na Písmáku? Neměla by platit určitá pravidla i pro ně? A jaké máš plány stran tohoto serveru? (To jsem se Tě ptal i na Tvých strankách. Fakt by mě to zajímalo, jestli máš nějakou vizi nebo Ti stávající stav vyhovuje.)

dassler
11. 04. 2010
Dát tip
))) havrane, havrane, ať má duše pokoj, ti povím, jak to je s pornostankama. Před x lety jsme s kamarádem zkoušeli různé internetové obchody s různým zaměřením, jestli by něco z toho nebylo životaschopné. Jedním z nich byl erotix.cz na spodní prádlo, doména registrovaná na mě. Ale nebylo to zajímavé, takže je obchod už asi pět šest let zrušený. Doménu jsem nechal, dal na ní reklamu někoho jiného a nestaram se o to. Mi teď na oplátku ale pověz, jak to souvisí s tématem "cenzura na Pismaku"?

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Chápu. Vezmu si někoho jinýho teda.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Taky to tak vidím, Mué! Jenže tento chleba je jakože vyhnilej zevnitř. ;) Miluji Tě! A je duben!

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Písmák je svým způsobem také porno. Porno lidské mysli. Porno myšlenek. Porno vztahů, moci. Paráda. To se mi na tomhle serveru vždycky líbilo. Takové malé pornopeklíčko.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
jop!

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
řádek: můžeš

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Nejdražší a nejpěknější Mué!!! ;)

řádek
11. 04. 2010
Dát tip
VT Marvin: já se vyjadřuji pouze v obecné rovině, nechci vůbec ani naznačovat, že bys snad nebyl konkrétně Ty tolerantni, není nutné si to vztahovat na sebe :)

řádek
11. 04. 2010
Dát tip
.duke. to s těm astránkama erotix.cz, to teda byl argument :) Teď mě sakra napadá - můžu já vůbec chodit někam do práce, když se třeba aj na porno koukám? Můžu vlastně sakra vůbec psát poezii, když si před tím zašukám? Dá se to takhle dělat dohromady???? :-)

řádek
11. 04. 2010
Dát tip
LaMou, BG: admini dělají to, co je v jejich silách za daných podmínek. To ovšem neznamená, že to dělají dobře :) Výsledek jednání adminů podléhá přirozeně i možným výkladům jejich zásahů ze strany uživatelů, osobním preferencím atd. Nejen proto, že nejsou profesionlové, ale také proto, že jsou "jedni z nás", tedy původně řadoví uživatelé. Spíš jde o to, že uživatel obvykle nedokáže a přirozeně ani často nechce být tolerantní k takové práci. Problém, který se v zásadě příliš řešit nedá v globálu, pouze v konkrétních případech je možné dojít k rozumnému konsenzu, pokud obě strany chtějí.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Porno nebo literatura. Dyť je to jedno. ;)

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Big Georhe: Fajn. Roman Plojhar provozuje stránky erotix.cz . Pokud na stránky najedeš, přesměruje tě to automaticky na pornografické stránky http://www.ceske-studentky.org .

reka
11. 04. 2010
Dát tip
Dero: dík za odpověď, takový přístup, co se týče pravidel, mi dává smysl.

LaMouette
11. 04. 2010
Dát tip
Marvin.. ted tomu nerozumim.. jak to myslis.. z pozice adminu buzeruji souteze.. ?

Dero
11. 04. 2010
Dát tip
reko, když budou pravidla představena, vejdou v platnost. Nebude to však uzavřená kniha. Ještě nějakou dobu po představení sem budu denně chodit, abychom o nich mohli hovořit a případné nejasnosti v součinnosti s vámi, uživateli, k oboustranné spokojenosti doladit.

LaMouette
11. 04. 2010
Dát tip
Narvahu.. tak bysem byla rada.. dybys ho dyztak probiral se mnou.. a ne s nim zatezoval nekoho jinyho. A diky.

řádek
11. 04. 2010
Dát tip
Dero: mluvíš o pravidlech serveru nebo o pravidlech toho, jak mohou zasahovat admini (tzv. metodická přiručka :) Svého času tu byla pravidla, která měla snad dvě stránky. Já osobně si myslím, že abys předešel podobným jevům, musel bys v pravidlech serveru téměr taxativně vyjmenovat, co je a co není povoleno, co se smí dát na hlavní stranu a co už ne, což v zásadě není možné. Protože každý případ je v zásadě individuální. To objektivní posuzování je v tomhle velmi složité, ne-li nemožné, právě. Ano, myslím, že to chce pravidla pro postup adminů, což jednak do jisté míry chrání uživatele a pak taky admina samotného. Ale i tak si myslím, že podobné spory budou dál vznikat a to víceméně ve stejné míře. Ono to není o pravidlech, ale o ochotě dohodnout se. Což má naštěstí většina uživatelů, ale najdou se též ti, kteří k dohodě ochotni nejsou a ti často málem nerespektují ani zákony, natož pravidla takového prťavého serveru, jako je Písmák :) Spíš si myslím, že pravidla můžou potenciálně pomoci adminům k tomu, aby se na ně mohli častěji odvolávat, ale podobným veselým příhodám nepředejdou... :)

LaMouette
11. 04. 2010
Dát tip
Marvine.. v tyhle diskuzi ten pocit nemam.. ostatni bych musela dohledat.. a precist.. Mam pocit zahorklosti z Tvoji strany.. a netroufam si rikat esliva opravnene nebo ne.. pac o tom moc nevim. A taky prave si myslim.. ze ti ta zahorklost ubira na objektivite. A nemyslim to ted nijak zle. Proste to tak vidim.

LaMouette
11. 04. 2010
Dát tip
reka.. v tom co mi rikas.. s Tebou nemuzu nic jineho nez souhlasit.. ano.. tak by to melo byt spravne.. a ja sem tim rozhodne nechtela rict.. ze by se neco melo zametat pod koberec. Jen sem chtela rict.. ze kvuli nekolika prohreskum.. by se nemeli odsuzovat jakoze celkovje. Ze neni chyba poukazat na to.. ze admin dela chybu.. le je chyba ho za to takhle odsuzovat. I mistr tesar se muze nekdy utnout. A si myslim.. ze kazdej v sobe urcite kus sebereflexe mit dokaze. Kdyz chce.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Jo, máš jinej názor, La Mouette.

LaMouette
11. 04. 2010
Dát tip
Narvahu.. proc veci.. ktere rikam ja.. obracis proti nekomu druhemu.. ktery s mym nazorem nema nic co do cineni. To neumis proste prijmout to, ze nekdo ma jiny nazor na vec nez Ty? Navic.. nikde jsem nerekla ze muze nebo nemuze.. od slova smet.. le ze se to muze stat.. od slova moci. A take jsem rekla, ze to nema byt pravidlem.. le nicmene dyz se to jednou prihodi.. nemelo by se smahem rikat.. ze tim padem se to deje porad.

Tragicus
11. 04. 2010
Dát tip
Ono by to chtelo alespon jednoho bezneho uzivatele. Protoze kdyz se zeptate Narvaha a Norska je to jako ptat se recidivistu, jestli meli nekdy problem s policii, ptat se Marvina je jako ptat se paranoika, jestli po nem jdou... Zatim se tady tedy nikdo takovy neobjevil, coz mi rika, ze to nebude tak horke.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Kam to Písmák došel, když už se tu relativizuje, zda admin může nebo nemůže nadávat užitelům? Došel tam, kam jsi mu, Dero, dovolil dojít. Pro mnohé uživatele to může být poměrně nejasná situace. A ty jsi ji vyřešil tím, že mi vyhrožuješ smazáním. To už to jednou bylo. Minule jsi mě chtěl smazat poté, co jsem tu řekl občanské jméno Pišty Hufnágla. To byl také jeden z návrhů. Snížit deindividuaci adminů a kritiků tím, že budou vystupovat pod svými občasnkými jmény. Uživatelům nadává a vyhrožuje SYD neboli David Molnár, Tomáš Poušek se naštěstí funkce již vzdal.

reka
11. 04. 2010
Dát tip
LaMouette: ano, admini pravděpodobně nebyli jediní, co agresivitu vyprovokovali. A jsou to jen lidi a odvedli spoustu práce, kterou já nevidím, atd. V tomhle všem s tebou souhlasím. Na druhou stranu, přijde mi, že si jseš taky vědoma, že jejich chování nebylo vždycky košér. Vzhledem k tomu, že to jsou admini, kteří mají větší pravomoce a významnější postavení na serveru než obyčejný písmák jako jsem třeba já, má tohle jejich chování podle mě větší dopad na atmosféru serveru než chování řadového člena. Z toho podle mě plyne, že admini by měli být jednak pod výraznějším drobnohledem než obyčejný písmák, druhak přísněji trestání. Koneckonců, tak nějak to funguje ideálně ve společnosti - s funkcí přicházejí výhody, ale také vyšší závazky a zodpovědnost. Proto je potřeba brát velmi vážně každou stížnost na admina, ať už jsou to třeba jen tři lidi (duke, Norsko, Marvin). Dero: super. Rozumím tomu správně, že nová pravidla budou představena zároveň i nám k diskuzi, a ne jen předložena jako daná? Co se týče agresivity, souhlasím s tebou, že upozornění nebo bany přicházejí na jiných webech mnohem rychleji. Zároveň mi přijde, že jinde, kde jsem, nepůsobí tak silně kamarádíčkování: lidé dostanou varování/ban, ať je to kdokoliv. Možná že agresivita tady je částečně způsobena frustrací z toho, že ne se všemi se tu nakládá stejně.

LaMouette
11. 04. 2010
Dát tip
Marvine.. ano..kdyz by se to melo opakovat.. ano.. pak je dobry se nad tim zamyslet. Jen si myslim.. ze par kriklounu je dycky vic slyset.. nez ten zbytek osazenstva.. ktery se k tomu nevyjadruje. Ano.. myslim si.. ze pokud se deje byt jedinymu uzivateli nejaka nepravost.. ma se to napravit.. Ale taky si myslim.. ze pokud nekdo neco dela dobre.. ma se za to pochvalit.. A vzhledem k tomu.. ze tady ten servr slape zpusobem.. ktery vyhovuje vetsine.. myslim si.. ze tu odvadeji dobrou praci. A pochvalil je nekdy nekdo za to?.. ne.. kazdy to bere jako samozrejmost... ja ne.. a proto si myslim.. ze prave kvuli tomuhle.. by se jim melo v tomhle pripade dostat alespon nejake shovivavosti.

LaMouette
11. 04. 2010
Dát tip
Narvah.. ja stale delam rozdil.. mezi tim dokonavym a nedokonavym u slovesa nadavat. Nemel by spravne ani jedno.. ale nikdo neni dokonaly.. a dyz se to nekdy stane.. myslim, ze je mozny mu to odpustit. Prave pro to clovecenstvi. A jak uz sem rekla.. rozhodne by to nemelo byt pravidlem. Pouze vyjimkou.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Tak by potom admin, který uživatelům nadává, neměl dělat admina. A problém s přepínáním je vyřešen.

LaMouette
11. 04. 2010
Dát tip
Narvahu.. nikdo tu neni od toho.. aby nekomu nadaval.. ani admin.. ani kdokoliv jiny. Tak to vidim ja. A prijde mi trochu nesmyslny.. zakladat dalsi nick.. a neustale se prepinat.. To je podle meho blbina. Marvine.. mam pocit.. ze i adminovi se to muze stat. Nemelo by to ale pro nej byt pravidlem.. to si myslim.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Nerozumíš tomu? Je to jednoduché - to jsem tu taky kdysi navrhoval: pokud chce admin někomu nadávat, může to dělat, pokud není přihlášen jako admin. A pak musí počítat se stejným postihem jako ostatní uživatelé. ADMINI TU NEJSOU OD TOHO, ABY UŽIVATELŮM NADÁVALI. Pokud máš s tohle problém pochopit, tak asi nemá cenu to rozebírat.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Tady také "vládne zdravý rozum". Ten má Dero, Syd a Pišta. Ostatní jsou asi idioti, protože to nejsou schopni uznat.

LaMouette
11. 04. 2010
Dát tip
Narvahu... nikdy me nenapadlo.. ze by se nadavalo z nejake pozice.. Kdyz si o nekom myslis.. ze je proste trumpeta.. je to z nejaky pozice? Nerozumim tomu jenom mno.

Dero
11. 04. 2010
Dát tip
reka: Působím zřejmě nepřístupně, ale je to dáno tím, že v současné době komunikuji na více frontách. Faktem je, že nová pravidla se chystají a pokud budou schválena majitelem, budou představena, řekněme, do týdne. Jejich účelem není trestat opozici, která si zde na chování adminů stěžuje. Jejich účelem je stejnou měrou ochránit uživatele před zneužitím administrátorské moci (proto je v nich mj. usnesení o slušném a věcném vyjadřování adminů) a zároveň ochránit (nejen) adminy před pomluvami některých uživatelů - shodneme se, že zákeřná pomluva či záměrné překroucení slov dokáže ublížit víc než urážka? A agresivity tu jistě je více než jinde, v tom ti dám za pravdu. Jinde však, alespoň na webech, kde jsem působil nebo působím já, vládne zdravý rozum. Pokud někdo začne vykřikovat nesmysly a snaží se tím poškodit jiného, slušného uživatele, dostane okamžitě ban a nikdo se nad tím ani nepozastaví. Písmák je v tomto citlivější prostředí a zřejmě potřebuje i jasná, zevrubně sepsaná pravidla. Právě taková se chystají.

LaMouette
11. 04. 2010
Dát tip
reka.. nemam pocit.. ze by jen chovani adminu.. vyprovokovavalo agresivitu.. nebo.. ze by oni ve vetsi mire byli jejimi puvodci. Mozna se to zda treba jen kvuliva tomu.. ze u svyho nicku maji ten pridomek admin.. a tim padem sou snadnejsi zapamatovatelni.. .. pak si este taky myslim.. ze admin..ano.. mel by byt nad veci.. a mel by se snazit veci resit objektivne.. le i oni sou jen lidi.. a jak oddelit adminstvi.. pokud mas s nekym nedorozumeni jako clovek.. a ne jako admin? Nemuzou pak tedy nikomu davat najevo.. kdyz jim neco vadi.. dotyka se jich.. negativni veci? Myslim si, ze to malokdo umi.. oddelit admina od cloveka.. resp.. myslim si, ze to ani nejde.. A jak pak ma tedy vec resit.. rikat dopredu.. ted mluvim jako admin.. a ted jako ja?.. A nemam pocit.. ze pokud s nekym byli ve sporu.. ze by nejak davali najevo.. jaaaaa sem admin.. a proto sem neco vic.. to ani nahodou. Mozna spis.. jaaaa sem "XY".. a tvoje nazory povazuju za zhovadilosti.. ano.. to spis. Co se tyce Narvaha.. k tomu nechci ani moc rikat. Kdo seje vitr.. sklizi bouri.. a Narvah to moc dobre vi.. a dela to.. a dela to rad. A rozhodne si nemyslim, ze by byl adminy sikanovan.. dostal co si zaslouzil.. a podle meho.. s nim maji ted vsichni svatou trpelivost..a nelibi se mi to..protoze ted jen vyuziva toho.. ze sou hranice benevoletnosti u nej posunuty o trosku vic jak u ostatnich. A ze kdyby tohle delal kterykoliv jiny uzivatel.. uz davno by byl nejakym zpusobem upozorneny na to.. ze takhle tady na tom servru ne e. Tak to zase vnimam ja.. jako uzivatel.. kerej tu uz nejakej patek je. A nelibi se mi.. ze se mu dostava ulevy.. Chapu, ze jini maji jine zkusenosti.. a i ja bych asi nejednala dycky tak.. jak zdejsi admini jednali.. delala bych to proste trosku jinak.. ale celkove mam pocit.. ze tu odvedli velkej kus prace.. kterou jen nikdo nevidi.. pac se o ni nemluvi.. a vsem prijde jako samozrejmost. Pro me to samozrejmost neni.. vidim za tim.. dobrovolne venovany cas tomuhle servru.. a za minimalni ohodnoceni.. spis naopak. Ja si jejich starosti o servr velmi vazim.. a nevadi mi.. ze v nekerych pripadech proste treba ujeli. Vidim za nima totiz.. furt jen lidi.. jako sou ostatni.. jako sem ja.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Aha, to bylo dřív. Teď do toho zahrnuješ i mě. Zajímavé. Měl by si složit funkci. A jít se vozit pro změnu po někom jiném někde jinde.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Syd: opět jsi začal nadávat uživatelovi chroustjazzovi. Má svobodné právo se vyjádřit v této diskusi. Nazval jsi ho MAGOREM. Co si myslíš, že děláš? Co si myslíš, že jseš? Z jaké pozice mu nadáváš?

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Jak jsem říkal: je třeba mluvit s dasslerem - Romanem Plojharem. Dero je mrtvej. Jedinec bez náhledu. Už před několika dny jsem dal na dasslerovu stranu řadu poměrně základních otázek. Ale počítám, že na ně nezodpoví. Protože je mu Písmák už dávno ukradenej. Asi pro něj byl Písmák jen taková hříčka. Jinak by to tu nenechal tak morálně sejít. Co také čekat od člověka, mezi jehož podnikatelské aktivity patří provozování porno stránek, že? ( http://www.erotix.cz )... Mno, asi je čas o zdejších poměrech napsat veřejně někde mimo Písmák. Třeba do Hostu, Tvaru nebo podobného kvalitního časopisu. Fakt bych nerad, aby se Písmák řítil podobným směrem, kterým se ubíraly např. Literární noviny po změně šéfredaktora.

reka
11. 04. 2010
Dát tip
Dero: přijde mi škoda, že duke založí diskuzi, kde si stěžuje na chování adminů, dva další písmáci se přidají s tím, že mají špatné zkušenosti s adminy, a ty, místo abys jim naslouchal, začneš něco mluvit o důkazech, popřípadě je začneš poučovat, co měli udělat. Když už mluvíš a faktech, měl bys sám uznat jako fakt, že někteří písmáci se tu cítí šikanováni atd. Já sám, i když jsem nikdy problém s adminy neměl, mám pocit z písmáka jako z agresivního serveru, určitě agresivnějšího než jiné diskuzní a tvůrčí servery, které navštěvuju. Tenhle pocit není kvůli tomu, co se děje mně, ale co se děje ostatním, a často to je právě chování adminů, co vyprovokovává onu agresivnost (papouch se to svého času dost drsně vozil po Marvinovi, admini šikanovali Narvaha, Pišta v kritikách často spíš urážel než pomáhal; nejsou to důkazy a asi by mi trvalo hodně dlouho posbírat ukázky, které to dokládají, a možná bych to v některých případech ani nezvládl, protože diskuze a díla, které to dokazují, už byly smazány, nicméně takový je můj pocit). Jsem rád, že se něco snažíš s tímhle stavem udělat. Mohl bys někdy v blízké budoucnosti nastínit, co přesně máš v plánu?

moorgaan
11. 04. 2010
Dát tip
vidim maslo, vidim popel...to je prvni krok k tomu, abychom se dockali myti hlav:_)) ...hlavne se kluci nepoperte tak, ze tu nikdo nezustane! - kazdy sem svym zpusobem patri, kazdy ma urcite zajem na nejakem chodu dle svych predstav a pokud budou nejaka nova pravidla, tak at jsou citelna, jasna a pouzitelna v praxi... ...cim jednoduzsi a jasnejsi budou, tim lip! kritik at dela kritiku, admin at se stara o poradek a pomaha s problemy, korektor at vysvetluje cestinu a hlida spravnost, velitel at veli a majitel at ma radost z toho, ze to klape! ...my ostatni uvitame, kdyz se tady nebudou vyskytovat slova jako kokot, debil, magor,atd - /vetsinou to slova od jednoho admina/, tim nechci rict, ze jen on je pouziva - ale od toho by admini meli byt, aby si zde pod rouskou anonymity nicku,alternicku,docasneho nicku nekdo neresil svuj mindrak vrozene neslusnosti a nevychovanosti...

Norsko 1
11. 04. 2010
Dát tip
Ó, to abych se těšil na nová pravidla :-)

Dero
11. 04. 2010
Dát tip
Norsko, jak vidíš, celá věc není zdaleka malicherná a stála mě už dost času. Spoléhám, že nová pravidla, pakliže je majitel posvětí, problém vyřeší.

Norsko 1
11. 04. 2010
Dát tip
Netušil jsem že máš tolik času zabývat se takovými malichernostmi, jako byla jejich zvěrstva. často smazali i sebe, snad v pudu sebezáchovy. seznamy po mně nechtěj

Dero
11. 04. 2010
Dát tip
Norsko, tak to ale přeci nefunguje. Samozřejmě, že těm lidem budu důvěřovat, dokud se nepřesvědčím o opaku. Zaráží mě, že pokud se tu děla taková zvěrstva, že nikoho nenapadlo říct si: Hmm, tak kdo jim ten úřad přiklepl? Dero! Tak mu napíšeme "Dero, nezlob se, že obtěžuju, ale admin XYZ pod tímto dílem zneužívá své pravomoci. Prosím, podívej se na to." Četl jsem hodně diskusí o tom, že admini se vozí z plezíru vozí po nevinných uživatelích, ale nikde jsem neviděl konkrétní případ takového jednání. To prostě podezřelé je.

Norsko 1
11. 04. 2010
Dát tip
vidíš dero, víš kulový, a sám to přiznáváš. doufám, že veškerá tvá důvěra v neotřesitelné ikony je jednou provždy prolomena

Dero
11. 04. 2010
Dát tip
Eddie, já osobně jsem neviděl, že by někdo z adminů zneužíval neblokovatelnosti k tomu, aby provokoval. Dokonce ani nevím, jestli neblokovatelní skutečně jsou. Kritici za určitých okolností zřejmě ano. Nikdo mi od žádného takového případu avízo neposlal, věčně jsem se pohyboval jen pod díly na hlavní straně, kde mi skutečně výrazně častěji připadalo, že vášně víří někdo jiný než ti, kterým jsem funkci svěřil. Stál jsem za nimi a stojím za nimi nadále - prvotní impulz rozhodně nebyl ten, že by někdo z adminů začal demonstrovat svou moc na nevinném uživateli. Jiná věc je, zda požadovat, aby se admin za žádných okolností nenechal vytočit. Mohu tě uklidnit, že nová verze pravidel počítá i s pravidly explicitně pro adminy - a že věcné vystupování je jedním z nich. A pokud jde o vyvozování důsledků - Pišta admina dočasně měl a když se mi zazdálo, že ho pod jedním dílem zneužil, okamžitě jsem mu ho odebral. To považuji za dobrou a rychlou reakci na problém. (Který se mimochodem později ukázal jako neexistující, takže jsem se Pištovi musel omluvit.) Stačí takové vysvětlení?

Norsko 1
11. 04. 2010
Dát tip
každý jeden ze sta mě mrzí, jelikož to byla vždycky reakce na provokace nesmazatelných, jako ve stínadlech. jinak se vyjadřuji hodně, to ano

Dero
11. 04. 2010
Dát tip
Norsko, dobrá, to beru. Pišta se vyjadřuje (nebo spíš vyjadřoval) často a rád. A chápu, že jako kritik to měl snazší, což je provokace. Na druhou stranu, prosím, uznej, že takových lidí je tu hodně. Ty sám se vyjádříš také téměř všude a nezřídka to působí, že nemáš diskusi čím přispět. A jen málo takových příspěvků ti bylo odstraněno. Nebo zmíněný Narvah - zatímco tu diskutujeme, opět mluví o tom, jak tu vytrvale buduji totalitní režim a že mu hrozím banem, přesto tu jeho pomatený příspěvek zůstane. Nechci hájit Pištu, papoucha, Syda, sebe, ... jako naprosto svaté a bezchybné, nejsme - jen bych rád, kdybys dokázal říct, že na svém právu vyjádřit se jsi nijak systematicky a důsledně omezen nebyl. Můžeš mít pocit, že "po tobě šli" - koneckonců jste si šli po krku už dlouhou dobu. Ale bylo by fajn se povznést nad emoce a vidět i to, že příspěvků ti bylo skutečně smazáno jen velmi málo.

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Už to, že mi kritik vyhrožuje smazáním je pořádnej průser. Dokonce to předvedl i zde. Nemluvě o tom, že mi psal pod díla, i když jsem ho měl v Neoblíbených. To, že se po mně vozil, Derovi vůbec nevadilo. Tady se vůbec nedá mluvit o tom, že by osobní vztah mezi Derem a Pištou hrál nějakou roli. ;)

Norsko 1
11. 04. 2010
Dát tip
Měl práva kritika, nikdo ho nemohl znehybnit, takže se proháněl po všech dílech a diskuzích a za sebou vytvářel paseku. Kdo to měl po něm pořád orat, že ?

.duke.
11. 04. 2010
Dát tip
Zvýšená tolerance k překračování pravomocí u adminů programátorem serveru (a jejich nadřízeným) jednoduše podporuje totalitní režim na tomto serveru. Svoji moc nakonec demonstruje i samotný Dero: aby si zachoval svoji již velmi nedůvěryhodnou pozici, začne mi vyhrožovat banem. Něco ve smyslu: "když budu chtít, smažu tě". Přesně to stejné jsem tu zažíval od adminů. Svou výhružkou nepřímo posiluje roli znejistělých adminů a vše se může opakovat. Jednu pozitivní stránku to má. Papouch se vzdal funkce. Jinak je to zde, bohužel, stále k politování.

Dero
11. 04. 2010
Dát tip
Norsko: 1) Pišta nemá adminská práva. 2) I kdyby to byl provokatér, Narvah není o nic menší, a přesto to Pišta ode mě schytal víc. To do teorie o kamarádíčkování prostě nesedí.

Norsko 1
11. 04. 2010
Dát tip
Pochop, že Pišta není měřítko, je to provokatér s adminskými právy proti nimž jsi takle malej

Dero
11. 04. 2010
Dát tip
Štěpáne, já jsem třeba smazal za poslední rok víc příspěvků Pištovi než Narvahovi. Takže s těmi kamarády to není tak úplně pravda.

Norsko 1
11. 04. 2010
Dát tip
mlžení typické pro průměrného admina. kdybychom je platili, vzkřikl bych na veřejné schůzi a za toto je platíme

Norsko 1
11. 04. 2010
Dát tip
Tak přece per špinavé prádlo, hufnágle, per. Nebo mlč

Stývne, nerad to říkám, ale když o tom nic nevíš, nevynášej kategorické soudy. Týkalo se to i kamarádů. Padni komu padni.

Norsko 1
11. 04. 2010
Dát tip
konečně rozumná řeč, stývne. od tebe jsem to už skoro nečekal

StvN
11. 04. 2010
Dát tip
Vzhledem ke skutečnosti, že se žádný admin nemá k tomu, aby konečně něco vysvětlil, tak se o to pokusím já, protože jsem s nimi situaci rozebíral. 1. Ano mazalo se a mazalo se v tichosti. Důvod pro to byl velice jednoduchý. Admini se domnívali, že přece každý ví, že to je jejich práce, že každý ví, co mají dělat a že to mají dělat v tichosti, zkrátka žili v přesvědčení, že dělají dobrou věc. Domnívali se, že udržují pořádek. Oni si to statně myslí pořád. To je pravděpodobně také důvod, proč nechtějí připustit, že by to někomu mohlo vadit. Zároveň nepovažovali za nutné někomu něco vysvětlovat. 2. Mazalo se jenom něco, bohužel, kamarádů se to netýkalo. Já se domnívám, že by mělo být vůči kařdému uživateli nastaveno stejné měřítko a věřím, že se to brzy změní. Jen pro informaci. Na této diskusi je vidět několik místních nešvarů - napadání, urážky, irelevantní příspěvky, chatování. Zkuste se zamyslet, jestli je to opravdu nutné. Budu rád, když se případné další příspěvky budou týkat předmětu diskuse. Je vidět, že se našlo několik uživatelů, kteří tuto zkušenost mají a my bychom jim měli dát prostor.

Rajmund
11. 04. 2010
Dát tip
Několik mých příspěvků, které jsem zařadil do Diskuze bylo přemístěno do Ostatních. Dodnes mi to nikdo nezdůvodnil.

jejdavilda
11. 04. 2010
Dát tip
vy vážně sedítě celé dny u kompu? To je už úchylka

raja
11. 04. 2010
Dát tip
Ano.

raja
11. 04. 2010
Dát tip
tak to nevím..:) (tohle je jako vážná diskuze?)

raja
11. 04. 2010
Dát tip
Já vím!

raja
11. 04. 2010
Dát tip
Pišta má vlka!

raja
11. 04. 2010
Dát tip
papouch má vypelichaný peří!

raja
11. 04. 2010
Dát tip
že tobě jde o mě? Já to věděla!:P (mazej spát)

baaba
11. 04. 2010
Dát tip
...osobně jsem se s ničím co by se dalo nazvat cenzura nebo šikana od admina nesetkal. ...jsem tu ale jen velmi krátce. :)

Marcela.K.
11. 04. 2010
Dát tip
Tak když už mě tu Narvah zmínil, bych jen podotkla, že jeho zprávy jsem zveřejnila jen proto, že mě v nich urážel a to bezdůvodně a vulgárně. Tehdy to však žádnému z adminů nevadilo. Musím ale současně přiznat, že žádný z adminů mě necenzuroval a kdykoliv jsem se na ně obrátila s problémem, ať už technického, či "lidského" rázu, pomohl mi. Tudíž nevěřím Narvahovi, který se jen kvůli Smrti zaregistroval jako duke, aby se mohl pomstít "hnisům". Ten člověk má patrně velký problém sám se sebou a pamatuji si dobře, jak sliboval, že se tu smaže navždy. Bohužel jsem měla pravdu, když jsem tvrdila, že se vrátí pod jiným nickem. Narvah je lhář a zákeřný člověk. Proto se s ním nikdy nedohodnete a bude tu jen stále dokola prudit a plivat svý jedovatý sliny. Škoda času s ním diskutovat.

Marvine, Syd uz vysvetlil kontext. Nicmene - v teto sikusi Narvash opet o me tvrdil ten svuj vymysl o nejake udajen zverejnene poste, ktery siril i tenkrat a nejen tady, a sam rekl ze za tuhle lez neni ochoten se omluvit. To je v poradku, kdyz me takhle napada?

Voni je snad shazujou...

Tragicus
10. 04. 2010
Dát tip
VT Marvin: A rekl jsi tehdy danemu adminovi jak moc ti to vadi, ze by toho mohl nechat?

papouch
10. 04. 2010
Dát tip
Marve, jsou situace, kdy bys raději měl držet zobák, bo jim nerozumíš.

Aťsi. Lépe než syndrom žvanění, Márvine. (jinými slovy - pokud nemáš nic k tématu...)

Narvah mi ji smazal!

Bóže, to je mamrd... Ještě že je systém dobře odladěn, a tlačítko [SMAZAT NARVAHA] se samo transformovalo na [SMAZAT .duke.]. Asi ho chtě nechtě budu muset použít.

StvN
10. 04. 2010
Dát tip
radku - ja to beru. Samozrejme to neni pro kazdeho. Pro nejakou mladou prchlivejsi povahu to bude tezke:) Ja mam take obcas co delat, abych se udrzel. Kolikrat jsem uz mazal napsane rozhorcene zpravy.

řádek
10. 04. 2010
Dát tip
StvN: nojo, když vyjmenuješ úkony, tak samozřejmě smazat kritiku je jednoduchý, když na to mám tlačítko, tak tím ukazováčkem se fakt nepředřeš. Někdy je ale náročnej vopruz to, co tomu obvykle má předcházet případně co následuje - komunikace s obvykle velmi dotčeným uživatelem. Když seš "jen" uživatel, zodpovídáš jen sám za sebe. Když se chováš jako debil, je to tvůj problém Když seš admin, automaticky se od tebe něco očekává (např. naprostá objektivita). Doufám, že tenhle rozdíl je snad jasnej.

StvN
10. 04. 2010
Dát tip
EddieCrow - princip byl podobny. Nekdo mel moc a nekdo ji nemel. Ty dve skupiny se hadaly. Nedohodly se. Skupina, ktera moc mela, ji vyuzivala posleze vic, nez bylo zdravo. Druha skupina tim vice provokovala. To se stupnovalo. Nakonec ta skupina, ktera moc nemela a chtela ji mit, si zalozila vlastni server, kde svou moc muze uplatnovat:)

StvN
10. 04. 2010
Dát tip
Tady nanestesti nejsme v hospode. Tam by nakonec domluva byla snazsi.

Dero
10. 04. 2010
Dát tip
Děkuji, Tragicu.

Tragicus
10. 04. 2010
Dát tip
StvN: Nemyslim si, ze by Syd Narvaha vyhodil za drz hubu. Bavil se s Pomerancovou, kterou Narvah zacal otravovat (nerikam, jestli opravnene nebo ne, to je ale celkem irelevantni). Take bych jej vyhodil, mit tu moznost. Kdyz vam zacne dotirat nejaky ozrala v hospode na pritelkyni (a to v obou vyznamech), take jej vyhodite. Co tady ale vsichni prehlizi je pointa Derova prispevku, ze Narvah byl vyhozen jednou (nemam duvod Derovi neverit a .duke. se take nebranil), nikoliv, jak puvodne N. tvrdil, "vyhazovan"... Coz tak nejak diskedituje jeho ostatni vykriky.

StvN
10. 04. 2010
Dát tip
radku, admin muze tri veci - smazat kritiku, preradit dilo do kose a preradit dilo do ostatnich. To ti prijde jako narocna a nevdecna prace? Narocna prace to je pro admina, ktery chodi po serveru a hleda, co by smazal.

StvN
10. 04. 2010
Dát tip
Domnivam se, ze Admin by mel vzdy zachovavat slusnost, a to i v pripade, ze je na nej nekdo hruby. Zaroven se domnivam, ze Admin by nemel uzivatele provokovat. Neni hezke, kdyz nekdo, kdo ma moc nekoho vyhodit z chatu, se chova hrube a provokativne a kdyz se mu konecne podari uzivatele vyprovokovat k reakci, tak ho vykopne. To je skoro az sikana. Ja sikanu moc rad nemam. Neprijde mi to fer.

Tragicus
10. 04. 2010
Dát tip
radek: Pekne podane, i kdyz je tedy smutne, ze je nutne vubec psat - ze to neni vsem jasne.

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Ne.

řádek
10. 04. 2010
Dát tip
Bez ohledu na to, kdo z uvedených stran má či nemá pravdu chci jen podotknout pár věcí, které je potřeba mít na paměti, vstupujuli na nějaký server, který mi a) nepatří b) utváří ho skupina lidí, kterou si já nevybírám S obojím je potřeba smířit se hned na začátku a ano, byť server nemůže fungovat bez uživatelů a každá osobnost může na serveru utvářet prostředí a podílet se na jeho vývoji atd., není role žádného uživatele nenahraditelná zrovna tak, jako není nenahraditelný žádný server. Na serveru typu Písmák je potřeba uvědomovat si, že: 1) Každé rozhodnutí jakéhokoli admina je subjektivní. A to i v takovém případě, že se admin snaží o maximální objektivitu. 2) Neexistuje admin, kterého by měli v oblibě všichni. Každý admin má své odpůrce. 3) Je-li práce admina založena na dobrovolnosti, dochází k subjektivním soudům častěji. Zvláště pak, pokud admin nepracuje v daném oboru (média, komunikace, internet) profesionálně. Není to sice ideální, ale v zásadě není možné fungovat na neziskovém serveru jinak. 4) Ze stran vedení serveru by snad měla volba adminů více dbát na osbonost admina, jeho schopnost řešit konflikty atd., jenomže možnosti takového serveru jsou dost omezené - o post admina má zájem málokdo, ona je to vcelku dost nevděčná práce, která přináší spíše více komplikací, než to, co všichni neznalí věci předpokládají - moc a takový ty věci. Málo co je tak fiktivní, jako moc na Písmáku. Možnosti řešení jsou následovné: 1) přestat na server chodit 2) zkusit se dohodnout s "vyšší šarží", tedy vedením, potažmo majitelem o řešení konkrétního problému, pokud není možné dohodnout se s konkrétním adminem Chápu, že veřejné diskuse podobného charakteru občas provětrají vzduch a jsou v zásadě potřeba, nicméně většinu uživatelů nezajímají, v horším případě obtěžují.

duke: a jsi ochoten mi za to falesne obvineni, ted uz opakovane, rici alespon: sorry?

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Na to se nedá nic říct, Dero. Snad jen: tenhle server je mrtvej.

Ne, duke, to jsem neudelala.

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Nepsala jsi mi snad, pomerančová, pod svým alternickem zprávu, ve které jsi se mě ptala na "jisté" informace, které jsi pak následně zveřejnila pod jiným svým alternickem? Taková svinstva tu, pokud vím, dělá ještě mylenka, další zas posílají "infikované" zprávy.

Dero
10. 04. 2010
Dát tip
Jsem Dero velmi rád, že jsi se této diskuse zúčastnil. Že jsi dokonce předložil ty svoje "důkazy". Toto je tvoje představa o vedení rozhovoru, který má vyřešit nějaký problém? Já ti věnuji svůj čas, energii a dobrou vůli a ty má slova a mé motivy překroutíš ve svůj prospěch? To bude ten důvod, proč tě lidé nemají rádi. Já to totiž taky nesnáším - když se někomu snažím pomoci, něco vyřešit, a dotyčný mě jen bodne do zad. Takže, .duku., od této chvíle to budeme dělat jinak. Já s tebou hovořit nebudu, nebudu ti pomáhat ani se nebudu snažit řešit tvé problémy. Pokud opět zaznamenám, že urážíš nebo pomlouváš uživatele, aniž bys uvedl aspoň náznak argumentu, přijde první varování, aby ses zklidnil. Pokud by k tomu nedošlo, dostaneš ban. Nemusíš se bát, není to cílená šikana. Stejná pravidla budou platit pro všechny uživatele bez rozdílu. Brzy budou sepsána.

duke a nechces k tomu dodat jeste vic kontextu? treba to jak jsi me predtim bezduvodne napadl na literre a tvrdil ze delam svinstva a zverejnuju soukromou korespondenci a ze mas dukazy? ktere jis nikdy, nezverejnil, protze zadne neexistovaly? aaale... ono je to vlatne uz jedno, to jen kdyz ti jde o tu spravedlnost a kdo co rekl :-)

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Pomerančová, mimochodem, tehdy na Liteře jako důvod svého odchodu uvedla mé jméno. Aby se tam po pár dnech, kdy jsem tam prozměnu už nebyl já, vesele vrátila.

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
A nenazývá mě snad pomerančová hned nahoře, když tam nejsem, chudákem?

Dero
10. 04. 2010
Dát tip
Nemůžu mluvit za Syda, ale řekl bych, že z toho důvodu, že jsi tam přišel vyprovokovat rozepři. Jinak si neumím vysvětlit, proč po příchodu píšeš jen "hehééé" místo pozdravu. Reakce Pomerančové byla možná nevybíravá, ale docela pochopitelná.

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Dero: takže jsem se měl nejdříve dovolit admina "smát se" a pak "vypadnout"? Jsem Dero velmi rád, že jsi se této diskuse zúčastnil. Že jsi dokonce předložil ty svoje "důkazy".

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Mohl by ses tedy, jako "vyšší instance" (tak si pravděpodobně výše nazval sám sebe) uživatelům serveru vysvětlit, proč mě Syd alias Teta Jozef vyhodil z chatu?

Dero
10. 04. 2010
Dát tip
Ano, to je. Já se tedy nedivím, že po "drž hubu" následuje vykopnutí z chatu. Neříkám, že se k tobě ostatní chovali slušně, ale takových ostrých výměn jste v té době měli dost.

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Jo, to je moc pěkná ukázka. Díky. Asi je třeba uživatelům říct, že Teta Jozef je alternick admina Syda.

Dero
10. 04. 2010
Dát tip
.duke., zatím jsem prošel logy z chatu. Jako Narvah jsi byl vyhozen z chatu právě jednou minulý rok. Dovolil jsem si patřičný výřez umístit na web, aby byl vidět i kontext zásahu, snad mi zúčastnění prominou: http://dero.name/stuff/narvah.html Pokud jsi byl vyhozen pod dalšími nicky, prosím, uveď je, ať mohu ověřit, že jsi byl vyhozen, aniž bys cokoli řekl.

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Už jsme čtyři, kdo tu mají "negativní" zkušenost s činností některých adminů.

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Diskuse: papouch neměl důvod přeřazovat mi diskuse - dělal to proto, že už tu prý ono téma "kdysi bylo". Chat: mě nikdo nevyzýval. Byl jsem prostě automaticky vyhozen, když jsem tam vlezl. Názory: většinou mě promazával pravděpodobně papouch se Sydem (v diskusích na hlavní straně) někdy na podzim minulého roku, když jsem proti jejich činnosti - např. bezdůvodnému číslování diskusí či zesměšňování uživatelů a jejich diskuzních témat brojil. Anketa o mém smazání: To myslíš vážně? Vyhrožování smazáním: Na to se můžeš zeptat přímo Pišty, jestli to dělal. Je to tvůj dobrej kámoš, určitě ti rád řekne i souvislosti.

moorgaan
10. 04. 2010
Dát tip
moje zkusenost?...myslim, ze se mne nestalo, ze by mne nekdo smazal prispevek a nebo nejakou cenzurou reagoval na moji kritiku,prispevek ci debatu...a to urcite nepatrim mezi milacky kritiku a adminu! ...maximalne se mne stalo, ze muj prispevek na hlavni stranku byl presunut z duvodu nekategorizace prispevku... TADY SE MUSIM ZASTAT ADMINU, ZE MNE NECENZUROVALI ! A TUDIZ SE NECITIM DOTCEN TIMTO FENOMENEM! je fakt, ze mne nekdy vadily vulgarity nekterych adminu a nebo kritiku a zadal jsem smazani a to nebylo vyslyseno - melo byt! jelikoz to nebylo v souladu se slusnosti a pravidly ... A TO, ZE ADMINI A VSICHNI, KTERI MAJI CO DELAT S FUNKCNOSTI SERVERU, VIDI DO HISTORIE MAZANI A VSECH OSTATNICH PIKANTNOSTI JE SPRAVNE !!!... maji klice a ruci za poradek !..tak at vidi-kdo se chova slusne a hraje podle pravidel, tomu to nemuze vadit! ... tyto vecne diskuse o tom kdo? a proc? a z jakeho duvodu? je jen dusledek zasti,zavisti,nesoudnosti a provokaterstvi vuci lidem, kteri ve svem volnem case a asi za hubicku delaji nejakou praci, abychom MY ostatni, meli celekem dobry pocit z prostredi kam se chodime bavit a realizovat!

Tragicus
10. 04. 2010
Dát tip
Uz je to nuda, najdi si jineho "nepritele". Treba stromy s jejich zakernou, plizivou snahou o svetovou nadvladu.

Dero
10. 04. 2010
Dát tip
Konečně se někam dostáváme. Byly mi bezdůvodně mazány diskuse. Admin nemůže úplně mazat díla. Admin má právo přeřadit dílo do Ostatních či autorova koše, a to dle svého uvážení na svou zodpovědnost. Tvou povinností je rozhodnutí respektovat a v případě nesouhlasu kontaktovat prve "vyšší instanci". Pokud to tak neuděláš a založíš další podobná díla, admin přeřadí i je. To je zcela v pořádku. Byl jsem vyhazován z chatu. Za porušení netikety se z chatu běžně vyhazuje. Je to místo, kam si lidé chodí v klidu poklábosit. Pokud někdo "dělá vlny", je zcela v pořádku, že ho administrátor vyzve, aby toho nechal - a případně ho vyhodí, pokud dotyčný neuposlechne. Podívám se tedy do chatlogu, v jakých případech jsi byl vyhozen a proč. Případně takové části chatlogu zveřejním. Byly bezdůvodně mazány moje názory v diskusích. Uveď prosím názvy diskusí nebo, pokud si je nepamatuješ, alespoň nick autora takových diskusí, abych to mohl posoudit. Byla vytvořena "anketa" na hlavní straně o tom, kdo je pro, abych byl smazán. To je v pořádku, děláš tu zcela objektivně hodně problémů a nesnažíš se ani po několika upozorněních vyjadřovat objektivně či předkládat důkazy a argumenty. Bylo mi opakovaně vyhrožováno smazáním - kritikem Pištou za povzbuzování adminem papouchem. Opět bych prosil název díla či aspoň nějakou informaci, podle které bych to dílo mohl dohledat. Pokud se to stalo, zajímají mě souvislosti takového incidentu.

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Díky, Marvine!

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Já mohu mluvit jen za sebe: Byly mi bezdůvodně mazány diskuse. Byl jsem vyhazován z chatu. Byly bezdůvodně mazány moje názory v diskusích. Byla vytvořena "anketa" na hlavní straně o tom, kdo je pro, abych byl smazán. Bylo mi opakovaně vyhrožováno smazáním - kritikem Pištou za povzbuzování adminem papouchem.

Dero
10. 04. 2010
Dát tip
Jak píšu ve vedlejším vlákně - řekni, kdo podle tebe je pronásledován - a já pak s jeho souhlasem ukážu všechna jeho díla i se smazanými příspěvky. Klidně všem na Písmáku, ať si udělají vlastní obrázek. To já za důkaz považuji.

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
A ty mu podáš "důkazy", že tomu tak není, viď? ;)

Dero
10. 04. 2010
Dát tip
Takže: pokud někoho budou zajímat skutečně důkazy vyvracející lživou tezi, že je na Písmáku kdokoli pronásledován a že jsou diskuse upravovány tak, aby jejich vyznění odpovídalo chuti "vládnoucí garnitury", může se kdykoli obrátit na mě. Tohle na mě příliš silná káva.

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Pro tebe, Dero, zkušenost jednotlivých uživatelů nic neznamená? Není pro tebe relevantní jejich svobodná volba vyjádřit se ke své zkušenosti v této diskusi?

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Já narozdíl od Dera nemám v rukou "důkazy". Mám k dispozici "jen" zkušenost jednotlivých uživatelů. Co jsi tu "zažil", Marvine? Promluv o tom!

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Jakou máš Marvine, prosím, zkušenost?

.duke.
10. 04. 2010
Dát tip
Jo, přesně, SVOBODA SLOVA - překopíruji to sem: Nemluvím o dojmech. Mluvím o zkušenosti jednotlivých uživatelů. Mají svobodnou volbu vyjádřit se v diskuzi na hlavní straně. Důkazy máte v rukách vy. Nepřeberné množství důkazů, z kterých jdou vytáhnout přesně ty, které jsou zrovna zapotřebí. To už jsem tu také zažil. A zažil jsem tu také vaše "důkazy" vytržené z kontextu. Mně se Dero nezdá, že admini jsou zlí a zákeřní. Já s nimi mám takovou zkušenost, protože jsem jim byl nepohodlný. Víš, kdo se ozve v mé nové diksusi? Především ti nepohodlní. Ti, kteří si nenechali "srát" od některých adminů na hlavu. Ti, kteří se nechtěli podrobit komusi jen proto, že je admin. Ti, pro které je důležitá SVOBODA SLOVA.

Dero
10. 04. 2010
Dát tip
Márve, nech to být. Já myslím, že situace je celkem jasná. Já mohu předložit diskuse, které .duke. ještě coby Narvah na téma "Svoboda slova" na Písmáku založil (případně diskuse kteréhokoli jiného autora, bez uvedení textu díla tím do jeho práv nezasáhnu) - a mohu je předložit i se všemi smazanými názory, které zvýrazním. A klidně to udělám, pokud .duke. slíbí omluvu všem adminům, jestliže se prokáže, že "nepohodlné názory" (tedy předpokládám, že jsou to ty, které poukazují na domnělou cenzuru a domnělá pochybení adminů) mazány nebyly.

Dero
10. 04. 2010
Dát tip
Opakuji, dojmy mě nezajímají. Mohu předložit důkazy, tzn. právě ty diskuse s vyznačenými příspěvky, které byly adminy smazány. Chci za to jediné - když si najdu ten čas a dokážu, že lžeš, když tvrdíš, že zde dochází k cenzuře, slušně a veřejně se dotyčným adminům omluvíš, .duku.

Norsko 1
10. 04. 2010
Dát tip
bohužel stejná

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru