Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BITVA PSAVCŮ....KOULE...ZADÁNÍ 61.KOLA

13. 04. 2010
1
35
4234
Autor
aleš-novák

Hola hola, je tu K.O.U.L.E. číslo 61…

  Téma:    oslavná báseň / projev

  

 Bývaly časy, kdy osvícení panovníci měli své dvorní poety. Zahrajte si na ně i vy

Vyberte si nějakého krále nebo jinou osobnost (případně jen osobu, zvíře či věc)

a napište oslavnou báseň nebo projev.

Kdybyste nevěděli, tak aktuálně například Jurij Gagarin (letěl 12.4.1961),

Vladimír Lenin (nar. 22.4.1870), případně Samuel Becket (nar. 13.4.1906) či Teta Jozef.

Nebo se nechte inspirovat jménem, co vám padne do oka při pohledu na kalendář…

  

čas:     vkládat díla můžete do středy 20:00 hod, tipovat a komentovat do čtvrtka 20:00

forma: libovolná 

 ..

Důležitá připomínka - soutěžní příspěvek musí mít v názvu slova

" K.O.U.L.E.- oslava "  

Avizo prosím zašlete mořskému koníkovi. 

 

16.05.2009 13:56:17                                                                                                                    mořský koník

 

 a to AVÍZO prosím PŘÍMO OD DÍLA a NEBO ZPRÁVU S ČÍSLEM DÍLA!!!

- ne sem páč, abych tu luštila mezi všema kritikama, esi někdo píše zrovna mně, že mám klubit, je děsný totiž!
a žlutím bo křičím! :oD

 

 

 

  Bitevní podmínky:

 

1)      účast v každém kole bitvy je dobrovolná; podmínkou není ani účast v klubu, nicméně pokud máte zájem, stačí se přihlásit

2)      téma zadává vítěz předchozího kola; v případě, že nemůže či nechce, zadá téma autor, kterého vybere on nebo zadavatel tématu předchozího kola; první téma zadává řádek; téma zadává zadavatel prostřednictvím díla v kategorii "srazy, akce" na hlavní straně; po ukončení daného kola zadání z hlavní strany smázne

3)      zadavatel tématu se daného kola může účastnit pouze mimo soutěž

4)      předmětem zadání je téma a doba, za kterou má téma být napsáno (minimálně 1 hodina, maximálně 24 hodin); zadavatel může stanovit i formu, ve které má být dílo zpracováno

5)      uznávají se pouze vlastní práce, napsané v daném termínu, tedy nikoli práce staré, již publikované atd.; každý autor může soutěžit pouze s jedním dílem; autor do názvu díla uvede předmět zadání daného kola a ve vlastním zájmu se přihlásí v klubu o jeho zařazení

6)      vyhodnocení soutěže: o výherci rozhoduje počet tipů a výběrů, v případě rovnosti počtu tipů či nejasnosti má konečné slovo zadavatel daného tématu; vyhodnocení soutěže probíhá po dobu 24 hodin po ukončení soutěže

  

p.s: ať už bude výsledek ve čtvrtek večer jakýkoli, už teď je jasné, že morálním vítězem je Teta Jozef :o) 

               .

 


35 názorů

mno, dal jsem si práci se zadáním, tak bych o sobě taky mohl říct, že tu kouli tak trochu tlačím před sebou... ale neřeknu to :o)

o nenadšenosti se tu zmínilo pár lidí, účastníků a čtenářů bylo mnohem víc. Neřeš to, není to podstatné. Pokud "organizátoři" uznají za vhodné, můžou zadání nechat administrativně promazat. Mě to připadá trapné se tím zabývat.

to jsem spíš čekal, že mě někdo nařkne z budování kultu osobnosti... zadával jsem to 13.4., kdopak asi měl v ten den svátek (viz zadání "Nebo se nechte inspirovat jménem, co vám padne do oka při pohledu na kalendář… ") ...a to prošlo bez povšimnutí...:o)

až budeš zadávat svou kouli ty, můžeš si přidat své osobité dodatky :o)

ano, pokud ho vyhlašuje autor z minulého kola, pak má jeho punc :o)

mno, pokud se to neobjeví rovnou v zadání, stejně to někdo dopíše do diskuse...

nechce se mi procházet všechny vyhlášení ale nemyslím si že by to v každým bylo - já osobně to možná napsala jednou, z hecu - aby to bylo dřív za náma... jinak to stejně jako většinu poznámek proti KOULI ignoruju - nestojí mi ta legrácka za to abych si kazila cokoli - vážně to nikdo určitě nebere, tak proč bych se tím měla nějak trápit - dycky to někdo plácne - to už je takový koulařský folklór přece :o) ale vážně nemyslím že by to snižovalo snahy všech ostatních...

čučenka
18. 04. 2010
Dát tip
Jedince, který o sobě - byť asi v legraci - prohlašuje, že je jediný bůh a založí si klub uctívačů, tak takového jedince asi netrkne nic. Což mi ani tak neva, ať si na své stránce píše, co chce, je to jeho stránka. Ale proč je ještě vyzdvihován v každé koulařské soutěži, to nechápu a poněkud mě to už irituje. Zní mi to totiž jak výsměch těm, kteří skutečně soutěží. Sice někdo z nich vyhraje, ale dle mínění zadavatelů jednoznačně vítězí vulgarita zmíněného jedince.

čučenka
18. 04. 2010
Dát tip
No jo, Márve, jenže prohlášení, že morálním vítězem koule je nemorální Teta Jozef, se skví v závěru upe každého vyhlášení koule. To nebude narozeninama, ne ne, v tom je něco jiného...

jejdavilda
18. 04. 2010
Dát tip
Velmi dobrá hudba

čučenka
17. 04. 2010
Dát tip
co furt máte s tím Tetou Jozefem? Ten obohatil písmáka akorát o vulgární výrazy.. Tento způsob obdivu zdá se mi býti poněkud nevhodným a juž otravným.

tak, doufám sou vkuleni všeci co po tom toužili - esi ne a máte díl(k)o vložený do dneška 20.00, tak se ozvěte jinak se čte a komentuje a tipuje - a zítra, tj. ve čtvrtek ve 20.00 se tipování uzavře :o)

pix: ty jsi tedy zvídavý :o) už jsem tu klikbu zrušil, ani nevím, kde se tam vzala :o)

Lampička
14. 04. 2010
Dát tip
neboj, to je mi jasné, já jsem reagovala na Octopus Syda ;-) zas takové telátko nejsem, abych si myslela, že paní Parkanová nazpívala původní verzi

Lampičko, tady je ovšem originální verze :o) pro inspiraci...

Lampička
14. 04. 2010
Dát tip
Dorbý den prapore z hvězd a pruhů, paní Parkanová předala cd s touto originální písní americkému prezidentu, při jeho první návštěvě v čr :-)

Syde, forma libovolná, to už je prostě taková tradice - usnadnit to soutěžícím co nejvíc... já to ráda nemám ale už sme se o tom bavili aj u minulýho vyhlášení tuším - stejně jiný formy bývaj ignorovány a přehlíženy a každá ve svý podstatě dopadne volně :o)

moorgaan
13. 04. 2010
Dát tip
jo a za toho Jurie dik...jsem si zavzpominal!

moorgaan
13. 04. 2010
Dát tip
tak kdo je vlastne tim orálním vítězem?..teta a nebo Jozef?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru