Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzkazy ze stínu lopuchy

01. 01. 2001
2
0
9055
Autor
Lopucha

zde prosím hochy a děvčata zanechávat vzkazy, které se netýkají naší hlavní táborové činnosti

NÁSTĚNKA


Yeziiinka
06. 04. 2002
Dát tip
Přesně! O něco později jako louka plná pampelišek a 6. července si ji podpálím!

roštěnka
04. 04. 2002
Dát tip
Zarputilosti zdar, zdar, zdar!

Yeziiinka
03. 04. 2002
Dát tip
Ale kdepák, Helí! To jsem se jen maskovala - dělám to už skoro nevědomky, je to tou zarputile skautskou krví! :)

Helča
03. 04. 2002
Dát tip
Takže za chvíli tvá hlava bude vypadat jako rozkvetlý šeřík?

Helča
02. 04. 2002
Dát tip
Yezi, tak to byl přeliv!!! To se mi ulevilo. Já už myslela, že jsi nám na té kře dočista zešedivěla.

Yeziiinka
30. 03. 2002
Dát tip
Tríloušek: K tomu bych ráda podotkla, že už mi pomalinku slejzá můj bílý polární přeliv! :)

Helča
29. 03. 2002
Dát tip
Aspoň něco jste z té výpravy přivezli, teď už měmrzí, že jsem ji zmeškala. 3lob: pomlázku radím zasadit - vyroste z ní pomlázková strom (na Vallašsku zvaný Tatarák - ne plést s biftekem) z něj lze v dalšík letech plést další tatary - pomlázky

Bacil
29. 03. 2002
Dát tip
Prostě plést tatar, ale neplést do něj tatarský biftek :-)) Taková pomlázková strom, to je prostě úžasná věc!

roštěnka
29. 03. 2002
Dát tip
No jasně, ono vůbec stromy jsou úžasný stvoření

Bacil
29. 03. 2002
Dát tip
O biftecích a roštěnkách ani nemluvě :-)))

Helča
29. 03. 2002
Dát tip
U nás bylo jednu dobu módou plést tatary s drátů s barevnými bužírkami. Pokud to někumu zůstalo - naopak doporučuju nic nesázet - zrezlo by to. Námám nic proti rezavosti a navrchu, ne uvnitř.

Helča
28. 03. 2002
Dát tip
Tak a je tu jaro!!! Yeziiinka, jak vidno zimu přežila a neměla to lehké. A co ostatní? Hlaste se a hklaste ztráty

Bacil
28. 03. 2002
Dát tip
Jeden napůl utopený tuleň a něco ztraceného nářadí z polární výpravy, jinak vcelku v pohodě

Yeziiinka
28. 03. 2002
Dát tip
Oddíl, který včera čistil okapy u iglů, ať se dostaví na osmnáctku - budeme tam vydávat každému 10 dkg tlačenky z bílých polárních škvorů. Tyčky už potřebovaly profouknout. To jaro!!!

Yeziiinka
07. 03. 2002
Dát tip
Robynson i Helča: no to doufám!!! Ježiši... teď jste mě (hlavně Robyn) vyděsili!!!!! ;)

Helča
17. 01. 2002
Dát tip
no kdzbz sis je spletla s mrožema byla by to propastná ostuda, zvláš't na cestě do školy

Yeziiinka
14. 01. 2002
Dát tip
Mmm, to nebylo špatné! Sice se to teď se mnou pěkně koulí a lvouni mi oslintávají plavidlo od spoda, ale myslím, že na tu cestu do školy to stačí, kuju. Helčinko - no přeci z telecího!!!

Robynson
14. 01. 2002
Dát tip
Jsou to zcela jistě lvouni??

Helča
07. 01. 2002
Dát tip
Yeziii, vydrž, zvol si kru a hlavně už sesedni z tech saní!!! driftuj k patnátce a pokud to půjde dále k jihu, my tě vyzvedneme z neřiditelné vzducholodi na cestě od rovníku. Snad ti to do té doby neroztaje. Jo a nachystej si něco na mávání, až poletíme kolem, abychom tě nepřehlédli - třeba kabát, ten už na obratníku nebudeš potřebovat.

Bacil
07. 01. 2002
Dát tip
Yeziii, ale zase na ten jih tak nespěchej, nebo Ti roztaje kra. Možná by bylo ještě lepší to učunit jináč... hodím Ti jeden soudek od Mordého por... od Frankovky, radši rychle, než se zase Zoo začne ptát, kdo ho vychlastal.

Helča
07. 01. 2002
Dát tip
a navíc kanava je samá díra to ti uschne na to šup... z čeho je svršek? Bací a to jí budeš házet ten soudek úplně prázdný? ... to je nepěkné

Bacil
07. 01. 2002
Dát tip
Na záchranu z mezikerní vodní štěrbiny je to užitečnější... neboj, z nějakého ještě poloplného jí udělám svařáček, až se vyšplhá na ten soudek a až ji pak vytáhneme na břeh... tedy na břeh... ona je to taky jenom kra...

Yeziiinka
06. 01. 2002
Dát tip
Hmm, Vy si tady vdechujete rajskej a tak vůbec a je Vám úplně jedno, že mně zatím přimrzla každá sněžnice k jiný kře a levá mi teď driftuje na jih, zatímco pravá k patnáctce...! To jsem zvědavá, kdo mi pak usuší mojí zimní usáreň s podšívkou z kanavy???

Bacil
01. 01. 2002
Dát tip
Robynsone, ale takto exoticky zakroucené prsty mohou třeba mít na některou ženu i erotický účin. Třeba bys mohl z nevýhody udělat výhodu :-)

Robynson
01. 01. 2002
Dát tip
Ano, to je pravda. Mám veliké palce a občas jimi nahrazuji svůj unavený penis. Jen co vydělám nějaké peníze, hodlám si to patentovat. Můj milovaný Bacile :-))

Bacil
31. 12. 2001
Dát tip
Sírany jsou náhodou zajímavé, a ještě zajímavější jsou sirníky. Kupříkladu leštěnka olověná PbS, blejno zinkové ZnS atd. atp.

zoo
31. 12. 2001
Dát tip
Zinek! Ježiš, eště že Tě mám, Baci! No jasán. Vod zinka jsem se chtěla přece vodštouchnout do novýho roku! :-) To mám z toho, že furt zašoupávám Mendělejeva pod pekáče a ty mastnoty mi občas překrejou i čtvrtku. period. ickejch. prvků. :-)

Robynson
31. 12. 2001
Dát tip
O leštěnce olověné mi ani nevyprávěj. Ještě dneska se mi kroutěj prsty na nohou :-))

Bacil
30. 12. 2001
Dát tip
Jsem pro hélium. Oxid dusný je podle mého méně vkusný :-)

Robynson
30. 12. 2001
Dát tip
Je třeba jej svému vkusu přizpůsobit.Konec konců se v něm ukrývá budoucnost lidstva :-))

zoo
30. 12. 2001
Dát tip
Bezva, a teď jdu študovat sírany, tak se taky připravte. :-))))))

Robynson
30. 12. 2001
Dát tip
Nasíráni jsme myslím všichni denně, takže to nebude až tak neobvyklé.Ale s chutí do toho, máš - li tento zájem :-)))

Robynson
29. 12. 2001
Dát tip
I já miluji balónky. Moje spotřeba je vysoká. Často mi praskají a to zažívám leknutí a krátkodobý děs. Balónky odměřují chvíle mého snažení, již je dosti časů, kdy jsme neviděli vzduch který jsme dýchali. Nyní již máme možnost mít neustále na očích toho, kdo do nás denně proniká. Nasadit mu barevná kaťata a sledovat jak se do nás schovává, na čas ulpí a pak hrubě vypuzen zase odchází. Přeji všem balónkovým nadšencům, aby neztratili víru v obsahy svých balónků. :-)))

zoo
29. 12. 2001
Dát tip
Funím do těch umělotin z plných plic (co zbytky nikotinem postižených průdušinek dovolí) a vilně mrkám. Ano, Roby, ano, Baci. Všechnu moc héliu!!

Robynson
29. 12. 2001
Dát tip
Ale nejen helium tu je, také kyslík, či oxid dusný :-)

zoo
28. 12. 2001
Dát tip
Přemejšela jsem po ty čtyři dny, co jsem lopatila po stezkách ku kontejnerům. Fakt nevim, milé Baci, jak se balóny trefují z osmé rovnoběžky na iglú, ale když se trefil balónek z Minnesoty to Olomouka, neodvážím se zamezit žádnému příbuznému pokusu. Tudíž pěji: "Svorně na hélium! Dosícneme svého!"

Bacil
28. 12. 2001
Dát tip
Tak tak! Třeba mile překvapíme nějaké bečuánské školáče tím, že mu přistaneme na zahradě :-))

Bacil
27. 12. 2001
Dát tip
Nojo, najít HO v mrazu je někdy těžké:-)) Právě proto asi Helča navrhla ten balón a já tvrdím, že to vůbec není marný nápad a měli bychom se nad ním zamyslet.

zoo
22. 12. 2001
Dát tip
No jasně. MINUTU nechám saně bez dohledu a rázem je v tom hokej. Vokamžitě mažte všici k přiděleným spřežením, nebo Vás nechám zožrať! Psíkmi! A eště by mne zajímalo, kdo vysosal líh z teploměrů, závisláci! :-(

zoo
22. 12. 2001
Dát tip
Ááááááha, nebyl tam líh a teď máte krucánky, cóó? Až rtuťovitě se přeskupujete, řekla bych, kdybych v tý vánici viděla. Hele, kdo zvládne postavit iglú, hej? A podstatnější nadotázka: kdo z Vás ho dokáže poté NAJÍT? :-)

Helča
21. 12. 2001
Dát tip
protestuju !!!!!! jak to že výprava na severní pól nebyla řádně ohlášena na nástěce, stejně jako rozbroje mezi 16kou a 14kou. Vy vy!!

Bacil
21. 12. 2001
Dát tip
No to je právě schválně, to pak někteří lajdáci čtou jenom nástěnku, a nečtou ostatní informace, a pak se diví. Ty ty!!

Helča
21. 12. 2001
Dát tip
kaju se, já zavalena neskatskými povinnostmi onlouvám se, že nesleduju, co se kde šptne a jak bylo na pólu?

Bacil
21. 12. 2001
Dát tip
Tak už se nekaj... já jsem taky leckdy zavalen... a je spíš div, že tohle jsem shodou okolností stačil zaregistrovat. Co se pólu týče... já ani nevím, Zoo s Yeziiinkou kamsi ujely na vlky tažených sáních a zbytek výpravy už pak celou dobu jenom leštil kompasy...

Helča
21. 12. 2001
Dát tip
A já se tak chtěla svézt na vlku...

Bacil
21. 12. 2001
Dát tip
A já na vlčici... no jo, nevyšlo to.

Helča
21. 12. 2001
Dát tip
Co kdyby, jsme vyrazili na rovník, mohli bychom letět balónem zapřaženým do družiny sokolů...

roštěnka
30. 11. 2001
Dát tip
myslím, že to je vyčerpávající, ještě nám, bacile prozraď, kde je y8chod >/]

Bacil
29. 11. 2001
Dát tip
Anebo taky 90 stupňů po směru hodinových ručiček od západu. Anebo devadesát proti směru od východu. Nebo 45 po směru od severozápadu, 45 proti směru od severovýchodu, případně též 135 po směru od jihozápadu či 135 proti od jihovýchodu.

roštěnka
28. 11. 2001
Dát tip
a na čtvrté straně...kde je sever?

Bacil
28. 11. 2001
Dát tip
no přece na té opačné, než je jih, to je jasné!

roštěnka
28. 11. 2001
Dát tip
a tááááááááák

Bacil
23. 11. 2001
Dát tip
Na druhé straně, při výpravě za slizáky mazlavými není od věci mít po ruce něco mazlivého... i když, na třetí straně, slimák to být zrovna nemusí ;-))

Helča
22. 11. 2001
Dát tip
Mám takovou radost, že jsem v družstvu s bacilem :-))))

Bacil
22. 11. 2001
Dát tip
Nápodobně :-)))

Helča
22. 11. 2001
Dát tip
Jé jen, že si určitě nespleteš slizáky mazlavé a slimáky mazlivé :-)

Bacil
21. 11. 2001
Dát tip
Mezi přírodou a mrouskem souvislost jest ouzká, každý skautík aspoň kouskem duše své rád mrouská. Ctnosti, život bezpohlavní to jsou jenom triky. Mrouskání je přec to hlavní (skoro) vždyť nás pochop, Wiki... :-))

Wopi
21. 11. 2001
Dát tip
Bacil!! **** :))))

Wiki
21. 11. 2001
Dát tip
Bacílku, budu se snažit, ale chápu toho čím dál míň a čím dál hůř - asi se dám k old skautům.....

Bacil
21. 11. 2001
Dát tip
A Ty myslíš, že old skauti nemrouskají? - Tak už se na nás nezlob, možná jsme to trochu přehnali... samozřejmě, že není na světě jen mrouskání... na druhé straně, mrouskání je jedna z krásných věcí, které na světě jsou... skauti konec konců mají mít vztah ke všemu přírodnímu a přirozenému... z toho mi vyplývá, že i k mrouskání... No nic, tak už se nemrač, přeju Ti sluníčko do dušičky a posílám Ti aspoň tohle:

roštěnka
21. 11. 2001
Dát tip
A zítra budeme mít přednášku a jedovatosti jedovatých a jedlosti a chutnosti jedlých hub. Odpoledne hra na tátu hub, samozřejmě v pozměněné klubovnové verzi - houby budou vystříhané z atlasu. Pokud má někdo doma starší nepoužívaný atlas hub, ať jej přinese sebou.

Smotlacha
21. 11. 2001
Dát tip
Ano, já vás rozsoudím. Kdo jiný by měl znát houby, nežli Smotlacha? :))

Bacil
21. 11. 2001
Dát tip
Myslím, že by to chtělo ještě přednášku o houbách vzácných a chráněnžch, neboť správný skaut nejenže houby zná, ale také chrání. Některé houby si opravdu zaslouží ochranu. Nezapomeňte vystříhat zejména závažné jedovaté houby, jako je: muchomůrka zelená (hlízovitá), Amanita phalloides muchomůrka zelená, var. jarní, Amanita phalloides var. verna muchomůrka (teď mi vypadlo české druhové jméno) Amanita virosa muchomůrka panterová (tygrovaná), Amanita pantherina závojenka olovová, Entoloma lividium vláknice patouillardova, Inocybe patouillardi hřib satan, Boletus satanas Ucháč obecný, Gyromitra... teď z hlavy nevím latinské druhové jméno některé druhy pavučinců (Orellanus) pozor na hnojník inkoustový (Coprinus antramentosus) - je sice jedlý, avšak ve spojení s alkoholem má silý antabusový účinek, takže je v tomto spojení vlastně jedovatý Mimochodem, muchomůrku zelenou i muchomůrku panterovou jsem hojně nalézal 28. 9. 2001 přímo na území MČ Brno-Střed, v příměstském lesíku nad řekou Svratkou naproti Výstaviště. Naštěstí tam byla i spousta jedlých pečárek, klouzky, slizáky mazlavé, jedna růžovka, několik babek (Xerocomus chysetneron) a helmovky ředquičkové, kterých jsem ale vzal jenom pár, neboť jsou ve větším množství halucinogenní.

Wopi
20. 11. 2001
Dát tip
Faktem je, že jemi blízká síra, která je základem všehomíra. Vadí mi v pekle jen jediné: když se muž k čertici přivine ona jej kopne kopytem a v jejím dechu opitém něco mu divně zavání... ďábel snad nerad mrouskání???

Bacil
20. 11. 2001
Dát tip
Ty myslíš TU čertici? :-)))

Wopi
20. 11. 2001
Dát tip
nic jsem neřek...

Wiki
20. 11. 2001
Dát tip
vy ste teda skautíci k pohledání, člověk se vrátí z junáckého školení, cítí se být lepším a ještě lepším a tady najde takové paskvily od Bacila a wopiho, fůůůůůůůůůůj, tomu říkáte skautská poezie ??????!!!!!!

zoo
19. 11. 2001
Dát tip
Mám perverzní nápad - pokuste se chápat: Zavineme tchyni, nakladem v jeskyni coby obětinu. Ježíšovu synu. Jestli teda - krista! - Ježíš zvládne mrouska!

Bacil
19. 11. 2001
Dát tip
Faktem je, že je mi blízká víra která je základem všehomíra. Vadí mi v Bibli jen jediné: když muž se k cicmence přivine hříšník on v tu chvíli je věru víra mu vytkne hned nevěru. Smutek a splín na mě zavání: Ježíš snad neměl rád mrouskání?

Bacil: Myslím, že ti Ježíšek letos nadělí moc hezký dárek. Bližší informace k doptání na adrese: pan Ježíšek, nebe, třetí oblak vpravo.

zoo
16. 11. 2001
Dát tip
Jejda, von nám Bacil s Helčou loví za katedrou bobříka mrousrovnice o dvou neznámých a jedné nikoli neznámé konstantě. Tak to vypadá, mládeži, že dneska odpadne hodina zpěvu a dáme si bráňo. Kapesník pro průchod zamořeným územím, buřta a pláštěnku s sebou, nástup v sedm, do půl osmé se šacuje. :-))

zoo: Jsi nezmínila taky igelitový pytlíky na okončetiny a hlavně! Hlavně GUMIČKY! Plynové masky jsou k vyzvednutí u vedoucího družiny, že? A jinak bych ráda upozornila všechny spoluskauty, že během nácviku průchodu zamořeným územím je možno lovit bobříka sexuální askeze, neboť během něj vypadají všichni nějak takhlenc:

Wopi
16. 11. 2001
Dát tip
3lob: Ty jsi při předchozím sňatku OPRAVDU vypadal O TOLIK lépe??? :-o

Bacil
16. 11. 2001
Dát tip
Jéééééééé, orchranney protitchýňovaj oblek!!!!!! Je to někde k mání?

Helča
16. 11. 2001
Dát tip
Jééé a znáte tu písničku od Slávka Janouška: ...po pochodovém cvičení budem vědět, co dělat v případě jaderného napadení nebudem jak stádo telat...

Bacil
16. 11. 2001
Dát tip
No jo, ale to bylo jen o boji s obyčejným sarinem nebo yperitem, ale boj s TCHYNÍ! To je něco!

zoo
16. 11. 2001
Dát tip
Sedm let tak trochu "nerad ženat" v pletichách své tchyně, v obýváku tenat...

Wopi
14. 11. 2001
Dát tip
Anonymní rozumbradové, to nám tady scházelo ;-))

Bacil
14. 11. 2001
Dát tip
Anonym 8, anonym 21, který anonym by teď měl přijít, aby se zachovala číselná řada? (Správná odpověď: anonym 34, avšak platí pouze pro lineární číselnou řadu).

Wopi
14. 11. 2001
Dát tip
no, teprve příští anonym ukáže, jaxme na tom... může to bejt i 2x4=8 3x7=21 4x10=(kolik.. jo už vim) 40 nebo ouplně jináč :)))

Bacil
14. 11. 2001
Dát tip
Nebo: 3 na druhou - 1 na druhou = 8 dále: 5 na druhou - 2 na druhou = 21 a pak: 7 na druhou - 3 na druhou = 40 (jéééé, to vychází stejně) a pak 9 na druhou - 4 na druhou = 65 (furt to vychází stejně!) a pak 11 na druhou - 5 na druhou = 96 (a i do třetice to vychází stejně, asi to nebude náhoda... matematici by nám to vysvětlili)

Helča
14. 11. 2001
Dát tip
ono totiž: a^2 - b^2 = (a-b)* (a+b) ...to byste měli znát ze školy, pak v kažém dalším kroku to je (a+2)^2 -(b+1)^2 ...bacilova řada a to se rovná (podle výše uvedeného vzorce: (a-b+1)*(a+b+3) Bacile stačí?

Helča
14. 11. 2001
Dát tip
nebo: 3*5 - 7 = 8 5*7 -14 = 21 7*9 - 21 = další bude 42

Helča
14. 11. 2001
Dát tip
a ještě jsem zapomněla: osel mi nestačí, kdybych chlěla osla nemusela bych se hnou z města.

Bacil
14. 11. 2001
Dát tip
Helčo, já jsem tušil, že to tak ňák bude, akorát se mi to nechtělo převádět do rovnic, ale díky. No jo, škola... kde jsou ty časy :-)))

Wopi: No, hele, víš, když se do toho lesa vyřítí družina vlků a družina veverek, tak bych řekla, že ty stromový obludy o ostatních ani nerozeznáš. :)

...a kromě toho v kavárnách jsou mnohem horší vobludy... já tam jednou potkala Lukáše Vaculíka...

Wopi
13. 11. 2001
Dát tip
Hele, Lukáši, příště se přihlaš, určitě to zvládneš, když ti Sagvan Tofi poradí! :)

Bacil
13. 11. 2001
Dát tip
Nebo Michal David :-))

Helča
13. 11. 2001
Dát tip
vždycky jsem chtěla mít koňa, ale vembloud taky není zahození, pojďme do lesa

Wopi
12. 11. 2001
Dát tip

zoo
12. 11. 2001
Dát tip
:-))))))))))

Wopi
12. 11. 2001
Dát tip
jestli jsou v lese TAKOVÝ VOBLUDY, jak se nám snaží namluvit Monty, tak bysme mohli jít radši do kavárny nebo tak nějak...

zoo
12. 11. 2001
Dát tip
No dyk vod jara blokuju stůl v osobní hospůdce u osobního vrchníka Kadlce. Ubrousky již zatvrdly! :-(

zoo
12. 11. 2001
Dát tip
Dojetím, přirozeně. Nudle utírá správný skaut do ubrusu nebo závěsů.

Wopi
12. 11. 2001
Dát tip
lépe ubrousky, nežli vlastní játra, že :))

Hola hola, les nás volá! Spakujte tepláky a hurá na výpravu!

Bacil
10. 11. 2001
Dát tip
Nestačím žížat!

Yeziiinka
09. 11. 2001
Dát tip
:) Jsem samá cukrovka... vyjukaná...

Bacil
09. 11. 2001
Dát tip
Hrouda.... hrouda.... hrouda... JUK!!!!! Hrouda... hrouda... hrouda... hraboš... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... rejsek... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...

Yeziiinka
09. 11. 2001
Dát tip
Je vidět, že nemáš ani ponětí o tom, kolik je tu ve skutečnosti hrud!

Bacil
09. 11. 2001
Dát tip
Tak dobře... Hrouda.... hrouda.... hrouda... JUK!!!!! Hrouda... hrouda... hrouda... hraboš... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... rejsek... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... Hrouda.... hrouda.... hrouda... JUK!!!!! Hrouda... hrouda... hrouda... hraboš... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... rejsek... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... Hrouda.... hrouda.... hrouda... JUK!!!!! Hrouda... hrouda... hrouda... hraboš... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... rejsek... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... Hrouda.... hrouda.... hrouda... JUK!!!!! Hrouda... hrouda... hrouda... hraboš... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... rejsek... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... Hrouda.... hrouda.... hrouda... JUK!!!!! Hrouda... hrouda... hrouda... hraboš... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... rejsek... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... Hrouda.... hrouda.... hrouda... JUK!!!!! Hrouda... hrouda... hrouda... hraboš... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... rejsek... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... Hrouda.... hrouda.... hrouda... JUK!!!!! Hrouda... hrouda... hrouda... hraboš... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda...hrouda... žižala... hrouda... hrouda... rejsek... hrouda... JUK!!! hrouda... žižala... hrouda... hrouda... hrouda... Už je to lepší, Yeziii?

Yeziiinka
09. 11. 2001
Dát tip
A o žížalách už nevíš vůbec nic!!! :o)))

Bacil
09. 11. 2001
Dát tip
Koukám, že jste z toho nějací vyJUKaní...

Helča
09. 11. 2001
Dát tip
obdivuhodná hustota žížal

Helča
09. 11. 2001
Dát tip
nemyslím, že by jednotlivé žížaly byly husté, ale je jich husto

zoo
09. 11. 2001
Dát tip
~ žížalá ~ žížalá ~ žížalá ~~ dvě žížalý ~ žížalá ~ žížalá ~ žížalá ~ žížalá ~ žížalá ~ žížalá ~~ dvě žížalý, asi mrouskajijó ~ žížalá ~ žížalá ^ vysoká žížalá, tzv. Kašpárková ~ žížalá ~ žížalá ~ žížalá ~ žížalá ~ žížalá ~ žížalá ~ žížalá ~ žížalá ~ žížalá ~ žížalá ~~ dvě žížalý ~ žížalá ~žížalá ~~ žížalí trójka ł konec žížal v Čechách, Mařenko. Zvláštní, co na takovou ptákovinu čék vyplýžalí času. :-)

Bacil
08. 11. 2001
Dát tip
Dokonce jednomyslně :)

Helča
08. 11. 2001
Dát tip
Tak tak Yeziinka patří do čeledi divoženek řepných - lidově zvaných řepice

Wopi
08. 11. 2001
Dát tip
Jo, Smolíčku, pěkný řepy sis pustil do bytu.... teď aby to Jelen uklízel

Bacil
08. 11. 2001
Dát tip
Yeziiinka možná vůbec nikam nepatří, ve skutečnosti přelétá, uniká, mizí, a tu zase jukne z lesa, luhu, sídliště či autobusové zastávky, na které prokřehlá čeká na noční autobus.

Helča
08. 11. 2001
Dát tip
Ale nejčastěji juká z řepného pole.

Bacil
08. 11. 2001
Dát tip
To nepochybně.

Yeziiinka
07. 11. 2001
Dát tip
Já jsem taky z Řepákova a o mé nadprůměrné řepnosti doufám svědčí i to, že sousedi se jmenují Řepovi!

Wopi
07. 11. 2001
Dát tip
3lob.: u nás se zase řiká "jiný kraj, jiný raf!" Yez.: no dobře, index Tvé řepovosti je schválen :)

Wopi
06. 11. 2001
Dát tip
průjem to má imrvére, cukrovka na to nemá vliv...

Bacil
06. 11. 2001
Dát tip
Zoo, upřesni prosím "průjem po cukrovce" - myslíš - průjem když se tomu dá řepa, nebo průjem když to dostane diabetes?

roštěnka
06. 11. 2001
Dát tip
Bacile! jasně, že řepa už jsi někdy někoho viděl dokrmovat veverku diabetem?

Wiki
06. 11. 2001
Dát tip
navrhuju uspořádat letní tábor v Bohnicích, co vy na to ???, Je tam hezky a spousta zajímavých aktivit :-)))))) veverky se daj dokrmovat ledasčím, ale tim diabetem si to neumim technicky představit.Máte někdo zkušenosti ?

zoo
06. 11. 2001
Dát tip
Specifikuji, že jsem z řepného kraje. Prostě řepák! Což jste nepoznali, vy intelektuáliové? :-)))

Wopi
06. 11. 2001
Dát tip
to my nejsme, todlencto... my jsme jen kavárenští pseudointelektuálové, kterak odhalil jistý nounejm :))

zoo
06. 11. 2001
Dát tip
Tupě okusuji bulvu a snažím se se vší vervou nechápat. De mi to blbě. :-(

Wopi
05. 11. 2001
Dát tip
dáme je do zoo :)))

Wopi
05. 11. 2001
Dát tip
lépe řečeno: věnujeme je zoo :))))))))))))))

zoo
05. 11. 2001
Dát tip
Himbajs šůviks, vod rána krájím a sbíjím plaňky na nový kotce, už mám tři borůvky a třísku jak psa v levý zadní. Netucháte někdo, jak to bude velký, jak často to bude mrouskat, a jesi to nemá po cukrovce průjem? :-(

zoo
04. 11. 2001
Dát tip
No, hezky jste mi tu zvevervlčili, jen co je pravda. S touhle budou první mladý už v únoru a to nevím, kdo to bude v tý kose živit a šatit.

Yeziiinka
03. 11. 2001
Dát tip
Zoovlčka: Tak né, nech ho. Já ho totiž včera viděla, jak se votřel vo jednu z oddílu Olihní - budeme mít ve skautu nový jikry a Tvoje vykrajovačka bude taťka :(... é, vlastně :))) juch! VZKAZ VŠEM: VČERA V NOCI, KDYŽ JSEM POSÍLALA KONTROLU, KTERÁ MĚLA ZKONTROLOVAT, JESTLI BOBŘI NA HLÍDCE NECHRNĚJ, JSEM ŠLÁPLA DO... já nevim, jak to... NO A DÍKY PŘÍRUČCE MLADÝCH VEVEREK JSEM ZJISTILA, ŽE JE TO LIDSKÝ!!! POKUD VÍM, Z LATRÍN SE UCPALA JENOM JEDNA, TA S TÍM ZMAČKANÝM TÝPÝM, CO HO TAM PO DEŠTI HODIL ODDÍL, KTERÝ MĚL SLUŽBU V ŽEHLÍRNĚ - VŠECHNY OSTATNÍ DVĚ JSOU VE VZORNÉM POŘÁDKU, ZAKRYTÉ CHVOJÍM Z TŘECH SVĚTOVÝCH STRAN, TAK SAKRA (tohle jedno bílé políčko mě nezabije!) NEDĚLEJTE TO NOČNÍM HLÍDKÁM TĚŽKÉ!!! I SRNKY CHODÍ JINAM NEŽ POD NÁŠ TOTEM!!!!!!!

Yeziiinka
03. 11. 2001
Dát tip
Soukromý vzkaz Veverkám: Mé milé dvě soutřetiny, nedávno jsem se dozvěděla, že Bobři a Vlci nám v noci tajně choděj přidávat do kožichů svoje nezrzavý nepapírový blechy. Jen dneska jsem našla čtyři na levý tváři a myslím, že by se s tím mělo něco dělat! Navrhuju vracet jim to v klíšťatech a škvorech do stanu. Souhlas??

Yeziiinka
03. 11. 2001
Dát tip
Zoolína, jo a abych nezapomněla - když se teda 3veverka bratrsky ujal mého PRDA, budu galantní a dovolím Ti postavit si De Saint slona a želvu k rybníku a házej si tam přes ně, co chceš - teda kromě nástěnky a utřisvitků - obojí je příliš vzácné a když dojde to druhé, bude dvojnásob potřeba to první!

Yeziiinka
03. 11. 2001
Dát tip
A závěrem jedna omluvenka - nějakým nedopatřením jsem si na nástěnce (ač jsem ji četla s baterkou s novýma baterkama) nedostatečně všimla zdělení, že Bacil je veverka a následkem toho jsem svůj oddíl rozštípala na málo dílů. Vzkaz připíchlý vlevo dole tedy patří SOUČTVRTINÁM! (- to celé asi z toho rozčilení na podrážce mokasíny...)

Bacil
03. 11. 2001
Dát tip
Veverka s veverkou zalezly si s baterkou čímpak tohle zavání? Čtení? Nebo mrouskání?

Bacil
03. 11. 2001
Dát tip
No právě, zvláště skautky (neboli XX-skauty) to někdy popuzuje, když se to řekne takhle na plná ústa :o)))) a proto je to nutno zaobalit do tisíců frází a cukrlátek :o))) (pro dámy: samozřejmě to nemyslím tak úplně vážně... i když... ;o))))) )

Helča
02. 11. 2001
Dát tip
Tak to abychom ho (Bacila) přeložili k cicmavcům

roštěnka
02. 11. 2001
Dát tip
Pozor!!! Návod na rozbití stanu čtěte pozorně bude se vám hodit až pojedeme na puťák. upozornění: není to návod na stavbu stanů s podsadami.

Bacil
02. 11. 2001
Dát tip
Jé, upozornění jsem si nevšiml a proto jsem tam stať o stavbě stanů s podsadami dopsal, se zmínkou o tee-pee. Snad nebude na závadu - třeba se taky někdy hodt.

roštěnka
02. 11. 2001
Dát tip
Díky, bratře Bacile za doplnění. Ještě jednou o pomenutou skupinou zůstavájí stany vícekomorové, zvané rodinné.

Bacil
02. 11. 2001
Dát tip
Já myslím, že tu o pomenutou skupinu zas někdo při pomene :-)) A díky, že se nezlobíš. :-)

zoo
01. 11. 2001
Dát tip
Yeziiinka! To se náhodou pod vodou pozná, páč i nejmenší vraní kuřata věději, že slunce zapadá právě do vody. Přeci za ty slony, co stojeji na tý želvě. Prde! :-)))

Wopi
01. 11. 2001
Dát tip
Ach Bože, ještě se musím mnohému učit o životě zviřátek... Dá mi někdo doučování?

Helča
01. 11. 2001
Dát tip
3lob: je v tom plánu ještě něco jiného než že budeme na větvi? Já jen jestli jsem něco nepřeslechla? Jesti nemám něco začít trénovat (větvení mi jde, tam je to vsuchu), nebo shánět nebo já nevim co.

Bacil
01. 11. 2001
Dát tip
Jé, já nestíhám číst, a pak přicházím o takové zážitky. Můžu z toho být taky na větvi?

Helča
01. 11. 2001
Dát tip
no, Bacile, kolik umíš uzlů? Poznáš strom podle tvaru koruny? Máš rád oříšky? Víš jak rozdělat oheň v dešti? Máš blechy?

Wopi
01. 11. 2001
Dát tip
má blechy, neboj :) a ještě mu jich pár přidáme :)

Bacil
01. 11. 2001
Dát tip
nováčkovské snad všechny, i když ta skléróza...; jak který; ano; teoreticky, prakticky bych to radši nezkoušel; ano, 5 + 1 modrých, 5 + 1 bílých, 5 + 1 žlutých a 4 + 1 červených (jedna chybí). Jo a kde se vlastně vyplňuje přihláška?

zoo
01. 11. 2001
Dát tip
Množte se mi tu jak veverky, vy mé milé... ech. :-( Fíha. VEVERKY! A vopečovávejte mi Bacílka, hodlám s ním mrousknout, jak mne jen povinnostě a vobojek povolej. Yezii: Takže toho kapra mám vážně pustit? Že abychom nelitovali, právě zvládl Cis. :-(

zoo
31. 10. 2001
Dát tip
Za vlky tasím tesák. Vy zablešení zlodějčci přidrzlí, v potu šišky budete eště žadonit o milost! :-))

Yeziiinka
31. 10. 2001
Dát tip
Tak a dost, takhle by to nešlo mládeži! Konec tokání a zbytečného švitoření, každý se posadí na svůj špalek - i vy Tchořata - přestaňte hrát Na zapuděnou a alou k ohni! a hezky tiše - tiše znamená vyndat z pusy kazoo! - poslouchejte pravidla, JAK ULOVIT BOBŘÍKA VLHKOSTI Základem všeho je dobře dostupný rybník. Ten, jak už všichni (hlavně oddíl Divých Ondater) dobře víme, máme k našemu štěstí hned za indiánskou saunou. Tak tedy, do tohoto rybníka je potřeba na den a noc ponořit jedno týpý, a všechny dekáče a vaťáky. Oddíl, který měl největší nepořádek ve stanech (prohřeškem jsou hlavně špinavé ponožky, které nejsou řádně smotané do klubíčka) vykope pomocí pazourků, dubových zašpičatělých větví a rybiček 2 m hlubokou jámu obdélníkového půdorysu, asi tak dva metry širokou a pět dlouhou. Nad střední částí jámy se napnou nacucané dekáče a vaťáky s bahenní impregancí tak, aby tvořily podlážku s nosností 3 - 4 skauti, přichytí se po stranách stanovými kolíky. Oddíl, který na výletě na Kokořín nepomohl přátelům z Klubu cyklistů třetího věku s koly na hradní věž - no na vás mluvím, Ladné Lamy, postaví nad jámou z rybníka vylovené týpee a to tak, aby se z něj vyždímalo co nejméně rybníka. (Někdo z Kolibříků zatím doběhne vysvětlit místnímu porybnému, že to byl nechtěný výlov a že jsme všechny kapry i boleny vrátili zpět do rybníka a co nejdřív dodáme i tu vodu). Oddíl, který bude ten den držet bobříka hladu, rozdělá během oběda v jámě pod teepý plošný ohýnek a v průběhu odpoledne jej bude přiživovat žaludama a bukvicemi. Vlhnout do teepee se bude chodit v plavkách po tříčlenných skupinkách a bobřík vlhkosti bude přiznán tomu skautovi, z nějž vedoucí jeho oddílu vyždíme alespoň vědro a půl vody. Vodu budou do rybníka vracet sami aspiranti na bobříka. Toť vše, můžete pokračovat ve večerním programu.

zoo
31. 10. 2001
Dát tip
Panenko skákavá, čtu návod potřetí a furt jsem nepochopila, kam se vracejí kapři. DOLEVA, jó?

Yeziiinka
31. 10. 2001
Dát tip
Kapři se nosej na počtu, ale vás Vlci to zajímat nemusí, protože vy budete mít, pokud vim, službu u ptačích budek!

zoo
31. 10. 2001
Dát tip
Jéééééééé, omeletka ze sýkorčích vajííííííčééééék! Jéééééé! Stejnak mne to dloubání kaprem do bahna už unavovalo, smeká... Řikala si rybičkou do dvou metrů, že jo?

Yeziiinka
31. 10. 2001
Dát tip
:)))))))))))))))))))))))))))) No jó, ale vybrat si zrovna kapra...! :( Určitě tam tu hlínu akorát vocumlal a vykrájel do ní papulou kolečka - teď aby to po vás zarovnali ty s elektrickým úhořem!!! :)))

zoo
31. 10. 2001
Dát tip
Yezii, to máš sice pravdu, ale na druhou stranu jsme si bezva potrénovali na vánoční cukroví. Akurát si muším kapříka ňáko voznačit. Asi do něj zapíchnu tu sluneční hodinu, co nám Tlející Lasice včéra natřela na pruhovato.

Yeziiinka
31. 10. 2001
Dát tip
No to teda né! To jako vždycky, když budeme chtít, aby nám malý vrány zjistily, kolik je, budeme je posílat do rybníka hledat toho kapra?? Ale vlastně... proč né, mohla by z toho být príma táborová hra a oni by měli celý den i noc (pod vodou se to nepozná) o zábavu postaráno! :)

zoo
31. 10. 2001
Dát tip
Autor (čili exkrement mého zájmu) tu eště nebyl , prde drzej! :-)))

zoo
31. 10. 2001
Dát tip
JO AHA! :-( Sem nevěďál...

Wopi
31. 10. 2001
Dát tip
To se pošle třeba vyplazenej jazyk (u skautů spíš nějaké povzbuzující heslo), dá se avízko komu libo a ZAŠKRTNE SE POLÍČKO soukromě autorovi. Autor je rád, že dostal nějakou zprávu a pod dílem je čisto, nestraší tam zbytečnosti jako TOHLE, co Ti tu píšu, Ty prde zoologickej. :)

Helča
31. 10. 2001
Dát tip
Hlásím, že noční hlídka, proběhla v pořádku. Jen mezi pátou a šestou se mi zdálo, že kdosi je někdo jiný, vlastně že ten jiný je kdosi, koho jsem dřív znávala a teď vypadá jako ten kdosi, kterého neznám, ale vlastně znám, protože je to ten jiný, jen vypadá jinak. Divnej sen. Tobude tím, že mě tlačila ta baterka pod lopatkou.

Helča
31. 10. 2001
Dát tip
Wopi: prd zoologický ??? prd stepní - to jo prd skalní - to jo prd zahradní - to jo ale v kterém atlase (zvířat - věřím žes to nehledal v mapách) jsi našel toho zoologického?

Vole
31. 10. 2001
Dát tip
JAK VAS TU TAK POCUVAM, TO JE JAK Z NEJAKEHO FILMU!!!! TO BY MOHOL BYT SCENAR K DAKEMU FILMU, fakt!!!! "skautici na vandrovke" :-))) *!

Vole
31. 10. 2001
Dát tip
AKO VAS TU TAK POCUVAM, TO JE JAK Z NEJAKEHO FILMU!!!! TO BY MOHOL BYT SCENAR K DAKEMU FILMU, fakt!!!! "skautici na vandrovke" :-))) *!

Wopi
31. 10. 2001
Dát tip
Helča - jo, jo, myslel jsem skalního... :))

Helča
31. 10. 2001
Dát tip
vzpřímeně, já nevím, většinou spím skrčená

zoo
31. 10. 2001
Dát tip
Wopi prznič a Helča skrčenec. Se jednou budou potomci podivovat, až budou v potu tváře odkrývat naše pohřebiště. A já nejsu skalní. Jeskynní prd chci bejt. Neviděna, ale pociťována. :-))) A avi Bacilovi, páč nás nemůže najít.

zoo
30. 10. 2001
Dát tip
Juuuuunácí vzhůru, vólá dén... BUDIČÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉK!!!!!!!!

Wopi
30. 10. 2001
Dát tip
Mně vyšlo, že je někde mezi Měsícem a Marsem...

Wopi
30. 10. 2001
Dát tip
neznalost zákonů (ni matematických) neomlouvá...

Helča
30. 10. 2001
Dát tip
Hlásím se z Venuše. Jen, co si zavážu přes skafandr šátek (hrgot, já umím jen pionýský uzel - mají to skauti stené). Nazuju si gumáky a hned jsem na rozcvičce.

Wopi
30. 10. 2001
Dát tip
Rozcvička?? Fuj, to je divný slovo...

Helča
30. 10. 2001
Dát tip
Tak místo toho možeme dělat ROZSVÍČKU. zapálíme si svíčky a kdo ji rozpatlá tak, že vytvoří co nejsouvislejší vrstvu vosku, vyhrává.

Helča
30. 10. 2001
Dát tip
Pro Monty: Máme-li svíčku, ve tvaru válce, 10cm dlouhou s průměrem 1cm, na jak velkou plochu ji můžeme rozpatlat, počítáme-li, že rozpatláním se vytvoří vrstva o tlošťce 2mm?

Helča: Hmm... 50 cm čtverečních?

Wopi
30. 10. 2001
Dát tip
No, dobrý... tak dopatlejte a jděte mýt nádobí, nebo Wiki neuvaří...

Helča
30. 10. 2001
Dát tip
Monty: ...a dělala jsi zkoušku? Wopi: ale my jsme nepatlaly po nádobí. Po čem jsme to patlaly?

Wopi
30. 10. 2001
Dát tip
Patlaly jste po 3lobově skautské košili. Jděte raději na to nádobí...

Helča
30. 10. 2001
Dát tip
A to to nádobí meztím ještě nikdo neumyl!!!

zoo
30. 10. 2001
Dát tip
Vida, ani jsme si příliš nepokecali a už tu máme večerku. Kdo má první baterku? Helča neska, že jó? :-))

zoo
30. 10. 2001
Dát tip
Kruci. Proč je celej totem vod vosku? :-/

zoo
30. 10. 2001
Dát tip
Ach, bóže! ZAKLNULA JSEM! :-((((( Tasím fikcu a škrtám další cvičné modré pole. To bude drámo, ten listopad. :-(

Wopi
30. 10. 2001
Dát tip
Hele, co kdybysme pro příště nejedli z nádobí, ale z lopuchovejch listů? Když nebude zrovna česneková polívka ale třeba klobáska s rohlíkem, tak by to šlo.

Wopi
30. 10. 2001
Dát tip
zoo, tys mi vlezla do odpovědi... hele, Totem ať je klidně od vosku, hlavně že Písmák je čistej :).

zoo
30. 10. 2001
Dát tip
Wopi: Křen na lopuchu. To je za tři body. Ovšem mělo to napadnout kuchařici! Kde se vlastně fláká, zejtra maj' bejt švestkáče knedláče! :-))) Drtí mouku?

Wopi
30. 10. 2001
Dát tip
Něco drtí mezi zuby... je-li to mouka, nevím.

zoo
30. 10. 2001
Dát tip
Že Tys ji zasejc nechal promnouti si Ti meziprstní prostory? Hele, to už je starý. Loni na Táboře Starých vyder sis furt myl jen levou nohu. Mazej k brodu, huš!

zoo
30. 10. 2001
Dát tip
To je avízo vo ničém - iba sem někeho zvu! :-)))

Wopi
30. 10. 2001
Dát tip
Avízo vo ničem se dává soukromě autorovi a pak to tu tak blbě nestraší, Ty strašidlo zooácký

Wiki
29. 10. 2001
Dát tip
Wopi, je vidět, že jsi úplný mastňák. Neb kobylky neožírají celty , ale jak známo rostlinnou potravu. Ty bys neměl šanci ulovit žádného z bobříků. Ale kdybys přišel mezi nás, my bychom Ti rádi se vším pomohli, že kamarádi ???

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
Podle toho, jaký máte ty bobříky... jestli máte bobříka totálního blbnutí, bobříka nasírání druhých, bobříka chrápání a bobříka chytání všech nemocí, tak jo. Jestli máte bobříka mlčení a hladu, tak nevim nevim...

zoo
29. 10. 2001
Dát tip
Dle návrhu hlavního náčelníka navrhuji vřadit se v jednořad a rozpočítat na vlky a bobry. Prvá!

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
Druhá!

Wiki
29. 10. 2001
Dát tip
Wopi nemůže být druhá , protestuji !!!!!!!! Druhá jsem já !!!!!!!!

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
Wiki - ty seš čtvrtá až devátá!

Já jsem vlk a je mi úplně jedno, jaký mám na dresu číslo.

zoo
29. 10. 2001
Dát tip
Přirozeně, kdo sce bejt v drůžině se mnou, musí taky zvolat prvá, pohlavíčko nepohlavíčko. Nevěrníci naničhodní!

Wiki
29. 10. 2001
Dát tip
Jéééé, tak já jsem PRVÁ !!!!!!!!!! A Wopi je druhá !!!!!!

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
V tom případě jsem prvá... holt, furt, no.

Wiki
29. 10. 2001
Dát tip
Nééééé, já nechci být s Wopi v družině, Wopi je druhá !!!!!!

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
Dobře. Stejně je mi líp samotnýmu než v nějakej družině. Mně stejně nesluší organizovanost. :-/

Wiki
29. 10. 2001
Dát tip
Wopi je individualita :-))) Ale Wopi nepochopit nic - bude v druhá družina :-))))) a nemračit se :-)))))))))))))

zoo
29. 10. 2001
Dát tip
Hele, WiWopi! Až bude Alvaréz, slibuju, že si smíte hodit klíč. Ale do tý doby bych Vás ani ne tak vod lože, jako rači vod kuchyňskejch bedýnek... DÁL!

Wiki
29. 10. 2001
Dát tip
zoo:proč zrovna od kuchyňských bedýnek ????Já umím bezva vařit na polní vojenské kuchyni ( neke !!!) vařila jsem na ní dvě léta na táboře pro omezený počet omezených dětí :-)))) BTW : vůdce 3lobyt se ptal, jakou chci funkci : tak tedy kombinovanou : zdravotník + kuchař , aspoň budu vědět, po čem je vám špatně :-))))

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
:o)))))))))))))))))))))))))))))))) :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) :o))))))))))))))))))))))))) 3lobe.... Tys mě skoro zabil sám.... uffff

Wiki
29. 10. 2001
Dát tip
3lobe : on je děsnej nezmar, co myslíš, že dělám už takový léta ?????!!!!!!!!!

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
Já chci hodit ty klíče, až přijde ten Alvarez, jak slibovala zoo.

zoo
29. 10. 2001
Dát tip
Myslím, trilouš, že Wiki schválíme do všech funkcí, na něž aspiruje. Jednak mám hlad a druhak vůbec si myslím, že bysme měli disponovat funkcemi stylem, kdo příde, bere, co je volný. Dneska bych osobně šla do Stínadel na paňáka. Špendlik mam! :-)

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
Nebo se k nám nedostane.

Wiki
29. 10. 2001
Dát tip
3lobe : :-)))))))))))) ..../.-../.-/.../../--//.../.--./.-../-././-./..//..-/-.-/---/.-../..-///

Wiki
29. 10. 2001
Dát tip
Já se hlásím do Stínadel taky , špendlík mam taky i vontskej kvítek: žlutá je barva naše nevyzraďme nic, co víme mlčenlivost chrání nás !

zoo
29. 10. 2001
Dát tip
No počkej, počkej - neska vaříš, Nezbedná Srno!

zoo
29. 10. 2001
Dát tip
Wopi. Ach. Dobrá. Pomalejším znovu! Ty budeš Alvaréz, prde! /Zřejmě diskutabilní, ale snad to na výročním ohni ustojím. :-( /

Wiki
29. 10. 2001
Dát tip
a zoo, co by sis tak dala ???? A BTW: nelovíme dneska všichni bobříka hladu ??????

... já teda nevím, jestli jste to četli, ale navrhovala jsem, aby se za dlouhých zimních večerů hrálo v klubovně na vraha. A teď vidím že tu plánujete modifikovanou verzi hry na vraha. Z čehož vyplývá, že asi neznáte pravidla. Takže pravidla. Pravidla hry "na vraha" (jak se to hraje) 1. Musí být hodně lidí, tak aspoň deset i víc. 2. Musí být možnost v klubovně zhasnout a rozsvítit. 3. Udělá se tolik lístečků z papíru kolik je lidí v klubovně, tak dejme tomu že jich je deset. Tak na osmi lístečkách nebude napsáno nic a na jednom bude VRAH a na jednom DETEKTIV. 4. Losování (každej si vytáhne JEDEN) lísteček. 5. VRAH nikomu neřekne, že je VRAH. 6. DETEKTIV všem řekne, že je DETEKTIV a jde za dveře. 7. Zhasne se. 8. VRAH ve tmě někoho zabije. Normálně se zabíjí jenom jako, ale když tam bude pukafka nebo Wopi nebo něco na ten způsob, tak to může bejt i doopravdy. 9. Rozsvítí se. MRTVOLA leží na zemi a nic neříká. Když je mrtvá jen jako, musí se snažit, když je mrtvá doopravdy, tak to jde samo. 10. Přijde DETEKTIV a vyšetřuje. Ptá se každýho kromě MRTVOLY. 11. DETEKTIV řekne, kdo je podle jeho názoru VRAH. Když se trefí, tak jde VRAH dělat detektiva a když se netrefí, tak jde zase DETEKTIV dělat detektiva. Je to veselá hra a dobrodružná i mnoho legrace se při ní užije.

zoo
29. 10. 2001
Dát tip
Wiki, řííííííííííííííízéééééééééééék! :-))))))))))

Wiki
29. 10. 2001
Dát tip
Montýýý : to je hezká hra, já jsem pro :-)))) Ale já nechci být ten ošklivý vrah ....:-(

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
to by mě zajímalo, jakej úkol to splnila, že to tak tajemně hlásí...

zoo
29. 10. 2001
Dát tip
U Rikitana hrával vraha dycinky Tichošlápek, ale neska chybí, protože panotec mu našel pod postelí ty cívky. :-(

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
cívky...

Wiki
29. 10. 2001
Dát tip
Wopi: tajný úkol je tajný úkol, to Ti nem,ůžu prozradit, přišla bych o dalšího bobříka a to doufám nechceš ???!!!!!!

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
vrah...

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
pukavec...

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
vlci a bobrové...

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
a cívky...

Wiki: Když si ho vylosuješ, tak musíš bejt vrah, ale nemusíš bejt ošklivej, my tě předtím mlátit do vobličeje nebudem ani ti nic nebudeme odtrhávat protože to přece nikdo nesmí vědět že jseš TY vrah. Ty musíš bejt normální hezkej člověk abys byla nenápadná!!! zoo: Cívky... vrah...

Wiki
29. 10. 2001
Dát tip
Monty . a nemoh by to bejt třeby sebevrah ???že by jako ublížil jen sám sobě, aby neubližoval druhým lidem....

Wiki: Hele já vím, že jsi skládala tu Hippokratovo přísahu, ale dyk to může bejt jen jako... když necháš Wopiho doma... tak se nějak domluvíme...

Wiki
29. 10. 2001
Dát tip
A vůbec, já chci bejt detektivka :-)

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
a vůbec...

Wopi
28. 10. 2001
Dát tip
A galoše po celodenním nošení nepatřej do stanu, to je tam pak moc husto.

Wiki
28. 10. 2001
Dát tip
Vidím tady malou aktivitu členů, jak to, že nástěnku tvoří pouze vedoucí ????

Wopi
28. 10. 2001
Dát tip
Hele, já nejsem ani mastňák ani Mažňák a jestli mi nevěříš, tak si to vyzkoušej :)).

zoo
28. 10. 2001
Dát tip
Předpovídáme počasí: HEZKY /jasno/ ŠPATNĚ /deštivo/ --------------------- ------------------------- Rudo na noc Rudo ráno Šedá obloha ráno Temná obloha ráno Nízké svítání Vysoké svítání Beránky na obloze Těžké mraky Světlá modrá obloha Zářivě žlutá obloha při západu Měsíc tři dny čistý Měsíc zakalený Stříbrný měsíc Měsíc má kruh Duha na noc Duha ráno Ptáci vysoko Ptáci nízko Dala bych si chlebovou Jenže mi ji vybarbušil Hojer Barometr vysoko Barometr nízko Barometr stoupá Barometr klesá Čistý měsíc Hvězdy třepetají se více než obvykle (sucho a mrazivo)

zoo
28. 10. 2001
Dát tip
A oddílovou lidovou... PŘIJEL POSEL Z RESERVACE (staccato) Přijel posel z reservace s novinou - tu je, že náčelník Rudý Apač, že už nežije. Dříve na něj byli hrdí, ale teď už každý tvrdí /sbor: že byl bestie/. Stařešini zakřepčili, pak se radili, jak by svého náčelníka, jak by pohřbili. Pospěšte si, lidé drazí, chlap se ve wigvamu kazí /sbor: už je nahnilý/. Na vršku mu postavili velkou mohylu, šoupli ho tam hlavou dolů jako kobylu. Pod hlavu mu šutr dali a do hrobu nadělali /sbor: tucet ventilů/. Ve wigvamu pláče jeho osiřelá squaw, když tam někdo strčí hlavu, udělá naň 'baf!', že ji teď už nic neleká, že už nemá zálesáka /sbor: chystá černý háv/. Řádí jak pes na obojku, dobře tak na ni, na hrobě dělala stojku, že ho dohoní. Pak skočila do kaktusu, ztratila se bez funusu /sbor: a bylo po ní/.

Wopi
28. 10. 2001
Dát tip
Bacha ať vám kobylky nevorafají celty. Voni dyž sou zelený (ty celty) tak sou za chvíli celý vožraný, když to nebudete hlídat speciálníma hlídkama. Přičemž platí pravidlo: když jsou hlídky vožraný, tak jsou celty taky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru