Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nepravděpodobná úvaha

30. 04. 2010
8
17
2886
Autor
aleš-novák

i sanitka někdy přejede člověka. Dokonce doktora. (S.J.Lec...myslím) záměrně jsem nastavil datum až na konec dubna, ale stejně se k tomu čtenáři dostali dřív... ...a zpráva z tisku... 19. dubna 2010 Polský biskup protestantské církve Mieczysław Cieślar zahynul v noci na pondělí při autonehodě u polského města Lodž, když se vracel z nedělního pohřbu polského prezidenta Lecha Kaczynského a jeho ženy v Krakově...

někdy ztroskotá

i letadlo

převážející

ostatky obětí

leteckého neštěstí.


17 názorů

Whitesnake
03. 05. 2010
Dát tip
"...escie Polska nezgynula? " otázka času (BlackHumorist)

Taubla
30. 04. 2010
Dát tip
dvojité neštěstí - i to se v životě občas na člověka sesype

o polácích tam není ani slovo...

Toscana
14. 04. 2010
Dát tip
já ti nevím, Kadle, ale na tohle se mi moc reagovat nechce - asi mi v takovémhle případě nějak schází smysl pro humor (a to i když vím, žes to nemyslel zle)...

zajímavé...při vkládání jsem dal datum zveřejnění 30.4.2010. když ho teď chci změnit na dnešní, už nelze...

snake_01
14. 04. 2010
Dát tip
taky by mě zajímala výsledná zpráva patologů, ohledávajících "oběti" :o)

snake_01
14. 04. 2010
Dát tip
tak to jsou zobliga :o) Ed:ironie není nikdy dostatek...

Edvine, "zálety za letu" tady byly minulý týden. "nepravděpodobná úvaha" není černý humor, jen se mi při televizních zprávách vybavil ten aforismus z prologu a přeložil jsem ho ze silnice do vzduchu... a aby nebyli členové klubu ve výhodě, ruším opožděné vydání.

Edvin1
14. 04. 2010
Dát tip
Když mluvíš o letadlech, letcích flirtujících s letuškami, leteckých neštěstích a jejích obětech, dokonce převážených a znovu z nebe padajících, jak mohu nevzpomenout obětí z poslední soboty? Zbytek byl cenzurou smazán. dědEd :-)

avox
14. 04. 2010
Dát tip
testuješ, kdo všechno tě má v oblíbených? dost trpká úvaha tentokrát, i když se jmenuje "nepravděpodobná"...

snake: no, premiér je Donald...:o) Edvin: kdepak já a provokovat... jen reaguj :o)

Edvin1
14. 04. 2010
Dát tip
Provokuješ. A když zareaguju, odskáču to. :-(

snake_01
14. 04. 2010
Dát tip
Kačerov? Nic proti, ale pokud vím, Rampa všechny havárie ustál (Poláci s oblibou s ohledem na jméno prezidenta říkali své zemi Kačerov, a kde je teď strýček Skrblík...?)

Prosecký
14. 04. 2010
Dát tip
Tomu se potom říká druhá derivace havárie. Škody na životech bývají v takovém případě mnohem menší.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru