Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fotbal

29. 10. 2001
11
1
6736
Autor
papouch

   Fotbal. Horní Bočanovice proti Zátřeblicím, kvalitní špíl 4B třídy. Rozhodčí nebere tento důležitý zápas na lehkou váhu, vždyť jde o sedmé, respektive jedenácté místo v tabulce.  Útok na bránu...  přihrávka,.. teč.. A míč je za čarou..... Všichni hulákají "Roh! Roh!!"

Postranní rozhodčí se může praporkem umávat... "Ano, byl to roh!"

Hlavní po poradě s delegátem zápasu a po shlédnutí videozáznamu skutečně váhavě nařizuje rohový kop. Domácí publikum si oddechne, vyjádřeno slovy místního znalce: "Toš, .. dyby to nefók,  'k mu rozhodíme sandál, néé??!" Dobrá, tedy, kope se roh. 

   Jen prasátko v koutku hřiště, tam, kde zbylo něco bahýnka prosazuje svou: " Roch, roch."


1 názor

kunka
11. 06. 2008
Dát tip
uteklo prase, zase :-)

Beezer
14. 09. 2005
Dát tip
Jako bejvalej rozhodčí OP a níž :) sem se fakt pobavil. Dobrý :)))

pozorovatel
14. 09. 2005
Dát tip
"'k":))))) *

Sadaf
27. 11. 2001
Dát tip
Jooooo,Papoušku,joooooo:-))))) P.S. A co by na to řekl hroch????

papouch
03. 11. 2001
Dát tip
ne, lenochoda ne nosála ! nepřekrucuj hm :-(( zase musím vysvětlovat, že moje cancy nejsou reportáž ale že je to VYMYŠLENÝ . . :-)

zolli
03. 11. 2001
Dát tip
Aha tak nosála, to je fuk... myslím, že chápu, že Tvé reportáže jsou bajky. Říkáš to již dostatečně dlouho. Tak už jsem to snad pochopila i já...

Bacil
31. 10. 2001
Dát tip
Ať se fotbal hraje pod psa pod koně či prase hlavně, když má fanda - hopsa! na své pivko v kapse!

Tynic
31. 10. 2001
Dát tip
4b třída, videozáznam, prasátko :o)))))))))))

zolli
31. 10. 2001
Dát tip
Když to říká papoušek :o))))), já vám jednou slyšela, jak potkal na ulici lenochoda...no fakt! Když to říká papoušek.... ;o))))

Toš..je to pěkná blbůstka..¨-))) tip

Bloncka
30. 10. 2001
Dát tip
chro***

zoo
29. 10. 2001
Dát tip
:-)))

zolli
29. 10. 2001
Dát tip
Tys byl venčit svýho čuníka na fotbáále? To já mám babičku a ta bydlí v paneláku, který má balkón přímo na fotbalové hřiště. Tudhle jsme byli na návštěvě a synové pochopitelně na balkóně sledovali nějaký místní přebor. No Mladá Boleslav - něco...já to nesleduju ale v půlce zápasu můj syn křičí: „Do toho, zajíčku, DO TOHO!!!“ A starší: „Mami, mami honem se sem pojď podívat! Na hřišti je zajíc.“ A skutečně. Jak ten kličkoval směrem na bránu. Řeknu vám nejrychlejši a nejlepší hráč :o))))))))

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
:)))))))) *

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
P.S. a kolik to skončilo?

Astalavista
29. 10. 2001
Dát tip
:))* Wopi: 2:2 :), nekoukáš na zprávy, či co? :))

clovrdik
29. 10. 2001
Dát tip
:-))))) skvělý :-)))))

Falka
29. 10. 2001
Dát tip
4B třída? Jedenácté místo v tabulce...? Prasátko...? A oni pořizovali VIDEOZÁZNAM??? Papouchu!

Helča
29. 10. 2001
Dát tip
:-)

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
Astalavista: samozřejmě, že KOUKAM na zprávy, ale když oni pořád jen samý "utkání Horní Bočanovice - Zátřeblice se ještě hraje, konečný výsledek sdělíme v příští relaci", jenže v příští relaci už slibují zase jiná překvápka. :))

Kastel
29. 10. 2001
Dát tip
:o ) - příjemné čtení

Vojtek
29. 10. 2001
Dát tip
:----) :-R~~

Astalavista
29. 10. 2001
Dát tip
Wopi: příště zkus www.ctk.cz, tam bývají aktuálnější, nebo eurosport, tam si takovýhle lahůdky obvykle nenechávají ujít :)

Falka: taky mě zarazil ten videozáznam:o)))))..ale když to říká papouch.... tož mu věřím!!!!!!:o))))))))))*

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
A proč ne? Víte kolik záhad je v českém fotbale? Když může jeden z nejsilnějších týmů bejt ze vsi o 400 obyvatelích? :)) Někde se ty prachy prát musej, fotbal je ideální :)).

alina
29. 10. 2001
Dát tip
:o)))))

zoo
29. 10. 2001
Dát tip
Ježiš - že všude lezu s historkama... Šla jsem kdysi se sestrou svého přítele na jeho fotbalový utkání (III.B.tř.). Světlá, tmavá, obě v sukénkách pod prdélky - nezvyklý jev, na daném hřišti. Odcházíme zavěšeny každá z jedné strany do vítězně skórovavšího levého křídla, když tu z hloučku zmijovek, montérek a nedělně dopoledních pivařů zaznělo znechuceně: "Von je má snad habrový!!"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru