Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimní nekromantika

29. 10. 2001
11
0
3166
Autor
Merle

Letní mi nějak proklouzla mezi prsty a první podzímní jsem musel spláchnout do záchodu. Tahle taky není moc dobrá, ale kam se hrabe Bitner...

Tíha mraků žene cvalem

stébla suchem opilá,

z mála malý králem málem.

Z ohně šedá vzklíčila.

 

Vyvážu si vláčné rány,

ob vázy je provažu.

Mlžné moře - ovívaný

vínem, hoře zakážu.

 

Sdírej kůro kůži krví,

msti se za svůj monogram.

Spílej snům, vždyť jen vítr ví,

vítr ví -

já vytrvám!


Jess
07. 02. 2003
Dát tip
ˇˇNák mi to nedochází. Možná bude chyba ve mně. Bloudím v jiných světech. Ano, v Avalonu je krásně...

Merle
07. 02. 2003
Dát tip
Jess: některý věci je lepší nevědět...

Jess
07. 02. 2003
Dát tip
Já vím... Nerpátrej po všem, skryté mnohdy dobrem jest! - Sofoklés

Merle
07. 02. 2003
Dát tip
jojo... sem i nějakej ten starej dědula míval pravdu ;)

Merle
14. 01. 2002
Dát tip
Sama: zase cítím nutkání ti to vysvětlit :) třetí řádek poslední sloky je rytmicky naprosto v pořádku, přestože nepoužívá melodičnosti běžného slova (jak to já ostatně nikdy nedělám). rytmus je daný slabikami a slabikám se tvrdě přispůsobuje. musel bych ti to asi zarecitovat, abys to přijala. BTW: s tou poslední jsem si vyhrál nejvíc a pro mě je i nejpovedenější.

Sama
11. 01. 2002
Dát tip
No tak já si rýpnu - myslím, že píšeš moc dobře, a proto ten třetí verš v poslední sloce nechápu: kam se ztratil rytmus a proč je celý ten konec tak zahozený? Nepřesvědčuje mě to, že je to záměr - spíš ses tolik nenamáhal - viz prolog, že - ale to je škoda, už kvůli počátečnímu dvojverší té poslední sloky...

Semis
03. 01. 2002
Dát tip
No, musel jsem si to precist nekolikrat a pokazde jsem tam objevil neco noveho. Stalo to za to, pekne, pekne :->

ulita
10. 12. 2001
Dát tip
no aby ne.. (to se nedá srovnat..!) :)

pino15
05. 12. 2001
Dát tip
pěkný

Funda
30. 11. 2001
Dát tip
Nevím sice co to tu pečete se Sadáfkem, ale ta básnička se mi nějak vryla pod kůži. Tož abych jí dal určitě Tipíka a vytisknul si jí na cestu za Tebou.

Merle
30. 11. 2001
Dát tip
jo, to si člověk něco slíbí, a když přijde na lámání chleba zachová se jak slaboch :(

Merle
28. 11. 2001
Dát tip
To si piš Sady :))

Sadaf
27. 11. 2001
Dát tip
PMŠK:-))) Snad si ještě pamatuješ,co to znamená:-))

Misli
30. 10. 2001
Dát tip
*

Merle
30. 10. 2001
Dát tip
Cthulhu :))) ty ještě žiješ tu? Pošli nějaký nový povídky...

Vio
30. 10. 2001
Dát tip
Jsou tam hezká místa, jako "vítr ví - já vytrvám", ale jako celek u mně neobstojí.

Cthulhu
30. 10. 2001
Dát tip
Jak jestli ještě žiju? Samozřejmě že žiju, žiju a velmi pilně studuju :-)) Jenomže jsem do Písmáka už strašně dlouho nic neposlal, už píšu akorát kritiky. Ale tvoje básně se tady v poslední době taky neobjevují zrovna často :-( Jsem se letos zase dostal do Drakobijců, heč! Sice to bylo jen s komerční slátaninou ze světa dračáku, ale stejně :-) Jestli chces, tak ti to poslu. A plus par dalsich. Akorat uz nevim, jaky mas mail. Ale on asi bude na tvojí stránce... Tak se zatím měj.

clovrdik
29. 10. 2001
Dát tip
:-)) pěkný a úsměvný příjemný čtení :-)

rire
29. 10. 2001
Dát tip
vítr ... vám

Astalavista
29. 10. 2001
Dát tip
Vytrvej :)

Lyryk
29. 10. 2001
Dát tip
báá!!

Ber
29. 10. 2001
Dát tip
*

hermit
29. 10. 2001
Dát tip
líbí a tip

Vojtek
29. 10. 2001
Dát tip
a mně se to líbí...*!

Cthulhu
29. 10. 2001
Dát tip
No básničky obvykle nečtu, ale když ji napsal sám velký Merle, pak samozřejmě nemohu odolat. Tahle je fakt dobrá (i když jsem od tebe rozhodně četl lepší). Sice je to jen kratičká pocitovka, ale mě se vážně líbila (už jen proto, že já sám bych báseň v životě nesvedl napsat). A protože se mi líbila a taky proto, že byla krátká, tak jí milášek Cthulhu dá tipíka :-)))

Dědouch
29. 10. 2001
Dát tip
jemný,hezký

alina
29. 10. 2001
Dát tip
Strašně dobře se to čte!!!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru