Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co ve Vás vyvolává?

29. 10. 2001
2
0
2689
Autor
wqw


kafka
19. 02. 2002
Dát tip
tos namaloval ty?

wqw
19. 02. 2002
Dát tip
kdepak

wqw
12. 02. 2002
Dát tip
odhadla jsi to dost přesně šílko, z toho důvodu to tu pořád nechávám, i když mě už parkrát napadlo smazat to.... co jsi namalovala? :-)

Nuitík
27. 01. 2002
Dát tip
No, nejvíc mě štve, že se mi to nevejde celé na monitor, takže s tím musím pořád jezdit :o( Jak šoupu směrem dolů, jen čekám, jestli dojdu až k jádru Země :o) No vážně, jak se to tam dole ztmavuje, mám z toho pocit, že to půjde pod zem.....až do středu......

Šílená
27. 01. 2002
Dát tip
víš co wqw...tahle upoutávka je pro mě hodně cenná....mluví o lidech...o naší jedinečnosti a rozdílnosti....o tom co máme za očima.... díky ti za tuhle lekci. a vlastně i za ten obrázek... člověk ho může nazvat kýčem nebo se jít mezi tu navlhlou mlhu a lístky projít.... a já?....jdu se převlíknout z urousanejch kalhot a zkusit něco namalovat....

Robynson
29. 12. 2001
Dát tip
Vyvolává ve mě nepříjemný pocit, že mám pomalou grafickou kartu, starý líný počítač a staré líné tělo. Přemýšlím o tom, že bych s tím měl něco udělat. Ano. Udělám. Nevím ještě sice co, ale udělám. Jdu tedy dělat :-)) Mimochodem, co je to krása. Je to cosi co nás zušlechťuje nebo zotročuje? Ledové jazyky zatím setrvávají na vozovce :-))

Dědouch
25. 12. 2001
Dát tip
Jelen :-))))))

Ute
25. 12. 2001
Dát tip
Hm :-) Léto, večer, po dešti, putování na konec duhy, slunce nízko, tráva posekaná, trochu píchá do zad. Poklad, o kterém se mi ani nesnilo.

Jelen
24. 12. 2001
Dát tip
Žral bych. To zelený.

Dědouch
19. 12. 2001
Dát tip
Hezký

Prokletí
24. 11. 2001
Dát tip
blééé, hnusný kýč... vyvolává ve mně obrácenou peristaltiku ;o) m.

Azrael
21. 11. 2001
Dát tip
Asi nic. Představy mám jen u abstraktních obrazů. Tohle je prostě... duha.

Noise
18. 11. 2001
Dát tip
Taková vysněná pohádková duha, pod kterou se v trávě broučci probouzí...

Radost
01. 11. 2001
Dát tip
Milování na konci duhy - no fakt, sli jsme hledat poklad a nasli jsme - sebe

Merle
31. 10. 2001
Dát tip
nedosažitelný sny....

Mahoney
30. 10. 2001
Dát tip
něco neurčitého, slovy neuchopitelného... sarkenka je tomu nejblíž... nebo spíš: sarkenčino "pohádko... neutíkej..." je jednou z mnoha částí...

altán
30. 10. 2001
Dát tip
vlastně vůbec nevím!!!!

kafka
29. 10. 2001
Dát tip
mlhu

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
miliony stejnejch listů... šeptání: "koho se dotýká ta duha?" "mně ne - nás to zase minulo" "tamti mají štěstí" "podívej jak je hladí..." "proč se neskloní někdy k nám?" - aniž by kterýkoliv z nich tušil, že ti "hlazení" ji buď nevnímají, nebo ji vidí někde úplně jinde... tohle to ve mně vyvolává

Climaster
29. 10. 2001
Dát tip
..příroda je dokonalejší...

Vojtek
29. 10. 2001
Dát tip
to, ze neumim Html..:-))))

Pepo
29. 10. 2001
Dát tip
Mám chuť vykročiť kdesi tam dozadu... len ísť... tam určite nájdem svoje otázky na moje odpovede...

djPes
29. 10. 2001
Dát tip
Chce se mi čurat...

Rastin
29. 10. 2001
Dát tip
Vyvolává to ve mně posmutnění nad skutečností, že nikdy nebudu s tou, která se mi tolik líbí.

Dominik Filip: V limbu (z knihy Mezi skřítky - malé pohádkové horory, nakl. Olympia, 101 stran, 149 Kč) "Tak poslyš, za živa se lze do nebe dostat jedinou cestou, a to po duze. Lehko se tam nedostaneš, je to daleko, připrav se na delší cestu! Vezmi si proto s sebou zásoby. Duha jedním koncem, tím východním, spadá do velikého jezera a pije z něho vodu, která potom prší z oblak. K tomu jezeru se vyprav. Dobře uděláš, opatříš-li si lodičku, aby ses případně neutopil."

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
Tak teď jsem tu znova a vyvolává to ve mně silnou chuť na kafe. Což neni zas až tak divný - v tuhle dobu :-).

hermit
29. 10. 2001
Dát tip
...nutkání zavřít tohle auditorium...;-))))))))) (nic ve zlým))))))

Astalavista
29. 10. 2001
Dát tip
Co ve vás vyvolá, studentka dohola, namísto plamenu pláč šedejch kamenů....

Naso
29. 10. 2001
Dát tip
Slovenský básnik Peter Gregor ma okrem iného zaujal vetou: „Ak chceš pochopiť krásu dúhy, musíš sa na ňu dívať zďaleka....“ Lebo zblízka sa tie farby strácajú, rozplývajú do hmly. Ináč toto - obrázok - je ako deň po potope, keď Boh na znak zmierenia s ľuďmi vynašiel dúhu. Umelec!

Kastel
29. 10. 2001
Dát tip
Na modrém pozadí duha vždy pohladí až dopije vláhu z listí - že už je čas zmizet zjistí

Sarken
29. 10. 2001
Dát tip
pohádko..neutíkej....

Spvrivs
29. 10. 2001
Dát tip
"Po modrém blankytu bělavé páry hynou" ani tak ne, ale nekonečnou radost z bytí a nesmírný údiv nad krásou a dokonalostí přírody. :)))

djPrd
29. 10. 2001
Dát tip
...hnutí Duha?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru