Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dnes slunce nesvítí

19. 04. 2010
19
19
2591
Autor
Marcela.K.
chtěla bych ti jen říci
že kdyby všechna zbytečná slova
napadala do řeky
rozvodnila by se


ne nemám sílu
plavat proti proudu
když vodopád slov
je plný bahna

kdo by se  chtěl utopit
v té špíně?

počkej na mě
tam na břehu
co je hebká tráva
slunce
dnes nesvítí
ale třeba zítra…

přisednu si
dám ti hlavu na rameno
a budu vyprávět
o té holce
co sedávala u potoka
holka hnědooká….

a ten potůček
byl tak čistý
místy
zakopával o kamínky
a zpíval
písničku
pro lidi


19 názorů

Print
08. 05. 2010
Dát tip
***!

nostalgik
21. 04. 2010
Dát tip
zpívej, skákej přes kameny se slovy jak by sis hrál sukničku máš z bílé pěny potůčku, jen zpívej dál ***

Marcela.K.
20. 04. 2010
Dát tip
děkuji :-) patřím k nim...

guy
20. 04. 2010
Dát tip
tak přeji těm, co mají dneska svátek, všechno nej :-)

Edvin1
20. 04. 2010
Dát tip
Souhlas.

Marcela.K.
20. 04. 2010
Dát tip
guy :-) ty holky už vyrostly.

Marcela.K.
20. 04. 2010
Dát tip
Milý Edvine, je to spíš jen o tom, že člověk by měl mít někoho, komu může dát hlavu na rameno...a třeba jen mlčet...odpočinout si od laviny hloupých a zlých slov, kterými se lidi zasypávají navzájem... Víš, je velký štěstí, když potkáš někoho o kom víš, že vevnitř je přítel...napořád :-)

Edvin1
20. 04. 2010
Dát tip
Tak trochu mám dojem, že píšeš o Písmáku. O všech těch zbytečných slovech, zde vyťukaných. I mých. Na straně druhé jsou nám naše vlastní slova často nejdůležitější. I mně ta moje. I Tobě ta Tvá. Těžko soudit. Snad by stačilo básnit o slovech zlých? dědEd :-)

Robinia
20. 04. 2010
Dát tip
*

guy
20. 04. 2010
Dát tip
místy se pár čistých potůčků dá najít ještě dneska, ale myslím si, že kor moc holek u nich už nesedává .. :-)

koloušek
19. 04. 2010
Dát tip
T*

*

Adamova Eva
19. 04. 2010
Dát tip
hlavně zpíval pro tebe a pro něj... *o)

Prosecký
19. 04. 2010
Dát tip
mylenko, po delší době jsem se začetl do tvé poezie s meteorologickým názvem. Poznamenávám, že kdyby se vešekrá energie řevu a řečí během jednoho ligového utkání fotbalu přeměnila na tepelnou energii, ohřálo by se na 100 stupňů celsia 2,3 litru vody. To není moc, ale stále by to byl ještě větší přínos, než ta slova. Moje zkušenost mi také říká, že lepší pořízení je s hnědookými holkami. Koeficient úspěšnosti u hěnodookých je 23 : 1. U modrookých je 48 : 1, u zeleno-, šedo- a ostatních koeficient prudce stoupá až na 163 pokusů ku jednomu úspěchu. Koeficient s věkem klesá, zejména však klesá, jak zrak různě okatých žen slábne. Není úplně běžné, že by potůček zpíval písničku pro lidi. Ani finanční úřad dosud nezjišťoval, dochází-li v takovém případě k porušování autorských práv a zadržování poplatků. Hodně úspěchů!

...proč se vody kalí,vždyť jsme tááákhle malí, stačí jeden krok,dvakrát metr hrob,pro oba* (použiju:)

Marcela.K.
19. 04. 2010
Dát tip
To spíš v Zemi krále Miroslava...Lakrov, to přece není o vodě :-) Norberte...to není ani o mužích...o lidech je to :-) zasil..tak nějak, čím je člověk starší, tím víc je míst kam se vrací.Dík.

Lakrov
19. 04. 2010
Dát tip
Čisté potoky jsou možná dávno k vidění už jen v jiné zemi, snad někde na severu...

zasil
19. 04. 2010
Dát tip
Zpátky k pramenům? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru