Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

marně ježku ježíš svůj kožíšek

20. 04. 2010
3
8
2102
Autor
LadyLoba

Šla jsem domů pěšky

Šla jsem domů pěšky
tam co, ležely
kousky ježčí

marně ježku
ježíš svůj kožíšek,
před koly aut
neochrání tě


8 názorů

LadyLoba
21. 09. 2012
Dát tip
dekuji :)

avox
20. 04. 2010
Dát tip
nejlépe jít pěšky vždyť i koloběžky mohou úraz těžký znamenat pro ježky...

Bíša
20. 04. 2010
Dát tip
Hmm...

jo.

LadyLoba
20. 04. 2010
Dát tip
aleši - mám chuť reagovat jedným koánem: "Plášt ve větru" (zdroj - FB): Na břehu moře žili tři staří zenoví mniši, kteří pokročili tak daleko ve svém duchovním vývoji, že se kolem nich děly zázračné věci. Když ráno ukončili meditaci a šli se vykoupat do moře, pověsili své meditační pláště prostě do větru. A pláště zůstaly vlát ve větru, dokud se mniši nevrátili a neoblékli si... je. Jednoho dne, když se ti tři právě koupali, viděli, jak se najednou do vody vrhl mořský orel, a když se opět vznesl do vzduchu držel v zobáku mrskající se rybu. Jeden mnich řekl: "Zlý pták!" Tu jeho pláště spadl do písku. Druhý mnich řekl: "Nebohá ryba!" Tu i jeho plášť spadl k zemi. Třetí mnich se díval za ptákem, jak odlétá s mrskající se rybou v zobáku, je stále menší a menší, až zcela mizí za obzorem. Mlčel a jeho plášť zůstal viset ve větru.

ale třeba ten zlý řidič o něj píchnul...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru