Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I am just a girl - K.O.U.L.E. - trojboj

23. 04. 2010
4
12
2950
Autor
Muamarek

Zde je zadání: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=353928

 

 

 

 Nemám ráda, když mě očumujou. Stejně je v těch pohledech jen závist namíchaná s pohrdáním. Myslím si o nich totéž.
 Konečně. Konečně sama se svým psaníčkem. S požitkem ho otevírám. Je tam všechno. Všechno, co potřebuju, všechno, na co se těším.
 Uvelebím se a psaníčko rozprostřu. Nemůžu se dočkat, až ho do sebe celý nasaju, až si vychutnám každej jeho detail. Vím, že mě přenese jinam, jinam z tísnivýho světa okolo, na kterej už opravdu nemám náladu.
 Chci toho prožít víc. A intenzivnějc.
 Mám ráda čtení mezi řádkama. Musím se zasmát. Přijde mi to totiž legrační.
 Chystám se začíst, když najednou se děje něco, čemu nerozumím. Věty a slova proměněný v prášek se najednou sypou do jámy, ze který ho už v životě nedostanu zpátky. Sype se mi život. Doslova. Z posledních zoufalých sil se snažím zachránit aspoň něco – ale nedaří se. Řvu. Řvu, že mě musej slyšet všechny ty lhostejný běhny za dveřma, řvu, protože je všechno pryč.
 Možná už bylo na prach všechno dávno před tím, než jsem přišla o svůj bílej prášek. Nevím. Ale až teď to bolí.


12 názorů

Muamarek
10. 05. 2010
Dát tip
Já se přikláněl k haluškám :-)) Mno, přišlo mi to jako Tobě - ale chtěl jsem na to něco ze srandy zkusit :-)) Marek

Muamarek
07. 05. 2010
Dát tip
Tak tak - viz prolog :-))

Muamarek
05. 05. 2010
Dát tip
Tangens - dík, opraveno. Prostě k tomu klipu mi to takhle přišlo adekvátní, Marek

Whitesnake
24. 04. 2010
Dát tip
Vyhlašte už prosím Muamarka za vítěze, ať není tak nervózní a konečně klidně vydechne :-)

avox
23. 04. 2010
Dát tip
Tak tahle zkušenost mi chybí, ale věřím, že by to tak nějak mohlo být */

Diana
23. 04. 2010
Dát tip
k tomu není co dodat t***

Muamarek
23. 04. 2010
Dát tip
Avi, Koníkovi, Marek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru