Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozval ji na večeři a ona mu tam povídá...

23. 04. 2010
8
10
3019
Autor
Sršáň

Pozval ji na večeři a ona mu tam povídá...

 

I když s tebou večeřím

tak ti stále neveřím

o samotě si tě svléknu

a pak ti ho přeměřím


10 názorů

Sršáň
26. 04. 2010
Dát tip
pupek je vždy větší po akci to je zásadní rozdíl

koloušek
23. 04. 2010
Dát tip
Dobrý každý centimetr, na všechno vem správný metr.T*

Taubla
23. 04. 2010
Dát tip
:D dobrý, má to vtip

avox
23. 04. 2010
Dát tip
IQ tykve, břicho též, když tě měří, klidně lež :-))

Sršáň
23. 04. 2010
Dát tip
Mozek potřebuje po celý život nepřetržitý přísun energie, protože ačkoli představuje pouhá 2 % tělesné váhy, spotřebovává celých 20 % energetického příjmu. Důležité omega-3 mastné kyseliny, včetně kyseliny dokosahexaenové (DHA) a alfa-linolenové (ALA), a vitaminy řady B podporují správný duševní vývoj. Například o kyselině DHA se hovoří často jako o stavebním prvku mozku, podobně jako je vápník považován za stavební prvek kostí. Zdrojem jodu a omega-3 nenasycených mastných kyselin (DHA) jsou zejména tučné mořské ryby a rostlinné oleje.Mořské ryby by se v jídelníčku měly objevovat alespoň dvakrát týdně.

tak v tom případě má IQ 142. Ještě před večeří měl jen 128.

Sršáň
23. 04. 2010
Dát tip
:o) myslel jsem že každý pozná že mu chce přeměřit pupík tedy jak úspěšně hubne....

macecha
23. 04. 2010
Dát tip
aleši, přesně... T***

ano, je třeba znát IQ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru