Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klid

23. 04. 2010
19
29
3505
Autor
Marcela.K.

možná jen spíš

nevíš nic o mém včerejšku

upovídaná se ti asi zdám

je to klam…

 

zaspal jsi moji úzkost

ze strachu se léčím sama

komu věřit ve chvíli kdy umírá i Bůh?

 

až se probudíš a pochopíš mé proč

budu  už zase věřit

 

vše je tak jak má být…

ticho

klid

 


 

 


29 názorů

Edvin1
28. 04. 2010
Dát tip
Čeho je moc, toho je příliš. Jednoduché, nemyslíš?

Marcela.K.
27. 04. 2010
Dát tip
"Ticho a klid totiž dokáží i zabít..." Přemýšlím o té Tvé větě a udivuje mě, že s ní musím souhlasit...i když ticho a klid v podstatě miluji :-)

Edvin1
27. 04. 2010
Dát tip
Souhlas. :-)

Marcela.K.
27. 04. 2010
Dát tip
Milý Edvine, nerada své texty vysvětluji...už proto, že je úmyslně píšu tak, aby si do nich čtenář mohl dosadit "svůj příběh"... jsem ráda, když mi pak napíše komentář a já se usmívám tomu, jak si přetvořil myšlenku k obrazu svému ...o tom přece poslání poezie je. Nejde o rozbor básní...jde o to zamyšlení nad sebou, svým konáním...životem :-) Dík za Tvůj výstižný komentář.

Edvin1
27. 04. 2010
Dát tip
Na solidní hudbě je krásné to, že ji člověk může poslouchat znovu a znovu, a neomrzí se mu. Snad proto, že pokaždé v posluchači probouzí jiné představy. Jeden v tom vidí sebelítost, jiný zoufalství oné osoby, jež ztratila svého nejdražšího, ještě jný zase to, co já. A všecky ty představy jsou v pořádku, svědčí totiž o kvalitě díla. Zlé by ovšem bylo, kdyby v nás neprobouzelo vůbec nic. Takže tip, i za ty docela jiné obrazy, jež mi při čtení (a hlavně po dočtení) před očima vyvstaly. Byly smutné, byly výčitkou někoho, vedle koho jsem spal, a vše, co jsem jí nabídl, bylo nevyžádané ticho a klid. Ticho a klid totiž dokáží i zabít.

guy
27. 04. 2010
Dát tip
*

Lakrov
26. 04. 2010
Dát tip
Spatřuji v tom cosi jako zamyšlení, i když to v prvním plánu může vypadat jinak. V závěru pak smíření...

Oldjerry
25. 04. 2010
Dát tip
úvaha ...ano rozumím *

javavia
24. 04. 2010
Dát tip
zapúsobila...silná slova*

Romarin
24. 04. 2010
Dát tip
Hmmm...pádná slova. T! :-)

Norsko 1
23. 04. 2010
Dát tip
usínám

Marcela.K.
23. 04. 2010
Dát tip
Ne, máš tam odpověď a není "vyčítavá" :-)...že to nemá být úderné...

Whitesnake
23. 04. 2010
Dát tip
Tvoje výčitky, moje avízo... PROČ??? Nějký omylmylenko?

katugiro
23. 04. 2010
Dát tip
...zkus se lépe držet svého a když nerozumím, raději mlčím.

Marcela.K.
23. 04. 2010
Dát tip
katugiro, jestli si myslíš, že tak málo mi stačí k "rozčílení" a čteš-li moji odpověď na tvůj komentář takto...pak je mi jasné, že nerozumíš a nechápu, proč se tedy projevuješ.

katugiro
23. 04. 2010
Dát tip
z.p.: :) mylenka: nerozčiluj se. nechápu, že kvůli jednomu mému slovu dokážeš rozvést tak ofenzivní monolog. ani jsem nenaznačil, že by tvůj text byl o sebelítosti; zkus se lépe držet svého a když nerozumím, raději mlčím.

Marcela.K.
23. 04. 2010
Dát tip
Whitesnake...děkuji, ale možná sis to dosadil jinak...úderné není to vystihující slovo i když chápu, že lze nalézt i jiný příběh, než je ten, kvůli kterému jsem to psala.

Marcela.K.
23. 04. 2010
Dát tip
Musíš mít příběh? Abys porozuměl? Slyšel jsi někdy kvílet člověka bolestí nad nečekanou ztrátou svého nejbližšího? Ta žena pro mě byla cizí, přesto ji ještě "slyším"... Být pak v klidu? Nevím, jestli by to "obyčejný člověk" dokázal. Vyčítat Bohu nesmyslnost té ztráty? Pro takové chvíle má člověk přátele...ale může se stát, že zrovna nejsou "na doslech". O tom je můj text...ne o sebelítosti... a když nerozumím, raději mlčím.

katugiro: přesně na půli cesty,jako vždycky, ale pozor, nečeká

katugiro
23. 04. 2010
Dát tip
z.p.: po čtvrtku následuje pátek; nebo přidejte rajčata

katugiro: co takhle přehodit první osobu s druhou nebo to napsat celé v první?

Whitesnake
23. 04. 2010
Dát tip
Silné, úderné,žalobné, ženské

katugiro
23. 04. 2010
Dát tip
promiň, mylenko, chtěl jsem samozřejmě napsat, že je to moc krásné a citlivé a zcela to vystihuje pocity dnešního obyčejného člověka

Marcela.K.
23. 04. 2010
Dát tip
omyl, katugiro... Jiří, pokud je v každém z nás...umírá tehdy, kdy umírá člověk?

nostalgik
23. 04. 2010
Dát tip
Bůh neumírá, to jen naše víra... ***

katugiro
23. 04. 2010
Dát tip
sebelítostivé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru