Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

seniorská předvolební úvaha

27. 04. 2010
20
14
3304
Autor
aleš-novák

Jan Neruda DĚDOVA MÍSA V kamnech praská, dědek každou chvíli svadlé ruce sobě zahřívá, kolo vrčí, syn si s prací pílí, nádobu si z dřeva vyrývá. Kolečko si divnou píseň šumí, vnoučeti se očka kmitají Hele, co náš táta všecko umí, jak mu tříšťky z ruky lítají!! Dřevo ukradl jsi v panském lese komu děláš z něho koryto Dědovi, již se mu ruka třese, nádobí už všecko rozbito Nauč mne to! Vida toho kluka, nač by tvá to ruka uměla? Až se tobě bude třásti ruka, koryto ti synek udělá! V kamnech praská, dědek shrben pláče, svadlé ruce syn mu zulíbá, kolo mlčí, vnouče kolem skáče Táto, proč se kolo nehýbá?

peče bába koláče

je jí trochu do pláče

když Paroubka zvolí s dědou

mladí více nepřijedou

  

dědu však klidní: dobře víš

ještě je tu pes, kočka a myš

však ty si s tou řípou poradíš...

 

 



14 názorů

no, Paroubek vyhrál a mladí jsou též spokojeni :o) přijedou na koláče :o)

Diana
30. 04. 2010
Dát tip
:-)))*****

Prosecký
28. 04. 2010
Dát tip
T*

Toscana
28. 04. 2010
Dát tip
haha, už jsem na to viděla i dvě parodie... aleši, zazpíváš si u koryta, co ti synek (dcerka) vydlabe, neboj! :o))) *t

Zbora
27. 04. 2010
Dát tip
:)

moorgaan
27. 04. 2010
Dát tip
podle vseho bude Paroubek zvolen i bez dedy a baby... takze klidek!- mladi muzou prijet na ty kolace! i kdyz jim bude do place...

renegátka
27. 04. 2010
Dát tip
Souhlasím s avox, přijedou.Narozeniny má babička jednou za rok, těžko si to můžou pamatovat, ale kdy bere důchod si zapamatují snadno.

Taubla
27. 04. 2010
Dát tip
ach ta politika ;))

koloušek
27. 04. 2010
Dát tip
Koryta dnes jiní mají, důchody nám spočítají, jak nezbudou penízky, nebude co do misky. T*

avox
27. 04. 2010
Dát tip
ale přijedou... jen co pošťák doručí důchod...

Ó
27. 04. 2010
Dát tip
...neplačte...vždyť mnohem lépe jest... ruka-li se vám třese...než těžké břicho, které navíc mušíš nést...

já už to mám doma zakázané :o) musím chodit zpívat do hospody...

Já už jenom čekám, kdy nám zakážou zpívat.

Vaud
27. 04. 2010
Dát tip
vyborna! Pardoubek netaha repu, jen penize :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru