Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrt

05. 11. 2001
5
0
1723
Autor
valerinka

Komu se vyhýbá?
Tomu, kdo se jí směje.
Tomu, kdo se jí nebojí.
Přijmu smrt, přijmu krásu,
vždyť jak krásná je růže,
když člověk ví,
že je jeho poslední?
Jak krásné jsou západy slunce.
Vše je krásnější ve chvíli smrti.
Smrt je milosrdná a škodolibá,
Kdo bojí se jí, zemře dřív.
Jen vyzvu ji na souboj
Vždyť smrt je součást života.
Proč nepřijmout smrt?
Smrt může přijít i zítra.
Proč bát se zítřků?
Proč nebrat každou růži
jako poslední?
Proč nevidět vše očima smrti?


Čolito
02. 04. 2002
Dát tip
Smutná krása řekla bych.Smrt patří k životu, tak proč ne.....

clondaik
22. 01. 2002
Dát tip
Drsný, ale mám radši rýmy. Jinak je to dobrý a výstižný. ty růže jsou vynikající. díky bohu za ty dary.

pino15
26. 11. 2001
Dát tip
brrrrrrr...to je děsně krásný

Mustal
13. 11. 2001
Dát tip
stejně všichni zhebnem........:-(((((((

djPes
07. 11. 2001
Dát tip
Když umřeš ty, tak tě to nebolí. Ale když smrt řádí v tvém okolí, když si v náručí odnáší tobě nejmilejší, pak si tě vychutnává plnými doušky, pak víš, co je to smrt, co je to nepotkání někoho, kdo včera ti byl ještě tak blízko. K smrti se nemá modlit. Smrt s radostí k tobě dojde, ale tebe nechá žít a užít si jí. Protože je to SMRT! Tak se podívej na své blízké, které máš ráda... Vše je krásnější ve chvíli smrti. Smrt je milosrdná a škodolibá, Kdo bojí se jí, zemře dřív. Jen vyzvu ji na souboj Vždyť smrt je součást života. Proč nepřijmout smrt? Smrt může přijít i zítra. Proč bát se zítřků? Proč nebrat každou růži jako poslední? Proč nevidět vše očima smrti? nemám rád smrt!

Bříza
07. 11. 2001
Dát tip
Valerinko - chápu - a cítím to stejně .... ALE ... má to jedno nebezpečí, aby se nesklouzlo k přístupu "carpe diem", je nutná nějaká delší perspektiva ... a tady to teprve začíná bejt zajímavý ... :c)

1917
05. 11. 2001
Dát tip
Kdyby to s těma růžema šlo jako s cigaretama co denně vykouřím. Pokaždé si říkám, že je to ta poslední. A vidíš, není ...

Gastarbajtr
05. 11. 2001
Dát tip
tak to je síla...tip!!!!!

Bhati
05. 11. 2001
Dát tip
Hluboké...

X_62
05. 11. 2001
Dát tip
Z jednoho prostýho důvodu ... všechno by bylo moc smutný a to přece neni ... Pěkná úvaha! *!!

Amanda
02. 11. 2001
Dát tip
Nevim nevim silny nazev a tema ale myslim ze se mi to nepodarilo pochopit...

Krel
02. 11. 2001
Dát tip
Krásně vystiženo, je to přesně tak až v okamžiku kdy se s ní smíříme a nebudeme se jí bát, až v tom okamžiku dohlédneme až na samé dno sebe sama a staneme se tím kým nám bylo souzeno se stát... !*

Bacil
31. 10. 2001
Dát tip
Valí, Tvoje obliba smrti mě už tak nezaráží. Vidím, že si s ní pohráváš, že se jí nebojíš, že nad ní máš nadhled... sice mi to pořád přijde trošku divné - smrt jako hlavné téma, ale... možná... proč ne. Ostatně mám taky rád černý humor, vtipy o antraxu... prostě čemu nemůžu zabránit, s tím se smířit a dělat si z toho případně i srandu... asi to má něco do sebe.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru