Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Březňáček

01. 05. 2010
7
12
1892
Autor
Kiwagamo´ag

Křižovatka u Lidlu na Brněnské v Hradci Králové. 17.34 30.4.2010

Zajíček březňáček zjančil se v davu

červená zelená nic mu nic neříká.

Bouchlo to, auto mu urvalo hlavu

stála ho život ta panika.

 

Byla to tvrdá plechová facka

uprostřed křižovatky.

Do rána bude z něj krvavá placka

to zajouče mělo život krátký.


12 názorů

zajouče:)

Ještě, že nepřejeli kočičku. Navíc bylo zjištěno reálným pokusem na zvířatech, že zajíc sedm životů nemá. Ještě, že se to Claudia Cardinalová nedozví. Nebo, že by jí to Kateřina Jaques-Bursík práskla? Anebo konečně práskla dveřmi (K.J.B.)? Nebo jen sekla s politikou? Ať žije biomase a ještě jiné druhy mas jako maso vepřové, skopové, hovězí, telecí, drůbeží, klokaní, žirafí,křeččí (pro kočičky), sloní i opičí! Zdar a sílu modré planetě! J.Š.

Toscana
02. 05. 2010
Dát tip
nojo, ale zrovna první májový den taková smutná věc... líto mi je každého života, i toho zaječího.

Bíša
02. 05. 2010
Dát tip
Chjo...

Děkuji za návštěvy i vše v diskusi.Kategorizace je povinná, ale vážně míněná dílu tu neuvádím.Pak by mi zbylo leda oznámení. Oznamuje se láskám našim, že v Hradci Králové na křižovatce, přejeli zajouče.Je to evokace dost šokujícího momentu. Možná jen pro sebe, nebo pro někoho zpísmáků, ale tento prožitek jsem si sveršoval.

razdva
01. 05. 2010
Dát tip
Asi je málo kategorií,ale je to ze života.T

Toscana
01. 05. 2010
Dát tip
šmarjáááá - proč taková morbidnost??? (vyvalený voči)

Marcela.K.
01. 05. 2010
Dát tip
taky se mi nelíbí to zařazení...a vůbec :-(

avox
01. 05. 2010
Dát tip
asi nejsem zrovna naladěna na tuhle notu... co že je na tom pro radost? No, rýmuje se ti ti, to jo...

koloušek
01. 05. 2010
Dát tip
Smutný konec zajíčka, zůstala jen placička.T*

Norsko 1
01. 05. 2010
Dát tip
první tři jsou skoro skvělé, pak jsem odmítal zklamání

renegátka
01. 05. 2010
Dát tip
Nějak jsem se nedokázala zaradovat, ale plechová facka je super.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru