Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2.5.2010

02. 05. 2010
3
11
1093
Autor
Sirup

Sedím si tak u otevřeného okna a pozoruji, jak venku dopoledne krásně sprchlo. Tolik vláhy, a jak je mokro.... Přemýšlím, že bych si zase něco přečetl, zjistil jsem totiž, že není vůbec špatné si občas něco přečíst. Čtete? Kolik knih za rok? Třicet? Šedesát? Víc? Květen je zajímavý měsíc, neboť se mi zdá, že každým rokem působí na mysl mnoha lidí, tedy hlavně těch mladých. No a tím jsem asi vyčerpal všechno, co jsem schopen ze sebe dnes vymáčkout. Moc toho není. Ale lepší než nic. I po kapkách,člověk může zbohatnout, stačí  jen, když budou kapat pravidelně a vytrvale. Není třeba si dělat zbytečné předsudky, je třeba žít naplno a pouze směrem dopředu. 

Motto: Nikdy se neptejte holiče, zda potřebujete ostříhat. Myslete nezávisle.

Sirup     


11 názorů

BBarkku
31. 05. 2010
Dát tip
a mě se to líbí:)*

Sirup
23. 05. 2010
Dát tip
:D

Garay
22. 05. 2010
Dát tip
Nikdy se neptejte holiče, zda potřebujete ostříhat. Myslete nezávisle. .....:) Jeden nezávislý tip :)

Sirup
03. 05. 2010
Dát tip
To je otázka pro mě? Odpověď neznám; :-) to jsi někde vyčetl? :-) já nic takového ale nenapsal :) tvá otázka zůstane nezodpovězena v těchto případech: a) já ti ji neodpovím b) ty si na ni neodpovíš c) nikdo ti na ni neodpoví Pokud se jedná pouze o řečnickou otázku - tu není třeba zodpovídat. Tvá otázka bude zodpovězena v těchto případech: a) odpoví ti na ni někdo jiný, než já b) sám si na ni odpovíš Díky za návštěvu! ;-)

sedět u otevřeného okna a číst si rovná se žít na plno?

neroušek
03. 05. 2010
Dát tip
*

enthroper
02. 05. 2010
Dát tip
asi sirup z ředkviček, co?

Norsko 1
02. 05. 2010
Dát tip
jo, je to von, sám velký von, von jára

moorgaan
02. 05. 2010
Dát tip
jo von to je Jára?..

Norsko 1
02. 05. 2010
Dát tip
legrační. von jára :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru