Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anděl

03. 05. 2010
2
11
2707
Autor
Jachula

Tahle modlitbička je tak stará, že její zrod se obrazí ještě v minulém tisíciletí. Budoucím jsem chtěl připsat do památníku něco milého, tak mě napadlo tohle. Netušil jsem, že po celé desetiletí se bude nalézat pouze v soukromé sbírce blbůstek, aby mohla nalézt světlo internetu teprve dnes.



Anděli, anděli,

ochraňuj nás v posteli.


Ochraňuj nás dnem i nocí,

ruce s tvou čarovnou mocí


měj nad námi natažené.

Všechno zlé ať se zažene


a to dobré v duši naší

ulpí pro deštivé časy.


Když pak slunce nad obzorem

zazáří a pohne kolem,


budem' zase veselí

ty náš milý anděli.




11 názorů

Jachula
03. 05. 2010
Dát tip
Aha, tak to jsem opravdu nevěděl. Lepší se vyjádřit k té básni, než ke starým komentářům, nemyslíš?

Jachula
03. 05. 2010
Dát tip
Ostatně nevím ani co je zde myšleno vážně míněnou literaturou. Každé dílo je psáno pro radost, ať už je to cokoliv a zároveň ho autor míní vážně napsat či publikovat. Nevidím v tom rozdíl.

Jachula
03. 05. 2010
Dát tip
Nelíbí? nekritizuj. je to psáno jen tak pro radost ne jako vážně míněná poezie. A nechápu co máš na mysli tou výrobou.

k výrobě tohoto textu, má to být něco jako modlitbička..? já to nechápu, poezie to jistě není..

Jachula
03. 05. 2010
Dát tip
K jaké výrobě probůh?

nevidím důvod k výrobě..

Jachula
03. 05. 2010
Dát tip
No ale o to tady přeci vůbec nejde:-)

Horkit
03. 05. 2010
Dát tip
Rýmy k ničemu, myšlenky nic moc, pointa/zápletka/vyvrcholení/vtip chybí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru