Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Staré duše

31. 10. 2001
8
0
2634
Autor
Radost

I.

STARÉ  DUŠE

 

Lásko má jsem duše stará.

Stará jako černočerná pára

černá pára jak pohřební kára

má duše - nekonečná čára

má duše je tak stará...

 

Jsem tu tak dlouhou

dobu a přesto chvilku pouhou

v porovnání s tebou

tou mou jedinou

Ženou nekonečnou

 

Starý Arab vodoucha dýmá

mlha je všude - mlha vlčí

a já se hledám mezí tvýma

/nohama/

očima, který ve tmě mlčí

 

Černej kámen pod hlavou

bolí a tlačí jako lebka

když spíme v objetí

chybí nám rozpětí

/křídel andělů/

 

Zpíváme čarovnou píseň lásky

a jsme staré duše

které mají v sobě vrásky

které hledají zlaté růže

/v očích/

 

Tančíme


Stařec
18. 04. 2003
Dát tip
Dozajista si teď myslíš, že jsem proti tobě zaujatý a budu ti chtít vše oplatit : máš pravdu. Přiznávám, že to není špatné, ale u mne si nějak povyrost, jak se zdá. Tvé pesimistické (naprosto nepřípadně ) patosy (mám - li použít tvůj oblíbený výraz ) doprovázené rádoby melancholií mi umožnily provést svou vendetu. Děkuji !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Radost
18. 04. 2003
Dát tip
checht:-)) každý se učí...

Jablko
26. 09. 2002
Dát tip
Jako písnička dobré, ale akorát pro Mohelnický dostavník, něco jako Míša Tučných.

Aki
31. 05. 2002
Dát tip
no, přiznám se, že mě to moc nechytlo. zvlášť 2. sloka. sice to všechno končí na ou, ale nějak se mi to moc nerýmuje, myslím, že máš lepší kousky...

Lord
28. 05. 2002
Dát tip
takový psycho:-)

Narvah
24. 05. 2002
Dát tip
Taky si myslim, ze duse nestarnou, ale libi se mi to. Pusobi to na me trochu depresivne.

chalcedonna
22. 05. 2002
Dát tip
Mam problem-musim na hodinu a nejradeji bych si tu tvoji basnicku cetla znovu a znovu.Ta prvni sloka uplne chytne,ze musis pokracovat a ty dalsi----super!

pampelin
21. 05. 2002
Dát tip
Je to pará da.

Čolito
27. 04. 2002
Dát tip
Duše nestárne............NIKDY *!

horák
22. 04. 2002
Dát tip
Je tam na mě moc šifer. A trochu to na mě dýchlo černošedým viděním světa.

Shammann
21. 03. 2002
Dát tip
Snad typ víc už nic :-)

Feeling
27. 11. 2001
Dát tip
zajímavé, co víc říct :-)**

Bohdan
31. 10. 2001
Dát tip
Ahoj Radosti. Tys tomu dal ! Za chvilku mě čeká školička s hodně náročnou přednáškou o Analytický estetice, na kterou bych se potřeboval dokonale soustředit, abych si z ní vůbec mohl něco odnýst. To ale teď nepude, neb se mi při čtení tvý básničky některý verše dostaly pod kůži a chytli se tam drápkem a budou mi obcházet myslí a rozptylovat mě. To je ale moje chyba - měl jsem si dát větší pozor a udržovat bezpečnou kritickou distanci. Vím, že to není tvá chyba, proto ti nedokážu upřít TIP, kterej si moc, moc zasloužíš. TIP !!!

Bohdan
31. 10. 2001
Dát tip
U tvý básničky mě vzala melodie, tak, jak ji kreslíš samohláskama. Je proměnlivá a přece souvislá. Má vynikající spád, výborně plyne, a proto mě trochu zklamalo, že když jsem si ji v duchu přehrával a nechával znít, tak se mi to její krásný plynutí u veršů: ,, které mají v sobě vrásky" a ,,které hledají zlaté růže" tak nějak zadrhlo a zauzlovalo. Je to ale výborný a ty děláš čest svý přezdívce, neb děláš radost. 8-)

clovrdik
31. 10. 2001
Dát tip
to je písnička ? mohla by bejt :-)

kafka
31. 10. 2001
Dát tip
ta melodie je vážně skvělá, zvlášť první sloka :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru