Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Elektrifikace víry

10. 05. 2010
6
13
1882
Autor
Water Lily

Tekutý odstavce lámu přes hrany,

jako pendreky z cukrárny-zůstávají mezi zubama.

Malý osobní černý díry,

kouzelný sametový škvíry –

potažený povlakem.

Nekonečný cesty tunelem –

tu dum, tu dum, tu dum, tu dum, tu dum.

Elektrifikace víry…a cesty lokálkou na konečnou.

Třepící se světlo ve vláscích svítání –

kužely halogenu ve šroubovici,

puzzle rozdělený po krabici…

…a budoucnosti prý žádná modifikace nebrání.


13 názorů

hustý *

Onisid
17. 06. 2010
Dát tip
Neříkám, že obecná čeština do poezie nepatří, jsem opačného názoru, ale tady to na mě působí moc rušivě. Podivně nevyvážené verše, které se pohybují mezi velmi hravou a působivou imaginací a klišé. Nejsilnější (a nejoriginálnější) jsou bezesporu první dva verše, možná by to chtělo trošku gradovat až k pointě oné "elektrifikace víry", z toho tématu by se dalo vytěžit o trochu víc. Každopádně je to funkční, působivá a zajímavá báseň a i přes některé mé připomínky dávám tip.

Kuchot
11. 06. 2010
Dát tip
pár momentů fajn, přijde mi však, že z toho děláš něco, co na to obsahově nedostačuje, nezlob se

Water Lily
09. 06. 2010
Dát tip
V poezii záleží především na subjektivním náhledu čtenáře, takže se mě tvoje kritika nijakým způsobem nedotkla:-). Právě to, co může přirůst k srdci tobě, mě může znít jako obyčejná fraška a naopak.

Water Lily
15. 05. 2010
Dát tip
Díky.

Rajmund
14. 05. 2010
Dát tip
Neviděl bych to tak pendrekově jak Norsko:-)

Bíša
12. 05. 2010
Dát tip
t.

Max Hutar
11. 05. 2010
Dát tip
Smysl to má - ale víc piš, méně publikuj.

Norsko 1
10. 05. 2010
Dát tip
povrchní pozlátka slov

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru