Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dallasovská

11. 05. 2010
8
10
1436
Autor
Špáďa

Původně to byl jen palindrom 5-5, tak jsem ho dohaikoval na 5-7-5, tak, aby přitom palindromem zůstal. Jedná se o stručnou charakteristiku TV seriálu Dallas, jednoho z prvních amerických srdcedamryvných velkoseriálů ze 70. let.

Ano, on ropu.
Má, si juchá chuj i sám.
U porno ona.


10 názorů

nostalgik
12. 05. 2010
Dát tip
... on má ropu, já juchám u porna (bez palindromů)

Bíša
12. 05. 2010
Dát tip
:-)

varankaka
11. 05. 2010
Dát tip
dobře ty

javavia
11. 05. 2010
Dát tip
pěkná hrátka, zajímavá

avox
11. 05. 2010
Dát tip
asi ti to dalo dost práce, pěkná hračička, když dovolíš, zasměju se, chacha, pobavilo :-)) */

Whitesnake
11. 05. 2010
Dát tip
Tak už jsou mimozemšťané konečně tady ! Zvolejte alelujá !!! :-)

Špáďa
11. 05. 2010
Dát tip
Prosecký, díky za komentář. Obávám se, a sám jsem tuto úvahu již nesčetněkráte učinil, že máš pravdu. PC by, i včteně variací mezer, mohlo všechny možné (a hlavně absolutně nesmysluplné) palindromické sekvence s pomocí dobré databáze všemožných tvarosloví najít pro celkově omezený počet znaků (třeba 100) během pár hodin či dnů. A měl bych po zábavě. Jen nevím, jestli bych pak nestrávil více času s nudným tříděním nepoužitelného odpadu než s mnohem zábavnější, vlastní tvorbou. Aleši, Tobě též dík za chvilenku zastavení a komentíček.

pěkné :o) při hlasitém čtení to připomíná japonštinu...

Prosecký
11. 05. 2010
Dát tip
Tak není to špatné. Prokázal jsi kombinační schopnosti. Možná ale, že dnes už je to spíše úloha pro jednoduchý algoritmus na PC. Stanovíš podmínky - tam i zpět stejně - a hledáš kombinace, kde všechny vzniklé skupiny písmen dávají v daném jazyce smysl. Poněkud to jenom zdržuje fakt, že shluky písmen se dají rozdělit různě. Odhaduji toto zdržení na sekundy.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru