Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o udržování pořádku

11. 05. 2010
20
26
1656
Autor
aleš-novák

promiň, Charlie...

básníci dneška

nejsou

žádní

baudelairáři...


26 názorů

Tak to už přestává všechno!!

Whitesnake
13. 05. 2010
Dát tip
nech toho, aleši umný autor nikdy hlavu (natož péro) nevěší ...

šlo jen o rozhodnutí, zda nechat původní jméno celé ...baudelaire-áři...ale to by se četlo ještě hůř, asi :o)

vida, a já měl za vytaženou z paty zrovna tuhle...:o) no, zkusil jsem to,aspoň...

Whitesnake
13. 05. 2010
Dát tip
nápad a cílení naprosto skvělé, ale zde se poněkud míjí větším účinkem sice vděčným, ale nejednotným vyslovením básníkova jména. Aleši, tohle je docela odvážné, barde-parde, první část jména nutíš číst s hříčkou vsunutého "r" víceméně francouzsky, druhou buransky česky. Opravdu se mi hlavně líbí ta odvaha typu : ..."chytrého trkni..." :-)

A.H.
11. 05. 2010
Dát tip
Mistrovské :D *t*

Ó
11. 05. 2010
Dát tip
...mám speciický vztah ke "Klenotům"...můj přítel k ní nafotil krásné akty....

Toscana
11. 05. 2010
Dát tip
hahaha, tak Baudelaire rotuje v hrobě a Brueghel, který za to může, z toho vyšel čistej jako lílium... :o))) *t

kdepak, Baudelaire je jen jeden...

Diana
11. 05. 2010
Dát tip
No, ale kéž by byli! :-)****

macecha
11. 05. 2010
Dát tip
např. Ty určitě jsi ... T***

copak Holanďani...s jedním jsem se bavil německy, ale připadalo mi to, že mluví anglicky s německým akcentem...

Ferry
11. 05. 2010
Dát tip
Jsem se ptala v Rijksmuseu, kde najdu Bruegely, ale smůla - čtou to "Brechl". Ještě že plánků tam dost...

avox
11. 05. 2010
Dát tip
za brajgl bych tipovala, tak aspoň za to připomenutí... a kousek tipu pro Ó :-)))

Ó
11. 05. 2010
Dát tip
...ještě mi z toho vyšlo..."básníci nejsou...dneska...žádní".../pesimistická úvaha/...

ještě mě napadl Pieter Brueghel, podle něj se dokonce nepořádek pojmenoval :o)

snake_01
11. 05. 2010
Dát tip
Když Charlieho citovali v jednom soudobém časopise pod jeho statí jako Beau-de-l'aire (Krasavec vzduchu), nwchal celý náklad zničit...

avox
11. 05. 2010
Dát tip
a no tak jo, Charlie, zastav se, budeme alešovi věřit :-)))

proto píšu dvojsmyslně, přeci :o)

avox
11. 05. 2010
Dát tip
cháchá... zas už se vykrucuješ :-P

básník chtěl říci, že dnešní autoři mají svůj osobitý styl, nenapodobují klasika...v tom je to udržování pořádku...

avox
11. 05. 2010
Dát tip
ty mi promiň, musíš se obejít bez mého tipu :-) jen mne napadlo, že by se ohradil - jsem Baudelaire, nedělám bordel - a žaloval tě pro pomluvu :-))

promiň, avox...

avox
11. 05. 2010
Dát tip
Charles je můj oblíbený, z těch souvislostí mám oči na vrch hlavy a on se v hrobě obrací rychlostí vrtule...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru