Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak zařidit, abi sa robka dobře daleko vicrkala, kurva.

11. 05. 2010
6
7
1440

Dycki mně sralo, kurva, že ogáři možů to svoje crkáni štelovať jak sa jim zamane, nahoru, dolu, doleva, doprava, kurva, dopředu, dozadu, šikovný ogár može aj za hlavu si střiknůť nebo crkať oblůkem přes pelesť u postele do beliku. Ne že bich závyděla, sama mam dobře stavěnů frndulu a možu vpoho scať na stojáka, ale sůcítím s ostatními robkami, které na to dobré ogárské crkáni dalekonosné možů enem tak tajně kůkať. okynkem hospockého hajzlu. Protože su samyca dobrá a hodná svinsky, tož robkám, kterým totok dělá starosť, poradim, dám jim taků radu, abi sa nemosily cítiť ponižené před tim chlapskím lulánem. Tož je to uplně jednoduché, holki. Gaťky stáhnůť, obnažit ryť a hodně moc sa přetklonit jako, sicnu vyzdvihnůť do zduchu, s ňou aj šecki ty důmyslmné samyčí proprijety, šecki ty závojičky, fifinky nebo jak sa temu  řyká, kurva, a začit scať.  Fpřetklonu to z vás poletí oblůkem krásně do víšky, bode to  průd jag dyž crká jalovica! Veru takhle docrká do zdálenosti pjet metrů, je to krása, chlapi sa vedle takého víkonu možů jisť zakrtit na řbitof, kurva! Tož dyž to teť výte, kurva, tož možete v hospě chodit crkať na pány do pizoáru, dycky akurát přetklonit, hodně vysadit frndulu a lup ho! Pro ty méně chápavé piče podotýkám, že čelem trčite opačným směrem než tým, kerým hážete limču. Tož pochopeno? Eslik jo, hnetkaj to děte ozkůšať! Překvapte vašeho papryku třeba a poščite mu z dálky boty!


7 názorů

předklon? záklon? ...:-)) Vodní sporty na písmáku.... :-D

Max Hutar
12. 05. 2010
Dát tip
Tjehehe, hňhňhň.

Zuzulinka
12. 05. 2010
Dát tip
já to zkoušet tedy nebudu, ale pobavilo mě to velmi...nějak mě čůrání do dálky doposud netrápilo:-)*

martinez
11. 05. 2010
Dát tip
předklonit, šmankote?!?

satannáš
11. 05. 2010
Dát tip
kurňa Miluno, ty si trubka, sem to vyzkoušel a nascal sem si do ponožek

tož kurva toto je hádanka!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru