Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Válečnou

12. 05. 2010
7
13
2360
Autor
Jazylka

ano ne ano

Válečnou stezkou

kráčet mě těší

odvážně hřešit

potom se kát

 

Ať pod nebeskou

klenbou to jiskří

známe to my tři

já, Adam, had

 

Svobody dosti

pro hrdé vězně

rychle a přesně

zbavím se pout

 

Tak bez lítosti

jen s kapkou studu

hřeším a budu

železo kout

 

 

 

 


13 názorů

MarK.
23. 09. 2010
Dát tip
..prve dve strofy ANO..trietia NIE a stvrta tak napoly..ale dobre si sa rozbiehala..len sa mi zdalo, ze si to v strede trochu neustala.

Štěpota
19. 08. 2010
Dát tip
Taky hezká.*

Zajin
05. 07. 2010
Dát tip
do slova beru rád...

Ostrich
05. 07. 2010
Dát tip
Náhoda přeje připraveným, jakkoliv je žhavé železo obvykle jiné, než to, které si představujeme:-) Někdy se člověku zdá, že aniž nějak vážně chtěl, už si určil životní trajektorii. A že mu zbývá snad jen možnost na chvíli si vyskočit. Ale že to je jako když si vyskočíš do vzduchu v kupé jedoucího vlaku.

Jazylka
05. 07. 2010
Dát tip
vitsoft, dík za návštevu a za povzbudenie. i keď moje "kování železa" je skôr v ríši fantázie.

Jazylka
05. 07. 2010
Dát tip
zajin, to neber tak doslova..

vitsoft
03. 07. 2010
Dát tip
Železo kovej, dokud jsi mladá. Kdo chytá rez, se do šrotu dává.

Zajin
22. 06. 2010
Dát tip
Svobody dosti pro hrdé vězně rychle a přesně zbavím se pout To mne doslova uhranulo, zbavením se pout ztrácíme svobodu....

Jazylka
12. 05. 2010
Dát tip
Ďakujem všetkým za komentár i za tipy. Miroslawek, tebe zvlášť dík za podnety, dúfam, že sa mi podarí postupne sa v "tvorbe" zlepšiť.

koloušek
12. 05. 2010
Dát tip
T*

matik
12. 05. 2010
Dát tip
Pěkné

Miroslawek
12. 05. 2010
Dát tip
Obraznost i jazyk poněkud slabší, nicméně opět se ti podařilo naplnit formu způsobem, který působí lehce a nenuceně. To je základ, od něhož je možné odrazit se ke skutečné umělecké tvorbě. Kdyby se v podobné situaci nacházelo větší množství písmáckých autorů, to by byla radost a zdejší prostor by se opravdu mohl nazývat literárním serverem.

Freny
12. 05. 2010
Dát tip
Tak krásně ženská........paráda Jazyl.Dávám Téčko a zdravím, Freny.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru