Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídej o lásce ...

14. 05. 2010
3
10
1047
Autor
Edmund_Broyd
"Povídej o lásce,
lháři upachtěný."
Tak čmáral obrazce
na bílé stěny,
 
nemaje slova
pro to, co nezná.
A ona znova
byla tak něžná,
 
když opět zbled
a prázdno v pohledu.
Jak prask by vřed,
řkouc: "Já to nesvedu".

10 názorů

Děkuji mnoho všem zúčastněným za přečtení a za názor. P.S.: Váhal jsem, Mirosláwku (řka-řkouc). Díky za upozornění.

Miroslawek
14. 05. 2010
Dát tip
snot: no vidíš a já si myslím, že smysl zdejšího prostoru je právě v tom, abychom se navzájem dotýkali.

Miroslawek
14. 05. 2010
Dát tip
snot: úplně jsem nepochopil souvislost jednotlivých souvětí a tudíž ani celkový význam tvého sdělení, tím méně jeho vztah k mé reakci. Každopádně se na tomto místě nehodlám přít o pravdivost jednotlivých výroků, jen jsem nucen konstatovat, že nevíš dost přinejmenším o posílání avíz. Ale třeba se to časem zlepší ;)

Miroslawek
14. 05. 2010
Dát tip
snot: ke své škodě sis o tom nepřečetl něco i jinde ;)

koloušek
14. 05. 2010
Dát tip
T*

renegátka
14. 05. 2010
Dát tip
Pravá láska je jako život sám, nedá se okecat, musí se prožít.

Miroslawek
14. 05. 2010
Dát tip
řka nikoli řkouc (zajímavé, že první přechodník máš v pořádku) a jinak (jak jinak) rytmus lháři upachtěný Xx Xxxx = 3x trochej na bílé stěny, X xx Xx = 2x jamb (X - přízvučná slabika, x - nepřízvučná)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru