Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rajuuho príbeh 3. diel

19. 05. 2010
0
0
1004
Autor
Ninja Peti

Päť kilometrov východne od dediny Bergan ležalo údolie Yimuri. Ležalo medzi dvoma najvyššími horami v krajine. Dalo sa tu cítiť vôňu nespočetne množstvo kvetov, ktoré v tomto období kvitli. Tu v tejto doline za jednou skalou sa schovával Rajuu. Zaujal ho rozhovor dvoch mužov, ktorí stáli pri jednom strome.

„Počul som, že jeden muž chce zosadiť terajšieho vládcu a ovládnuť krajinu.“ povedal jeden z nich.

„A kto sú jeho pomocníci?“

„Vraj nejaký banditi.“

„Tak to sme pekne dopadli.“

„Naštastie, okrem armády je tu skupina ninjov, ktorí už s nimi párkrát bojovali. Ich sídlo je pri ústí Hinjinskej rieky.“

„Tak už viem, kde mám ísť.“ Pomyslel si Rajuu, „Potrebujem však mapu. Jeden z nich ju určite má.“

Pomaly sa k mužom začal približovať a zbadal ju na chrbte jedného z nich. Opatrne ju začal ťahať, no ten muž to zacítil a rýchlo sa otočil. Rajuu mapu rýchle vytiahol a odbehol. Počas behania počul krik dvoch mužov:

„Vráť sa ty zlodej!“

„Vráť mi moju mapu!“

Keď bol v dostatočnej vzdialenosti, sadol si na zem a rozprestrel mapu. Prechádzal po nej prstom a hľadal ústie Hinjinskej rieky.

„Tu to je. Sedem kilometrov odtiaľ. To zvládnem ešte aj dnes.“

Vstal a uviazal si mapu na driek. Vydal sa na cestu, ktorú mu zpríjemňovalo štebotanie vtákov. Za pár hodín už bol pri cieli. Teraz už bude vykonanie pomsty ľahšie, lebo mu odbojná skupina pomôže. Zrazu v diaľke začul krik a tri šurikeny mu vleteli do chrbta. Od bolesti spadol na zem. Pozrel sa dozadu a uvidel troch banditov, ktorí naňho mierili svojimi naostrenými Katanami. V tej chvíli sa zjavil biely muž – ale iba na chvíľu – hneď zmizol. Potom Rajuu videl iba mŕtvych banditov a ich rozsekané telá.

Kto to bol?

To bolo teraz jedno, bol rád, že žije. Usmial sa, zahmlilo sa mu pred očami a stratil vedomie.

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru