Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rajuuho príbeh 6.diel

22. 05. 2010
0
0
1201
Autor
Ninja Peti

 

O pár dní mala začať Rajuuho skúška. Pred skúškou mu Hotaru doniesla oblečenie. Pozostávalo z modrého trička s dlhým rukávom a z čiernych nohavíc. Obliekol si ich a na pokožke pocítil mäkkú bavlnu. Zobral si meč a išiel do arény vytesanej do kameňa. Na tribúnach už sedeli ľudia. Bol veľmi nervózny. Od tohto súboja záleží jeho pomsta. Zrazu započul Tezouv hlas.   

„Ako iste viete, nedávno k nám prišiel nový spojenec. Chlapec menom Rajuu. Aby sme vedeli, či nám pomôže, alebo bude len zavadzať, podrobíme ho skúške, ako každého nováčika. Skúška obstáva z jedného súboja. Rajuu bude bojovať s členom, ktorý sa pridal k nám pred ním. Je to Kohaku.“

 Z druhej strany arény vyšiel jeden muž oblečený rovnako, ako Rajuuu.

„Ak Rajuu vyhrá, môže s nami bojovať, ak prehrá, ostane tu ako kuchár.“

Táto predstava sa Rajuuovi vôbec nepáčila.

„Ste pripravení? Boj sa môže začať!“

Bojovníci vytiahli svoje meče. Rajuu sa rozbehol a zaútočil ako prvý. Jeho prvý útok Kohaku vybránil. Potom Kohaku skočil dozadu a tak do vzduchu. Zaútočil na svojho protivníka zhora. Rajuu to síce vybránil, ale Kohaku urobil salto a kopol ho do chrbta. Keď sa Rajuu zdvihol zo zeme, Kohaku švihol mečom doprava, zasiahol Rajuuho meč a ten zase spadol. Zase vstal a tentoraz sa útoku vyhol a plochou stranou čepele udrel Kohakuho do pleca, potom do chrbta a potom na čelo. Keď Kohaku padal dozadu, Rajuu ho kopol do chrbta, Kohaku vyletel do vzduchu a tvrdo dopadol na zem. Postavil sa na nohy.

„Si dobrý.“  povedal s uznaním.

„Ani ty nie si zlý.“ Odpovedal mu Rajuu.

Potom sa obaja na seba zase vrhli a nasledovala séria úderov. Každý všetky údery vybránil a tak sa po čase od seba odtrhli. Obaja dychčali a zlostne na seba pozerali. Diváci s napätím čakali, čo sa stane. Dokonca aj Tezou bol prekvapený Rajuuho silou.

„Ten chlapec sa nezdá. Má talent.“ pomyslel si, pričom si šúchal bradu.

Bojovníci zvierali meče, až im zbeleli hánky, potom sa na seba obrovskou silou a rýchlosťou vrhli. Vyzeralo to tak, že to chcú obaja ukončiť. Meče sa skrížili s hlasným rinčaním. Kohaku a Rajuu sa navzájom pretláčali. Kohakovo zranené plece však nápor nevydržalo a vyšmykol sa mu meč z ruky. Toto bol jeho koniec a Rajuuho víťazstvo. Rajuu doňho začal udierať plochou stranou meča. Kohaku sa nevedel brániť a tak len s bolesťou na tvári prijímal údery. Asi po ôsmych úderoch Rajuu prestal, Kohaku spadol na zem a už nevstal. Bol omráčený. Rajuu sa víťazoslávne usmial, zastrčil meč naspäť do pošvy a diváci zatlieskali. Rajuu porazil svojho prvého súpera. Bol to veľký úspech. Tezou k nemu schádzal z tribúny a tlieskal mu.

„Gratulujem ti, Rajuu. Zvládol si to. Môžeš s nami bojovať. Máš veľký talent a preto ťa budem trénovať. Bude z teba vynikajúci bojovník.“

Rajuu bol taký šťastný a unavený zároveň, ako nikdy v živote. Nevedel či sa mu to sníva, alebo je to realita. No ak sa mu to sníva, nebuďte ho, je to krásny sen.                                                                                                                                                


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru