Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můza Fénixová

27. 05. 2010
3
9
1227
Autor
Dragora

Ostrichovi za motivaci a tak...

Pro své vášnivé umírání

prý dokáži být Můzou

která zahoří, aby mohla vyhasnout

a z chladného popela opět se zrodí

 

Vždyť při nahém milování

nelze být pouhou lůzou

když překročíme hranici nikoho

tu čáru mezi rozumem a tělem

 

Není to jen o sténání

když dech ti taje pod mou blůzou

a všechny nástrahy mystiky

už jsou dávno pokořeny


9 názorů

Dragora
14. 09. 2010
Dát tip
Jara Agnes: moc děkuji za tvé návštěvy, brzy ti je oplatím :-)

Dragora
12. 06. 2010
Dát tip
:-) díky

Dragora
31. 05. 2010
Dát tip
Rozhodně jsem pro pokračovat v tomto, možná nějakou větší úvahou (třeba jako dílko) :-)

Ostrich
31. 05. 2010
Dát tip
Jasně že jo. Sice mi nějak nesedlo to můzou-lůzou-blůzou (hlavně ta lůza :-)), ale mnohonásobně to vyvážilo tohle: když překročíme hranici nikoho tu čáru mezi rozumem a tělem To mne vedlo k tomu, co jsem psal. Díky za inspiraci. Můžem o tom klidně přemýšlet i dál. Protože tady někde jsou podstatné věci, o kterých se skutečně vyplatí přemýšlet...dřív než, tak jako u mně, už je vlastně asi pozdě:-)

Dragora
30. 05. 2010
Dát tip
Tak ani nevím, jestli se ti to aspoň trochu líbilo? :-)

Ostrich
28. 05. 2010
Dát tip
Hranice sebesvěta. Nevím, zda jdou vůbec překročit. Zda ten pocit není jen touha, klam, iluze z očekávání. Iluze opakováním vyprchá, pravda se v něm naopak vyjeví. A slast, radost? Evoluční indikátor růstu správným směrem. Správné je to, co kdysi, mnohokrát, správné bylo. Slast z chvilkového růstu, vyvolaného především vlastním očekáváním - iluze. Slast z opakovaného expanzivního růstu, vyvolaného recipročním pohybem - pravda. Málokdo chce a umí růst k pravdě za hranicemi sebesvěta. Slastný okamžik je totiž jen možná brána mezi světy. Je rozdíl podívat se klíčovou dírkou, nebo hranici opravdu otevřít.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru