Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Květen 2010 - Nominace

01. 06. 2010
4
15
3745
Autor
Beed
Do konce dne 7.6.2010 je možno nominovat povídky za uplynulý měsíc (květen), tedy ty, které byly v květnu zveřejněny na písmáku.
 
Nominace posílejte StvNovi, Tragicovinebo Beed avízem přímo od povídky, kterou chcete nominovat. Nominovat můžete libovolný počet povídek včetně svých vlastních.
 
 
Přehled dosud nominovaných povídek:

 

BÁZNĚ EDEN autora Měrka_out

Hledá se RH+ negativní autora MezzoMix

Kdyby bylo nebe o trochu níž autora Vaud

My z baru Hrubá nekázeň autora Polibek vepře

Nemám rád pondělí autora ikaika

Strom mezi větvemi autora Sybian

Tři návštěvy autora Tangens_Omega36

Valentýn autorky Lady de Winter

 
8.6.2010 bude započato hlasování publikováním Události "Povídka měsíce - Květen 2010 - Hlasování".
Zde je prostor pro diskuzi o povídkách uplynulého měsíce.
Další informace na hlavní straně klubu Povídka měsíce.

15 názorů

Saetri-Ihn
01. 06. 2010
Dát tip
Tož škola pomalu končí, tak bych to tenhle měsíc mohl snad stihnout i přečíst :) tak pěkně nominujte :)

papouch
01. 06. 2010
Dát tip
Měrkovi vyšly povídky i v Labyrintu, ale tam to byl okleštěný odvar toho, co má tu

Tragicus
01. 06. 2010
Dát tip
Jasne, mas ho tam. ;)

to bys byl hodnej!:) dík

Tragicus
01. 06. 2010
Dát tip
Byl zde dvakrat, vindale, hned v prvni kole a pak celkem nedavno, za brezen tusim. Mame to brat jako nominaci? :)

a kde máte Měrku, sakra.. ještě jsem ho v nominaci neviděl ani jednou.. TOHLE JE POVÍDKA MĚSÍCE šoumeni.. http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=356686

Já ráda hlasuju, ale lidi, který mě bavilo číst, tak nějak přestali psát. Žádnou nominaci teď v záloze nemám.

Beed
01. 06. 2010
Dát tip
Však to taky není povinnost, hlasovat. Ale pokud se nemůžeš rozhodnout pro žádných nominovaných povídek, co takhle poslat avízo od nějaké, která se ti líbíla? ;)

Za květen asi nebudu hlasovat pro nikoho.

Jsem trošku na rozpacích... Laciná a zcela nepravděpodobná historka, která by se nedostala ani do pořadu pana Rychlého, získala na Písmáku 49 tipů. No, co se dá dělat...

Beed
01. 06. 2010
Dát tip
Noo, ale teď koukám, že tam mám chybičku, tak já tě teda smáznu.

Beed
01. 06. 2010
Dát tip
Huš... už se mi to nechce přepisovat :P

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru