Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rajuuho príbeh 11.diel

31. 05. 2010
0
0
967
Autor
Ninja Peti

 

Nagasashi – šéf banditov - vybránil oboje Tezouove meče. Po tomto úvodnom údere začal naozajstný súboj. Sekali do seba a Rajuu obdivoval, ako tí dvaja ovládajú svoj meč. Rajuu zhíkol. Nagasashi totiž zasiahol Tezoua do tváre. Tezoua to nezastavilo. Udieral ďalej. Nagasashi bol šikovnejší, udrel Tezoua a on odletel dozadu. Tezou pomocou meča vstal a obrovskou rýchlosťou – takou, že si to Nagasashi ani nevšimol – sa k nemu rozbehol a odrezal mu drevenú ruku, ktorá s tupým buchnutím spadla na zem.

„To si nemal!“ zreval Nagasashi a kopol Tezoua do brucha.

Keď Tezou spadol, Nagasashi zdvihol meč a už sa ho chystal prebodnúť. Ešte predtým povedal:

„Tak keď si ma naštval, tak ťa teda zabijem.“

„Nieee!“ zakričal Rajuu a rozbehol sa k Nagasashimu. Tezou chytil Nagasashimu ruku, ale on svoj meč vyhodil z ruky a – síce netrafil srdce – trafil Tezouove plece. Tezou zakričal a zvalil sa na zem.

„Skončil som.“ pomyslel si a pustil Nagasashimu ruku.

Ale už sa k nemu hnal Rajuu. Nagasashi zdvihol svoj meč zo zeme, ten sa skrížil s Rajuuovím a Rajuu letel dozadu. Počas letu zastrčil meč do pošvy a vybral z vrecka dve dymové bombičky. Hodil ich smerom k Nagasashimu. Z bombičiek vyšlo veľké množstvo dymu a Nagasashi nič nevidel. Medzitým sa Rajuu skryl. Dym ešte nezmizol, Rajuu zobral Tezoua preč do inej chodby, vrátil sa a hodil k Nagasashimu výbušný kunai. Potom ďalší. Okolo Nagasashiho boli v kruhu výbušné kunaie. Dym zmizol, no s ním aj Nagasashi. Rajuu bol veľmi prekvapený.

„Kde to zmizol?“

„Myslíš, že som hlúpy?“ ozvalo sa spoza neho. „Myslíš, že som nevidel, ako hádžeš tie kunaie?“

V tej chvíli kunaie vybuchli. Rajuu sa otočil a uvidel za sebou Nagasashiho.

„Utiekol som hneď, ako si hodil prvý kunai. Síce som ho nevidel, ale počul som, ako sviští vzduchom. Teraz vidíš, aký si neskúsený. Dúfam, že to vidí aj Tezou, keď nadáva na kráľa.“

Schmatol Rajuuho za vlasy a odhodil ho dozadu. Potom k nemu pribehol a trikrát ho udrel do tváre. Pritom si mrmlal:

„Nadáva na kráľa a púšťa teba do boja.“

Medzitým na bojisku:

Nevyzeralo to dobre. Banditi boli v presile a vyhrávali. Sora vykríkla:

„Nevzdávajte sa! Už sme privolali kráľovskú armádu! Posila je na ceste! Vydržte!“

Vtedy k nej pribehol bandita. Všimla si ho a senbonom mu prerezala krk.

Rajuu sa zdvihol zo zeme.

„Ale no tak. Nemám chuť ťa zabiť.“ povedal s falošným úsmevom Nagasashi.

„Ale ja áno!“ vykríkol Rajuu.

Rozbehol sa k nemu a začali šermovať.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru