Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Máj

01. 06. 2010
9
18
2397

Byl pozdní večer, třicátý první máj

Konec toho úžasnýho měsíce

Konec toho posranýho období

Prej měsíc lásky

A kam zmizely květy?

 

Byl hnusnej večer

Venku chcalo

Sny se rozplývaly

V kalužích

Kapek

Kyselýho proudu slz

 

Noci se šklebily

A vycucávali z koutů světlo

I z lidí

A příběhy vyschly

A pocitů bylo možná až

Moc

 

Dny měli na tváři umělej úsměv

A říkali, že nebude až

Zas tak zle

A komu máš věřit?

 

Přišlo časné ráno, první červen

Z ulic se vypařil chlad

A my jsme zůstali stát

Jenom proto

Abychom

Uviděli

Duhu

 

 

 

 

 

 

 


18 názorů

je zde vidět, že i loginem se dá říct leccos...

Poslední dobou na to taky přicházím, že kritika tady na písmáku, i na spoustě dalších míst, je opravdu na hovno

Andre
08. 01. 2011
Dát tip
Zdravíčko, tak ty chceš hlubší kritiku? To sis ale vybral špatný místo. :-) A k čemu by ti vlastně taková kritika byla? Kdo má právo něco kritizovat? Něco srovnávat? Takže na to radši zase zapomeň a budeš mít z tvého psaní mnohem větší radost. :-) Takže mě omluv, s kritikou tě posílám do prdele (což by měli dělat všichni), ale jinak - jinak se mi báseň moc líbí, ačkoliv zatracuješ můj milovaný déšť. :-) Máš tip.

Gloria
18. 08. 2010
Dát tip
Až na shodu přísudku s podmětem :) to má atmosféru.

coura
04. 06. 2010
Dát tip
zkus: Byl pozdní večer, třicátý první máj- pozprávách jednatřicátýho května byls/bylas pozdní Abychom Uviděli Duhu Abychom Uviděli kundu/hrmu to přijde, von tě někdo zaučí, zajdo

Manuamanua
04. 06. 2010
Dát tip
Nehezké pocity v jarněsnadletní čas, však i ty sídlí v nás.

Max Hutar
02. 06. 2010
Dát tip
Já jsem neřekl, že je to na hovno. Já jsem řekl, že ten básnický pocit (žehrání na stracenou romantiku, jestli to chceš polopatě) je levný a všudypřítomný. Nevím, co ti na tom přijde málo konstruktivní.

a chčije a chčije

Jo v pořádku já to akceptuju a respektuju, jen mě zajímalo, proč ti to tam nesedí v pohodě díky :-)

Proč se ti tam nesedí duha? :-)

Mimoni, v tomhle případě by kritika měla sloužit spíš k tomu, abys mi kdyžtak napsal, co dělám špatně, nějak konstruktivně jestli mi rozumíš, to že mi řekneš, že to je na hovno, mě je taky na hovno, možná máš na věci jinej názor a máš třeba jinej vkus, fakt je, že sem to myslel přesně tak, jak to pochopila Emmma, jako věc pocitovou. Já sám dobře vím, že nejsem zkušený spisovatel a taky vím, že z mejch děl de hodně cítit to co čtu, ale to, co si mi napsal je vážně asi mnohem víc laciné, než to moje dílo :-) .... nic ve zlým Tobě díky evko, za tvůj pohlde na věc :-)

Emmma
01. 06. 2010
Dát tip
Bukowski (s dvojitým w!) v tom možná je trochu cítit, ale viděla jsem daleko horší díla prosáknutá jeho ideou a bohužel dost špatná. Možná jsem se tady taky nedozvěděla nic nového, ale beru to spíše jako věc pocitovou a tak dávám tip.

Konec dává troch nějaké naděje, ale to, co tomu předcházelo, nic moc nebylo.

Max Hutar
01. 06. 2010
Dát tip
Božínku, první řádky citace z Máchy, aby bylo koho znásilňovat, a pak rádobydrsný kopírování Bukovskýho, abychom teda jako fakt ukázali, že je to všechno v prdeli a my sme děsný voběti toho celýho kentusu. To je tak levné, až to syčí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru